Tylko dalej to nie rozwiązuje mojego problemu a moja omega od dzisiaj z rana nie chce zapalic ://
skoro rozladowalo Ci (nowy aku) to musisz miec zwarcie....proste
Napisany 14 grudnia 2009 - 22:03
Tylko dalej to nie rozwiązuje mojego problemu a moja omega od dzisiaj z rana nie chce zapalic ://
Napisany 14 grudnia 2009 - 22:21
Napisany 14 grudnia 2009 - 22:23
Napisany 14 grudnia 2009 - 23:04
Napisany 15 grudnia 2009 - 09:11
Napisany 15 grudnia 2009 - 20:29
Napisany 15 grudnia 2009 - 22:28
Wczoraj nie chciał mi odpalić więc pojechałem bo nowy akumulator bo tamten wysiadł od kręcenia gdy wstawiłem ten nowy odpalił na dotyk po 2 dniowej przerwie. Czy to wina akumulatora? Aha jeszcze co do tych bezpieczników napięcie ok tylko były tak jakby powyciągane trochę. Zobaczymy co będzie z rana.
Napisany 16 grudnia 2009 - 11:32
Witam. Piszę już drugi raz podobny ten temat. Wtedy doradzili kupno rozrusznika kupiłem i dalej to samo. Zacznę od początku. Gdy po nocy chcę odpalić auto to kreci pare sekund wolno i odpala gdy juz za 1 razem odpali za 2 razem pali na dotyk. Akumulator jest ok. Świece żarowe też ok. Miałem taki przypadek że raz zapalia sie kontrolka swiec zarowych i po nocy odpalil na dotyk. Czy to jest pompa wtryskowa, czy pompa elektryczna w zbiorniku. Slyszalem ze nie ma w tym modelu pompy paliwowej prosze o pomoc poniewaz w zime nie odpale .
Napisany 16 grudnia 2009 - 16:35
Z takimi odpowiedziami lepiej sie nie udzielaj jak nie umiesz pomoc.
Napisany 16 grudnia 2009 - 16:54
Napisany 16 grudnia 2009 - 17:05
Napisany 16 grudnia 2009 - 18:33
Napisany 16 grudnia 2009 - 20:42
jak nie świece i przyszło zimno a popychacze hydrauliczne nie miały by wpływu...gęstszy olej... ale takie objawy to na świece bym stawiał jedna lub dwie mogą być ok ale słabiej grzać... i to raczej. ale Ty dasz radęNo i mnie dopadł problem z zapalaniem znaczy się tak odpala od strzała ale przez około 4 sekundy nie pali na wszystkie cylindry, świece sprawdzone miernikiem we wtyczce przekaźnika, wiem że to niezbyt wiarygodne sprawdzanie bo spotkałem się z tym że świeca miała przejście a nie grzała, co jeszcze oprócz świec może być przyczną, dodam że przez te 4 sekundy obroty latają i niesą stabilne po tym czasie wszystko wraca do normy. Co może być ?
Napisany 16 grudnia 2009 - 21:51
w sobote zrzucam kolektor i będe je wszystkie wykręcał i sprawdzał na krótko czy grzeją i jak, bo mam do zmiany czujnik temp. to przy okazji to zrobię i dam znać co znalazłem.jak nie świece i przyszło zimno a popychacze hydrauliczne nie miały by wpływu...gęstszy olej... ale takie objawy to na świece bym stawiał jedna lub dwie mogą być ok ale słabiej grzać... i to raczej. ale Ty dasz radę
Napisany 18 grudnia 2009 - 12:01
No i mnie dopadł problem z zapalaniem znaczy się tak odpala od strzała ale przez około 4 sekundy nie pali na wszystkie cylindry, świece sprawdzone miernikiem we wtyczce przekaźnika, wiem że to niezbyt wiarygodne sprawdzanie bo spotkałem się z tym że świeca miała przejście a nie grzała, co jeszcze oprócz świec może być przyczną, dodam że przez te 4 sekundy obroty latają i niesą stabilne po tym czasie wszystko wraca do normy. Co może być ?
Napisany 18 grudnia 2009 - 13:34
Napisany 18 grudnia 2009 - 16:16
Napisany 18 grudnia 2009 - 17:14
spotkałem się ze świecą która miała przejście ale nie grzała, najlepszy sposób to wyciągnąć świecę i podłączyć na krótko.Czyzby świece mimo ze maja przejscie (mierzone na swiecy)juz słabo grzaly?
Napisany 18 grudnia 2009 - 17:18