Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

rozładowujacy sie akumulator


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
203 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 829 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 13 grudnia 2011 - 19:28

Napięcie, nie prąd


Trochę techniki i człowiek się gubi:dziadek:

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#82 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 04 kwietnia 2012 - 19:17

Witam.Dopiero uporałem się z tym altkiem....ze względu na mrozy i brak warunków...u mnie problem leżał w regulatorze napięcia...nie wytrzymał zamiennik...odłączałem aku na noc,męczarnia,niby dobrze ładował ale z czasem zaczęło wywalać mi błąd 1260 obniżona dawka paliwa w skutek niskiego ciśnienia pompy,tej pod siedzeniem pasażera...już miałem kupować pompę....auto szło max 140 km\h.Wyjąłem alternator i wlutowałem w oryginalny regulator nowe szczotki które dobrał mi facet co zajmuje się elektrotechniką....dla sprostowania,to on mi wlutował ha ha..odpaliłem,pokasowałem błędy...kontrolka kiedy ma się świecić to się świeci a kiedy nie to nie...autko bez problemu idzie teraz 200 km/hDzięki za sugestie..

 


#83 OFFLINE   BIAlY79

BIAlY79
  • 6 postów
  • Dołączył: 18-02-2012
  • Skąd: sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 30 kwietnia 2012 - 18:49

Witam!!!

Omega B fl 2003r ucieka mi ok 2.6A po wyłączeniu zapłonu i zamknięciu drzwi, sprawdziłem żarówki w drzwiach, schowku i bagarzniku wszystkie gasną. Zlokalizowałem bezpiecznik i wyjąłem go teraz miernik pokazuje 0.01A ale nie działa właśnie oświetlenie kabiny, schowka i bagarznika, lusterko wewnętrzne nie ściemnia się nie działa również regulacja foteli kierowcy i pasarzera.Podejrzewam pąmięć foteli ale niewiem gdzie jej wogóle szukać.

Jak ma ktoś jakiś pomysł to proszę o podpowiedż będę probował

#84 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 30 kwietnia 2012 - 18:56

to proszę o podpowiedż

Odłącz zasilanie fotela.
I nie zakładaj już więcej tematów z tym problemem bo :mod::plask:

#85 OFFLINE   mariusz55555

mariusz55555
  • 16 postów
  • Dołączył: 11-09-2008
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Y22XE

Napisany 24 października 2012 - 11:25

Witam.Mam problem z znikającym prądem - na postoju(wszystko wyłączone a amperomierz wskazuje pobór 0,4A :( Prąd znika omijając wszystkie zabezpieczenia-bezpieczniki i przekażniki. Mam już dość ściągania klemy by prąd nie zmykał z akumulatora. Dodam akumulator sprawny i ładowanie w porządku.
Bardzo prosze o pomoc w tym temacie-z góry dziękuje.
Pozdrawiam wszystkich:)

przeniosłem w istniejący wątek ,;kocyk

#86 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 października 2012 - 11:37

Jak masz dokladany alarm to go odepnij i wtedy zmierz pobor.

#87 OFFLINE   nutellson

nutellson
  • 117 postów
  • Dołączył: 23-03-2010

Napisany 31 października 2012 - 19:26

Witajcie,

No i mnie dopadł problem z rozładowującym się akumulatorem. Odkąd ostatnio poszedłem do auta i akumulator miał 0,11V zmuszony byłem kupić nowy.

Sprawdziłem teraz pobór prądu na zgaszonym silniku itp. Pokazuje 0,22A. Zacząłem szukać po bezpiecznikach i jak wyjąłem nr 12, czyli ten od oświetlenia wewnętrznego itp pobór spadł do 0,03A.

Wyjąłem żarówkę z podsufitki, żarówkę z bagażnika i nic się nie zmieniło. W końcu odpiąłem klemę żeby mi ie rozładował do zera jak w ostatnim i muszę rozpocząć poszukiwania tego czegoś co przysparza mnie o kolejne siwe włosy :)

#88 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 października 2012 - 19:32

Witajcie,

No i mnie dopadł problem z rozładowującym się akumulatorem. Odkąd ostatnio poszedłem do auta i akumulator miał 0,11V zmuszony byłem kupić nowy.

Sprawdziłem teraz pobór prądu na zgaszonym silniku itp. Pokazuje 0,22A. Zacząłem szukać po bezpiecznikach i jak wyjąłem nr 12, czyli ten od oświetlenia wewnętrznego itp pobór spadł do 0,03A.

Wyjąłem żarówkę z podsufitki, żarówkę z bagażnika i nic się nie zmieniło. W końcu odpiąłem klemę żeby mi ie rozładował do zera jak w ostatnim i muszę rozpocząć poszukiwania tego czegoś co przysparza mnie o kolejne siwe włosy :)


pomiar robiłeś po kilku minutach (ok.5 min) od wyłaczenia zapłonu??

#89 OFFLINE   nutellson

nutellson
  • 117 postów
  • Dołączył: 23-03-2010

Napisany 31 października 2012 - 19:36

Generalnie zapłonu nie włączałem. Tylko już na odchodne z garażu do domu włączyłem i sprawdziłem. Na zapłonie pokazał 3.6A

#90 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 31 października 2012 - 19:59

jak wyjąłem nr 12, czyli ten od oświetlenia wewnętrznego itp pobór spadł do 0,03A.

No to masz
sprawdź wszystkie odbiorniki na tym bezpieczniku.
nr 12 to na pewno ośw wew?

#91 OFFLINE   nutellson

nutellson
  • 117 postów
  • Dołączył: 23-03-2010

Napisany 31 października 2012 - 21:47

Wg tego tak wnioskuję:

http://forum.omegakl...ead.php?t=16941

jest to ten sam bezpiecznik który tutaj jest pod numerem 12

#92 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 01 listopada 2012 - 10:22

Wyjąłem żarówkę z podsufitki, żarówkę z bagażnika i nic się nie zmieniło. W końcu odpiąłem klemę żeby mi ie rozładował do zera jak w ostatnim i muszę rozpocząć poszukiwania tego czegoś co przysparza mnie o kolejne siwe włosy :)


Wyjmij wszystkie żarówki oświetlenia,te z drzwi też..najlepiej wyciągaj po kolei i obserwuj miernik...

 


#93 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 01 listopada 2012 - 12:58

Wg tego tak wnioskuję:

http://forum.omegakl...ead.php?t=16941

jest to ten sam bezpiecznik który tutaj jest pod numerem 12

w takim razie stawiam na radio

#94 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 listopada 2012 - 13:01

pisałem juz wcześniej i przypomnę.
Pomiar robi się po kilku,kilkunastu minutach od wyjścia i zamkniecia auta.
Wtedy dopiero przekaźnik wyłącza zasilanie i spada pobór prądu.
Jeszcze jedno.
Jak odłaczycie aku to ponownym podłączeniu włącza się wyświetlacz.Nie każdy to widzi jak stoi z miernikiem przy silniku.

#95 OFFLINE   zygzak

zygzak

    *********

  • 2 335 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Zalesie Górne

Napisany 01 listopada 2012 - 13:16

pisałem juz wcześniej i przypomnę.
Pomiar robi się po kilku,kilkunastu minutach od wyjścia i zamkniecia auta.

można zrobić dwa pomiary na raz
1 od razu
2 po jakimś czasie
zapisać wyniki i się nimi podzielić :D

#96 OFFLINE   nutellson

nutellson
  • 117 postów
  • Dołączył: 23-03-2010

Napisany 02 listopada 2012 - 13:10

Radio wyeliminowane, światełko w podsufitce i w bagażniku również. Wciąż pokazuje te 0,22A.

Zrobiłem tak jak mówił machony79, po odłączeniu każdego elementu sprawdzałem prąd po zamknięciu auta po upływie jakichś 20min.

Żeby nie zdejmować na noc klemy to wyjmuję po prostu bezpiecznik i jest ok.

machony79, który przekaźnik odpowiada za rozłączanie tego prądu? Bo może on się 'zlepił' i cały czas tak jakby przepuszcza prąd ?

#97 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 829 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 02 listopada 2012 - 13:59

który przekaźnik odpowiada za rozłączanie tego prądu? Bo może on się 'zlepił' i cały czas tak jakby przepuszcza prąd ?


Poczytaj ten temat:http://forum.omegakl...ght=bezpiecznik

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#98 OFFLINE   nutellson

nutellson
  • 117 postów
  • Dołączył: 23-03-2010

Napisany 02 listopada 2012 - 15:21

Przeczytałem tamten temat o tych przekaźnikach i jak zajrzałem pod spód to ukazały mi się dwa.

To któryś z tych?

fotka usunięte , max 800x600 ,;kocyk

#99 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 829 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 02 listopada 2012 - 15:38

To któryś z tych?


Sprawdź nr. katalogowy, w polecanym temacie jest podany. Może to nie jest żaden z prezentowanych na zdjęciu. Nie znalazłeś więcej przekaźników?
Jeszcze prościej znajdziesz "go" wyjmując i wkładając bezpiecznik oświetlenia wnętrza, jednocześnie nasłuchując "pykania" przekaźnika.

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#100 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 03 listopada 2012 - 15:01

Witam pozwolę się podpiąć pod ten temat bo mój czy to alternator poszedł do umieralni. Mianowicie dziś zostało pomierzone napięcie i jak są włączone światła,dmuchawa,radio to jest 14,6, a jak wszystko wyłączone to 15,11. W poniedziałek jade do elektryka. Powiedziano mi tylko , że mi akumulator przeładowuje i blokuje mi go czyli rozładowując go do zera ? Tak zrozumiałem :dziura:. Co to może być,regulator napięcia,szczotki,czy coś innego ??? Chciałbym mieć jakąś orjętacje przed pojechaniem. Cholera i ile takie coś może kosztować , żeby mnie nie skroili ?:( Proszę o jakieś szybkie info. Pozdro.
P.S. Po totalnym rozładowaniu akumulatora , ładowałem go ze 2 dni na małym prądzie.