no właśnie nie wiedziałem jakim środkiem to zrobić dlatego napisałem "np"WD-40 nie jest na styki elektryczne, on nie usuwa tlenków i do tego zostawia swoje osady, więc do elektryki tylko specyfiki typu "super-styk", "super-kontakt", jest tego trochę do wyboru, ale w każdym bądź razie żadne WD-40!
No to się mylisz, bo moja od czasu zaślepienia EGR muli, wciskam gaz, a ona się zbiera jakby chciała, a nie mogła, wcisnę sprzęgło, obroty spadną na 750, puszczę sprzęgło, gaz w podłogę i jedzie jak należy. Marcines to opisywał też u siebie, tyle, że on odślepił i jedzie jak powinna, a zamuła się nie zdarza. Więc nie takie bez znaczenia. Co prawda inny silnik, ale nieprawidłowość podobna.
Tak mi się teraz przypomniało.
wicek jak jesteś taki mondry to zaślep egr w 2.0 lub 2.2 dti i ciekawe dlaczego pokazywało mi takie błędy a po wyczyszczeniu kostki nie pokazuje twuj tata ma 2.5 i tam się da zaślepić i nie wiem dlaczego coś zaślepiać jak można kupić zawór i wymienić jak by nie było to poto on był zamontowany
jeszcze co to zawora egr co pisał rafi to sprawdź czy węzyki podciśnienia są właściwie podłączone bo jeżeli bendom odwrotnie , to nie będzie właściwie działać wszystkie wężyki które idą od pompy vacu muszą być podłączone do elektrozaworów do wejścia z napisem vac