Znów odpalanie.
#81 OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2009 - 18:14
#82 OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2009 - 21:31
#83 OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2009 - 21:38
mam nowe aku i swiec nie zmienialem kreci jak trzeba ale grzeje tez dwa razy bo za pierwszym razem nie odpali i wiem ze to wina paliwa jutro doleje benzyny i zobacze czy sprawdzi sie moja teoria.
ja tez grzeje swiece 2 razy, krece rozrusznikiem ok 3 sekundy i odpala.
Dzis mialem takie wrazenie jakby pompka pracowala nieco glosniej niz zwykle ale odpalil dosc dobrze
Ja tez sprobuje dolac troche benzyny.
A czy dolewanie mixolu daje cos pozytywnego w odpalaniu?
Ps... u mnie taki mroz ze mi klapa bagaznika zamarzla i jak narazie nie moge jej otworzyc
#84 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2009 - 11:09
#85 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2009 - 11:48
#86 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2009 - 12:19
Orientujecie sie jakie zamienniki swiec mozna wlozyc to tego silnika? Tak zeby nie wydal z 500 zl na komplet siwec
NGK lub BERU za 1szt. zapłacisz nie więcej niż 40pln co daje za kpl. 240pln i nie stosuj żadnych zamienników bo się nie opłaca, zaoszczędzisz może 50pln a nie wytrzymają 3mies i znów pojawi się problem z odpalaniem.
#87 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2009 - 14:31
#88 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2009 - 15:21
spotkałem się ze świecą która miała przejście ale nie grzała, najlepszy sposób to wyciągnąć świecę i podłączyć na krótko.
Mam ten sam problem co Ty, przy -16 przez całą noc, po telepie trochę na początku (ok.4sek) a później jest dobrze.Ale nie że ma niepełne obroty jałowe tylko od razu wskakuje ładnie 800obr/sek. I jeżeli chodzi o świece to, bratu dzisiaj padł nissan 2.2 diesel (common rail) i był w serwisie. Powiedzieli mu ze w CR nigdy nie przepalą się świece tylko stracą właściwości po jakimś czasie, czyli po zagrzaniu będą miały niższą temp. I z stąd mogą się brać nasze problemy z telepaniem. Ile w tym prawdy nie wiem...
#89 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2009 - 17:59
Dzisiaj 14:31
trakerr U mnie dzis -20 bylo i grzalem pare razy i krecilem i krecilem dopiero go przytrzymalem na rozruszniku i poszla...
ja tak mialem dwa dni temu, ale od tamtej pory jeszcze bardziej przymrozilo, auto na dworze, aku sie rozladowal i nie odpali. Wlozylem drugi aku i tez rozladowal sie i amba...
#90 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2009 - 19:31
A u mnie kolejny dzien i auto znowu nie odpalilo;/ Kupilem go na wiosne i zima wyszlo szydlo z worka, kto wie czy tam polowa swiec nie grzeje... Kreci, kreci i po akumulatorze. Musze sobie kable skolowac i na kable go probowac odpalic bo jeden akumulator na niegrzejace swiece to za malo;/ Orientujecie sie jakie zamienniki swiec mozna wlozyc to tego silnika? Tak zeby nie wydal z 500 zl na komplet siwec;)
Kolego Spychu, nie szukaj żadnych tanich świeczek bo nic ci to nie da a pieniązki wywalisz koszt kpl. beru na alledrogo to 32PLN x 6 =192 + 15PLN przesyłka i masz świeczki na długi czas. Ja tak zrobiłem i nie żałuję. Zmieniłem 2tyg. temu dzis nad ranem było -14 2x grzanie świeczkami i poszła.
A co do tematu problemem z odpaleniem przy tak niskich temp. nie sa tylko świeczki one mogą grzać w porządku, problem jest także z tym że oliwa po nocy z temp. -15 jest tak gęsty że przy pierwszym rozruchu są ogromne opory i aku bardzo szybko mówi nie mam już sił.
#91 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2009 - 19:55
Jakies te nasze TD dziwne sa w minusowych temp.
jak mialem BMW 2,4TD to przy -20 grzalem raz swiece i palila od kopa.
#92 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2009 - 23:38
#93 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2009 - 08:45
No wlasnie o to chodzi ze nie mam nawet jak sprawdzic czy te swiece rzeczywiscie grzeja czy tylko kontrolka tak pokazuje. Mowie u mnie dzisiejszej nocy bylo -25 C i auto na dworze pod golym niebem i nie zapalil ni w zab. Aku mam do wymiany to fakt, ale probowalem na kable. Kolega podjechal swoim. oczywiscie nie gasil auta(jego aku 110 aH to duzop wiekszy niz w omie) i tez mu akumulator padl. dzisiaj to juz jestem tak zly na to auto ze powiedzialem ze stoi do odwilzy, pozniej zmiana swiec i do zyda. Narazie bede sie wozil Octavia 1.6 w benzynie;))
Spróbuj na samym dobrym aku no i czy masz napewno dobre przewody.Tez tak prubowalem i nie moglem odpalic na kablach dopiero jak wyczyscilem kable i dodalem dodatkowa mase to krecila jak trzeba teraz po zmianie na nowy aku nadal dobrze kreci i odpala.
#94 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2009 - 10:27
u mnie łapie odrazu coś koło 1000 obr/min ale przez te 4 sekundy kuleje, co do świec to ktoś Ci kitu nawciskał bo budowa i zasada działania jest taka sama jak do zwykłego diesla.Mam ten sam problem co Ty, przy -16 przez całą noc, po telepie trochę na początku (ok.4sek) a później jest dobrze.Ale nie że ma niepełne obroty jałowe tylko od razu wskakuje ładnie 800obr/sek. I jeżeli chodzi o świece to, bratu dzisiaj padł nissan
2.2 diesel (common rail) i był w serwisie. Powiedzieli mu ze w CR nigdy nie przepalą się świece tylko stracą właściwości po jakimś czasie, czyli po zagrzaniu będą miały niższą temp. I z stąd mogą się brać nasze problemy z telepaniem. Ile w tym prawdy nie wiem...
#95 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2009 - 16:08
tez mam problem z odpalaniem.
temat drazylem rok temu -wymienilem wtedy przelewy ,odpowietrzylem i bylo troche lepiej.pozniej zrobilo sie na tyle cieplo ze problem zniknal.
Dwa dni temu przy -14*C podgrzalem swiece dwa razy i krece -tak jakby chciala zalapac ale nie do konca ,odczekalem chwile znowu dwa razy grzeje i to samo nie odpalila w tym czasie z rury dosc ciemny dym.znowu grzeje dwa razy , pale i poszla od razu elegancko rowne obroty bez zadnych falowan.
wedlug mnie po prostu ropka sie cofnela i sie zapowietrzyl -pompa w koncu zaciagnela ropke i odpalil.przypomnialem sobie ze rok wczesniej wyczytalem gdzies ,ze zeby sprawdzic czy to faktycznie zapowietrzenie jest przyczyna zlego odpalania ,trzeba tyl autka postawic wyzej niz przod.tak zrobilem (plyty pod tylne kola i oma stala tylkiem dobre 15cm wyzej ) stala cala noc (-13*) poszedlem do garazu zagrzalem dwa razy i zapalila bez problemu!
wniosek zapowietrza sie -czy wedlug was pomyslec o wymianie zaworka w pompie taki jak tu :
http://www.allegro.p...vp44_vp_44.html
czy probowac zalozyc zaworek zwrotny za filtrem paliwa (tylko ze u mnie przewody sa bardzo twarde tak jakby plastykowe i nie wiem czy uda mi sie to) czy wiecie jaka jest wewn.srednica tych przewodów co ida od filtra do pompy?
#96 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2009 - 16:24
#97 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2009 - 16:26
witam.
tez mam problem z odpalaniem.
temat drazylem rok temu -wymienilem wtedy przelewy ,odpowietrzylem i bylo troche lepiej.pozniej zrobilo sie na tyle cieplo ze problem zniknal.
Dwa dni temu przy -14*C podgrzalem swiece dwa razy i krece -tak jakby chciala zalapac ale nie do konca ,odczekalem chwile znowu dwa razy grzeje i to samo nie odpalila w tym czasie z rury dosc ciemny dym.znowu grzeje dwa razy , pale i poszla od razu elegancko rowne obroty bez zadnych falowan.
wedlug mnie po prostu ropka sie cofnela i sie zapowietrzyl -pompa w koncu zaciagnela ropke i odpalil.przypomnialem sobie ze rok wczesniej wyczytalem gdzies ,ze zeby sprawdzic czy to faktycznie zapowietrzenie jest przyczyna zlego odpalania ,trzeba tyl autka postawic wyzej niz przod.tak zrobilem (plyty pod tylne kola i oma stala tylkiem dobre 15cm wyzej ) stala cala noc (-13*) poszedlem do garazu zagrzalem dwa razy i zapalila bez problemu!
wniosek zapowietrza sie -czy wedlug was pomyslec o wymianie zaworka w pompie taki jak tu :
http://www.allegro.p...vp44_vp_44.html
czy probowac zalozyc zaworek zwrotny za filtrem paliwa (tylko ze u mnie przewody sa bardzo twarde tak jakby plastykowe i nie wiem czy uda mi sie to) czy wiecie jaka jest wewn.srednica tych przewodów co ida od filtra do pompy?
lepiej Kolego zaloz zaworek zaraz kolo zbiornika.
Przy zbiorniku u mnie srednica tego gumowego wezyka to chyba 0,8mm ale nie jestem w 100% pewien.
Mysle ze kolo filtra srednica bedzie podobna
#98 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2009 - 16:38
#99 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2009 - 16:40
krzysiek chyba 8mm a nie 0,8mm a ponadto ty masz inny silnik niz ja i przewody moga byc inne
tak zgadza sie, pomylka...
chcialem napisac 0,8cm ale przez nieuwage popelnilem gafe:p
#100 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2009 - 18:47