Moja radość była jednak przedwczesna dzisiaj zauważyłem że auto wariuje jak się delikatnie wciśnie gaz i szybko puści to obroty spadają na ok 400rmp i przełancza na benzynę lecz po ok 3 sekundach znowu wskakuje na LPG i działa normalnie kilka razy nawet mi auto zgasło jak szybko i delikatnie ruszyłem gazem nie wiem od czego tak sie dzieje mam już powoli tej instalacji...
Pomogło trochę podniesienie mnożnika przy początku skali na 1.4 lecz wydaj mi sie ze dalej go krztusi jak leciutko musnę gazem aż światła przygasają
Co byście doradzili wymienić reduktor choć przy ostrym bucie nie spadło ciśnienie na mniej niż 1.0 bar może coś innego ? wygląda to tak jak by zalewało paliwem i się mulił tylko na wolnych obrotach przy przyspieszeniu jest OK
W załączniku dodaje dwa pliki z oscyloskopu jeden jak go ksztusi a drugi jak auto gaśnie po naciśnięciu gazu
EDIT:
Na zdjeciu dodaje moment w którym auto po dodaniu delikatnie gazu zgasło


Omega 2,5l V6 dużo pali :( (stag-300)
Rozpoczęte przez
pitos_omega
, 09 sie 2009, 19:32
83 odpowiedzi na ten temat
#81
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2010 - 21:19
#82
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2010 - 22:04
Na razie reduktor zostaw, ustaw mnożnik nie patrząc na mapki ale tak, aby nie zmieniały się czasy wtrysku benzyny przy pracy na benzynie i potem na gazie, po prostu przełączasz gaz/benzyna a czas wtrysku pozostaje po chwili niezmienny zrób tak dla różnych obciążeń. Trochę się pobawisz ale warto. Pozostaje kwestia sond, czy sprawne i czy pracują w tych samych zakresach - to odnośnie różnych czasów wtrysku bo to też może mieć znaczenie. Jak pojeździsz trochę na samej benzynie to podglądając czasy wtrysków przez AcGasSynchro też są strony "rozjechane"??
#83
OFFLINE
Napisany 08 lipca 2010 - 22:43
Nie bardzo wiem jak regulować ten mnożnik która żółta kropka za co odpowiada ? co do czasów wtrysku na benzynie to są praktycznie identyczne w obu listwach...
sondy postaram się sprawdzić u mechanika...
A czy mogłem przesadzic z wielkością dysz 2.3mm może one zalewają ?
sondy postaram się sprawdzić u mechanika...
A czy mogłem przesadzic z wielkością dysz 2.3mm może one zalewają ?
#84
OFFLINE
Napisany 09 lipca 2010 - 10:40
Tzn, po przełączeniu na benzynę czasy wtrysków benzyny wyrównują się?? Jeśli rozwierciłeś na taki sam wymiar dysze, korekcje wtryskiwaczy w zakładce Parametry, Ustawienia Wtr. Gazowych są na 0% dla każdego cylindra a mimo to rozjeżdża się na gazie to zrób test: zaobserwuj, która strona 1,2,3 czy 4,5,6 na gazie ma dłuższe czasy wtrysków - widoczne przez czas wtrysku benzyny. Po obserwacji zamień listwy stronami, jeśli po kilku chwilach, przejażdżce sytuacja zacznie się odwracać, tzn. tam, gdzie było dłużej zrobiło się krócej i odwrotnie, to oznaczać będzie, że listwy mają różną wydajność. Wg. mnie 2,3mm i 1,1bara to optymalne parametry dla 2,5L V6 automat. Na forum Staga daj lepsze fotki/zrzuty bo tam nie widać, że się strony rozjeżdżają.