Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Pytania odnośnie IX zlotu OKP


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
419 odpowiedzi na ten temat

#201 OFFLINE   misiekzoo

misiekzoo

    zafira i astra 1,8

  • 1 463 postów
  • Dołączył: 18-08-2008
  • Skąd: Oborniki śląskie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 27 marca 2010 - 21:58

Do tej pory na zlocie do przeciąganie były drużyny 2 osobowe


zawsze można coś zmienić :)
[SIGPIC][/SIGPIC]

Moje ople , byłe i obecny .

#202 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 marca 2010 - 22:07

zostają drużyny 2os. koniec.

#203 OFFLINE   misiekzoo

misiekzoo

    zafira i astra 1,8

  • 1 463 postów
  • Dołączył: 18-08-2008
  • Skąd: Oborniki śląskie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 27 marca 2010 - 22:19

zostają drużyny 2os. koniec.


ok :) naprawdę nie ma to znaczenia po prostu chciałem sprostować wypowiedz marka "skoro masz tyle siły " , brzmiała ona jak by to był jakiś wyczyn i coś niemożliwego a w rzeczy samej tak nie jest. :)
[SIGPIC][/SIGPIC]

Moje ople , byłe i obecny .

#204 OFFLINE   Payatz

Payatz

    The Darkness Age Has Come

  • 1 090 postów
  • Dołączył: 26-06-2008
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 marca 2010 - 10:56

Payatz czyli jak do zlotu zamontuje puchę na pająki to wypadałoby tylko startować w kategorii open?? Ogólnie to i tak liczy się kto będzie miał najlepszy czas danej kategorii. Większa szansa na lepszy czas będzie dla ludków którzy mają czystą serię. Montaż puchy IMO nie jest tak znaczną przeróbką jak założenie innego mostu. A różnica w osiągach pewnie spora. pucha + 4.22 > pucha > seria ;)


Mnie kazali się zapisać do kategorii open. Dla Ciebie puszka to nie duża przeróbka, a dla tych którrzy nic nie przerabiali będzie to niesprawiedliwe.

Nie wiem na jakiej podstawie uważasz że większą szansę mają ludzie z seryjnym silnikiem bez przeróbek, bo wynika z tego że sporo osób (w tym ja) przerabialiśmy silniki po to żeby się wolniej zbierały i osiągały gorsze czasy :p

Coś przerabiałeś - piszesz się do open i już. Jeżeli znajdzie się ktoś kto coś poprzerabiał i się zapisał do serii, i dodatkowo zbierze jakąś tam nagrodę poprzez OSZUSTWO - to to jest jego prywatna sprawa. Ale jeśli potrafi sobie później wmówić że mu się należało, bo poprzerabiał, a kategoria seria/open to żadna różnica, to.... No cóż, może sobie pogadać z kołem zapasowym - podobny poziom inteligencji :)


Mam nadzieję że wszystkie wątpliwości rozwiałem, ja tam jadę się pobawić i nic nikomu nikt nie będzie sprawdzał, w końcu jedziemy się bawić a nie ścigać o złote majty :)

 


#205 OFFLINE   Gosia

Gosia
  • 1 150 postów
  • Dołączył: 11-09-2007
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 28 marca 2010 - 11:09

.... w końcu jedziemy się bawić a nie ścigać o złote majty :)


Dokładnie , dlatego i ja wypróbuję moją Omesię na co ją stać :D

#206 OFFLINE   TomEk WRO

TomEk WRO

    Dr Szajn!

  • 2 412 postów
  • Dołączył: 16-09-2008
  • Skąd: Wrocław/Czernica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 28 marca 2010 - 23:39

Nie wiem na jakiej podstawie uważasz że większą szansę mają ludzie z seryjnym silnikiem bez przeróbek, bo wynika z tego że sporo osób (w tym ja) przerabialiśmy silniki po to żeby się wolniej zbierały i osiągały gorsze czasy :p


Źle napisałem, już tłumaczę o co mi chodziło :) Seria serii była równa wychodząc z fabryki (pomijając wagę różnych wersji wyposażeniowych). Jadąc w kategorii seria najbardziej liczy się stan techniczny całego auta jak i poprawna zmiana biegów. Więc jeżeli ktoś wie, że ma zdrowy silnik i że zna swoje auto pozostaje mu liczyć na to, że nie znajdzie się takie drugie zdrowe auto. W kategorii open jakiekolwiek dłubnięcie ma znaczenie. Jeden zamontuje sobie puchę a drugi podtlenek. Jak wiadomo w takim zestawieniu szanse nie rozkładają się po równo ;) Ale właśnie od tego jest ołpen :D
Mam nadzieję, że troszkę zrozumialej napisałem.

Coś przerabiałeś - piszesz się do open i już. Jeżeli znajdzie się ktoś kto coś poprzerabiał i się zapisał do serii, i dodatkowo zbierze jakąś tam nagrodę poprzez OSZUSTWO - to to jest jego prywatna sprawa.


Myślę, że każdy z nas ma na tyle poczucia zdrowej rywalizacji, że nie będzie się starał przemycić puchy i mostu 4.22 do serii ;)

Mam nadzieję że wszystkie wątpliwości rozwiałem, ja tam jadę się pobawić i nic nikomu nikt nie będzie sprawdzał, w końcu jedziemy się bawić a nie ścigać o złote majty :)


I dyplomy OKP ;) Przede wszystkim liczy się dobra zabawa i humor :D:D
Auto kosmetyka
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)


Zapraszam! Info na PW



Odpicuj swoją omegę xd


#207 OFFLINE   Bartus

Bartus
  • 252 postów
  • Dołączył: 05-03-2008
  • Skąd: Łęczyca
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 marca 2010 - 19:33

Mnie kazali się zapisać do kategorii open. Dla Ciebie puszka to nie duża przeróbka, a dla tych którrzy nic nie przerabiali będzie to niesprawiedliwe.

Nie wiem na jakiej podstawie uważasz że większą szansę mają ludzie z seryjnym silnikiem bez przeróbek, bo wynika z tego że sporo osób (w tym ja) przerabialiśmy silniki po to żeby się wolniej zbierały i osiągały gorsze czasy :p

Coś przerabiałeś - piszesz się do open i już. Jeżeli znajdzie się ktoś kto coś poprzerabiał i się zapisał do serii, i dodatkowo zbierze jakąś tam nagrodę poprzez OSZUSTWO - to to jest jego prywatna sprawa. Ale jeśli potrafi sobie później wmówić że mu się należało, bo poprzerabiał, a kategoria seria/open to żadna różnica, to.... No cóż, może sobie pogadać z kołem zapasowym - podobny poziom inteligencji :)


Mam nadzieję że wszystkie wątpliwości rozwiałem, ja tam jadę się pobawić i nic nikomu nikt nie będzie sprawdzał, w końcu jedziemy się bawić a nie ścigać o złote majty :)


na ostatnim Zlocie w wawrzykowiźnie było można używać przeróbek to nie rozumiem dlaczego teraz nie można......... i tak dużo osób ma przeróbki i są na liście ........ dodam jeszcze że dostałem dyplom i medal

#208 OFFLINE   gmurawsk

gmurawsk
  • 2 023 postów
  • Dołączył: 08-08-2006
  • Skąd: Warszawa-Grochów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 29 marca 2010 - 19:45

To było na poprzednim. Wystarczy że przyjedzie 3 z podtlenkiem i nikt z seryjnych w swojej kategorii nie ma po co startować i zabawa się kończy. Zloty robią sie coraz większe z roku na rok. Jako organizatorzy jesteśmy zmuszeni ustawić tak ramy konkursów aby każdy miał teoretycznie równe szanse na wygranie.

#209 OFFLINE   Bartus

Bartus
  • 252 postów
  • Dołączył: 05-03-2008
  • Skąd: Łęczyca
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 marca 2010 - 19:51

no ale puszka chyba moze byc??????

#210 OFFLINE   gmurawsk

gmurawsk
  • 2 023 postów
  • Dołączył: 08-08-2006
  • Skąd: Warszawa-Grochów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 29 marca 2010 - 19:56

Tylko seryjne bez modyfikacji.

W jakim celu montuje się puszkę ?? Ktoś potrafi mi odpowiedzieć na pytanie ??

#211 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 marca 2010 - 20:00

Ktoś potrafi mi odpowiedzieć na pytanie

Obniżenie momentu do niższego zakresu obrotów, podniesienie mocy o magiczne 14 km.

#212 OFFLINE   Bartus

Bartus
  • 252 postów
  • Dołączył: 05-03-2008
  • Skąd: Łęczyca
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 marca 2010 - 20:00

czyli w takim razie klasa open powinna być do 2,5 i osobna do 3.0 takie jest moje zdanie

#213 OFFLINE   gmurawsk

gmurawsk
  • 2 023 postów
  • Dołączył: 08-08-2006
  • Skąd: Warszawa-Grochów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 29 marca 2010 - 20:07

czyli w takim razie klasa open powinna być do 2,5 i osobna do 3.0 takie jest moje zdanie



http://www.sjp.pl/co/open

#214 OFFLINE   Czarny

Czarny
  • 832 postów
  • Dołączył: 12-09-2006
  • Skąd: EKU
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 marca 2010 - 20:39

Panowie widze,ze dyskusja nabiera tempa jesli chodzi o wyscigi na 1/4. Wszyscy wiemy,ze przybywa nas z roku na rok coraz to wiecej i kazdy chce sie poscigac legalnie...bo jest taka mozliwosc . Proponował bym podział na seryjne i po modyfikacjiach....sadze ,ze to by było fair-play ;)
no chyba ze w klasie OPEN -beda wszystkie chwyty dozwolone i modyfikacjia silnika nie bedzie miała na wpływu wystartowanie;)

#215 OFFLINE   gmurawsk

gmurawsk
  • 2 023 postów
  • Dołączył: 08-08-2006
  • Skąd: Warszawa-Grochów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 29 marca 2010 - 20:52

Panowie widze,ze dyskusja nabiera tempa jesli chodzi o wyscigi na 1/4. Wszyscy wiemy,ze przybywa nas z roku na rok coraz to wiecej i kazdy chce sie poscigac legalnie...bo jest taka mozliwosc . Proponował bym podział na seryjne i po modyfikacjiach....sadze ,ze to by było fair-play ;)
no chyba ze w klasie OPEN -beda wszystkie chwyty dozwolone i modyfikacjia silnika nie bedzie miała na wpływu wystartowanie;)


I tak w tym roku będzie. Do Open nawet z rakieta na aucie można starować ;)

#216 OFFLINE   Soseq

Soseq

    Black is beautiful :)

  • 3 425 postów
  • Dołączył: 15-01-2007
  • Skąd: Katowice / Lędziny
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 marca 2010 - 20:52

no chyba ze w klasie OPEN -beda wszystkie chwyty dozwolone i modyfikacjia silnika nie bedzie miała na wpływu wystartowanie

po to jest klasa OPEN :D

Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013

II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin


#217 OFFLINE   Bartus

Bartus
  • 252 postów
  • Dołączył: 05-03-2008
  • Skąd: Łęczyca
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 marca 2010 - 20:56

no dobra jeśli seria to tez powinien być podział na automaty i manuale.....

#218 OFFLINE   damian0708

damian0708
  • 1 091 postów
  • Dołączył: 17-07-2008
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 29 marca 2010 - 21:00

To jest tak samo jak z car audio. Powinien być podział na sedan i kombi bo w kombi byle jaki kurdupelek zrobi awanture że uszy puchną. W sedanie trzeba się napracować żeby uzyskać ładny efekt.

I zgadzam się również że powinien być podział na automaty i manual

#219 OFFLINE   Bartus

Bartus
  • 252 postów
  • Dołączył: 05-03-2008
  • Skąd: Łęczyca
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 marca 2010 - 21:02

damian0708 ja tez się zgadzam z Tobą masz słuszną racje

#220 OFFLINE   Czarny

Czarny
  • 832 postów
  • Dołączył: 12-09-2006
  • Skąd: EKU
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 marca 2010 - 21:10

powinien być podział na automaty i manuale.....

a no powinien,ale czy tak bedzie??

Powinien być podział na sedan i kombi bo w kombi byle jaki kurdupelek zrobi awanture że uszy puchną. W sedanie trzeba się napracować żeby uzyskać ładny efekt.

Co racja to racja