

montaz mat podgrzewanych foteli problem
#41
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2009 - 19:30
#42
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2009 - 19:46
z tymi przewodami do potencjometru to nie kapuje , w końcu ma być minus i te dwa z wtyczki??
ja tak podlaczylem i dziala tylko ze mi sie maty nie wylaczaja w pozycji zero
ja to tak rozumie ze jednym kablem czarno jakims dochodzi impuls z szarego pudeleczka do potencjometru a drugim wraca juz odpowiedni dla danej temperatury a masa niewiem po co tam jest ale jak sie popatrzy na to plytke w tym wlaczniku to tak musi byc
najlepiej gdyby sie ludzkim jezykiem ktos wypowiedzial jak dziala potencjometr moze by to cos ulatwilo
a wogole to by bylo super jakby ktos zobaczyl jakie sa kolory kabli przy pokretle na jakich pinach w fabrycznej instalacji
#43
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2009 - 20:14
#44
OFFLINE
Napisany 16 listopada 2009 - 21:05
#45
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2009 - 11:15
http://picasaweb.goo...feat=directlink
Mniej więcej tak to wygląda
czyli ze co
w potencjometrze jest jeden kabel do regulacji jeden masowy i jeden to wlacznik?
ja tego nie kumam
w tej chwili to juz nawet pomyslu nie mam co moglem nie tak podlaczyc
niby dziala ale mnie martwi to ze na wylaczonym grzeje caly czas

jak wedlug ciebie mogloby to wygladac na tym rysunku ktory rozrysowalem ?
#46
OFFLINE
Napisany 17 listopada 2009 - 20:51
Na zdjęciu kolory słabo widoczne.na zdjeciu w pierwszym poscie jest kolorystyka
a mata podobno z vectry a wyprodukowana w 2005 roku
Na rysunku nie zgadzają się ze schematem vectry c 2005
#47
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 17:55
#48
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 18:10
#49
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 18:35
#50
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 18:37
#51
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 18:44
#52
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 18:59
#53
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 19:08
Rezystor i potencjometrCo jest w tym włączniku z regulacją
Skąd i jakie przewody idą do tej nieszczęsnej wtyczki
#54
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 19:26
schemat http://images48.foto...2dcd5c16e1c.jpg czyli czarno-żółty i czarno -zielony
#55
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 20:17
A jakie macie gniazda przy fotelu nie ma miejsca na ta szarą?ja akorat nie mam problemu bo mam Ci i ona jest podłączona pod regulator.
a czy moglbys sprawdzic miernikiem jakie przewody przy wlaczniku na desce maja przewodnosc z kostkami pod siedzeniem
to wyjasniloby sprawe w 99%
gdybym mial tylko dostep na do auta z oryginalna instalacja z regulacja grzania gwarantuje ze odrazu bym tutaj napisal dokladnie co i jak ma byc podlaczone
kilka postów niżej podałem linki do fotek i schematu blokowego
schemat http://images48.foto...2dcd5c16e1c.jpg czyli czarno-żółty i czarno -zielony
ten chemat nic tutaj nie daje bo po drodze jest tutaj jakies czarne pudelko w ktorym niewiadomo co jest i nie ma tutaj schematu podlaczenia pod wlacznik z pokretlem
tak wogole ten schemat sie nie zgadza z instalacja od tych mat
#56
OFFLINE
Napisany 19 listopada 2009 - 22:20

Koledzy oto moja kostka.jedziemy od lewej
-czarno_brązowy zasilanie maty
-brązowo_czerwony zasilanie do regulacji fotela
-zielono-czarny i żółto-czarny regulacja grzania mat to ta wtyczka was najbardziej nurtuje

#57
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2009 - 16:57

#58
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2009 - 18:16
Zielono -czarny na opornik+ potencjometr -masa-zielono-czarny i żółto-czarny regulacja grzania mat to ta wtyczka was najbardziej nurtuje
Żółto-czarny na bezpiecznik ( F29 napięcie zapłonu ( +) jeśli ktoś ma) oczywiście przez wyłącznik. Tak to wygląda w Omega Bfl
#59
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2009 - 20:31
Zielono -czarny na opornik+ potencjometr -masa
Żółto-czarny na bezpiecznik ( F29 napięcie zapłonu ( +) jeśli ktoś ma) oczywiście przez wyłącznik. Tak to wygląda w Omega Bfl
No kolego należy Ci się duuuuże podziękowanie - DZIAŁA


#60
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2009 - 12:31