

2.5 TD - wtrysk sterujacy
#61
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2009 - 10:00
#62
OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2009 - 21:08
z co mrugającego "checka" przy redukcji biegów to prawdopodobny objaw "padajacego" nastawnika na pompie, ale i na to jest prosta rada - wystarcy podnieść mechanicznie obroty biegu jałowego o jakieś 150 obr/min (precyzyjna robota)


Pamietaj najlepjej jast załatwić sobie "dobry" nastawnik ale jak szkoda ci kasy a jeszcze nie szarpie podczas jazdy to ten patent poprawi satysfakcje z jazdy o 90% jak nie lepjej...... sprawdzone

#63
OFFLINE
Napisany 31 maja 2009 - 12:53
#64
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2009 - 18:59
Jak można odkręcić wtrysk sterujący bez uszkadzania kabelka ? Ma ktoś jakiś patent ? Chciałem go wykręcić i uszczelnić . Pozdr
#65
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2009 - 19:06
#66
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2009 - 20:29
Hmmm. Trochę nie rozumiem . NAsadowym kluczem OK , ale jak ten kabelek ? Przecież nie nasadzę klucza na wtrysk z kablem .Odczepić kabelek i puścić go górą, wykręcisz kluczem nasadkowym.
#67
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2009 - 20:33
Hmmm. Trochę nie rozumiem . NAsadowym kluczem OK , ale jak ten kabelek ? Przecież nie nasadzę klucza na wtrysk z kablem .
Kolego odczepisz wtyczkę i kabel w górę wtedy zakładasz klucz i kręcisz.
Ja odkrecałem specjalnym kluczem z dziurą z boku, przez którą wystawał kabelek. Oczywiście odczepiony od instalacji
#68
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2009 - 20:37
Kolego odczepisz wtyczkę i kabel w górę wtedy zakładasz klucz i kręcisz.
Ja odkrecałem specjalnym kluczem z dziurą z boku, przez którą wystawał kabelek. Oczywiście odczepiony od instalacji
Ten klucz wyglada jak do swiec tylko sporo wiekszy teraz juz chyba ogarniesz jak wyglada
Soryy za ten cytat to mialo byc do jedrula 72
#69
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2009 - 20:39
Kolego odczepisz wtyczkę i kabel w górę wtedy zakładasz klucz i kręcisz.
Ja odkrecałem specjalnym kluczem z dziurą z boku, przez którą wystawał kabelek. Oczywiście odczepiony od instalacji
Bzyku , dalej nie rozumiem jak założyć klucz nasadowy na wtrysk z kablem ???? Chyba , że myślisz o kluczu oczkowym ? Jak przez nasadowy poprowadzić kabel ??? Musiałby mieć takie owszem wycięcie.
Ten klucz wyglada jak do swiec tylko sporo wiekszy teraz juz chyba ogarniesz jak wyglada
Soryy za ten cytat to mialo byc do jedrula 72
Aaaaa. Teraz wszystko jasne . Nie da się tego zrobić zwykłym kluczem nasadowym . Muszę skądś naruchać taki długi w którym się kabel zmieści . Teraz wszystko gra. Myślałem , że jest jakiś sposób garażowy na nieużywanie specjalistycznych narzędzi .
#70
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2009 - 20:43
Bzyku , dalej nie rozumiem jak założyć klucz nasadowy na wtrysk z kablem ???? Chyba , że myślisz o kluczu oczkowym ? Jak przez nasadowy oprowadzić kabel ??? Musiałby mieć takie owszem wycięcie.
Odłącz ten kabelek popatrz na klucz i zobaczysz, że się da teraz ciężko to sobie wyobrazić, ale jak zejdziesz do garażu i popatrzycz to zobaczysz, że sie da
#71
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2009 - 20:46
Odłącz ten kabelek popatrz na klucz i zobaczysz, że się da teraz ciężko to sobie wyobrazić, ale jak zejdziesz do garażu i popatrzycz to zobaczysz, że sie da
Ja prubowalem nasadowym ale nie dalo sie go ulozyc na wtrysk bo siedzi w glebi otworu wiec niewiem jak to mozliwe chyba ze mam jakis ruski silnik
#72
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2009 - 20:46
#73
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2009 - 20:48
Silnik masz OK. Nemecki ! Ja też próbowałem się do tego przymierzyć i nie da się nasadowym . Nie wiem jak bzyku tego chce dokonać ? Chyba , że faktycznie takim długim jak do świec w którym się zmieści kabel z wtyczką .Ja prubowalem nasadowym ale nie dalo sie go ulozyc na wtrysk bo siedzi w glebi otworu wiec niewiem jak to mozliwe chyba ze mam jakis ruski silnik
#74
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2009 - 20:52
Ale po co do jednorazowego wykręcenia wtrysku kupować klucz za 50 czy więcej złotych i jeszcze czekać, aż przyślą? Do odkręcenia wtrysku potrzeba klucza 27. Syrenka miała takie klucze od świec, ale nie pamiętam już, ale z jakiegoś powodu nie pasują...Powiem wiecej, sa specjalne klucze do wtryskowTakze ze znalezieniem takiego cuda nie bedziesz mial problemow.
#75
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2009 - 20:55
Ja prubowalem nasadowym ale nie dalo sie go ulozyc na wtrysk bo siedzi w glebi otworu wiec niewiem jak to mozliwe chyba ze mam jakis ruski silnik
Silnik masz normalny, ja też kiedyś miałet TDS-a i ten wtrysk był ze cztery razy wyciągany i nigdy nie było problemu. Raz był wykrecany specjalnym kluczem.
Najlepiej podskocz do warsztatu i poproć, żeby go wykrecili. Jak urwa kabel to problem z głowy, bo ma być cały i koniec :-D
Nie wiem jak bzyku tego chce dokonać ? Chyba , że faktycznie takim długim jak do świec w którym się zmieści kabel z wtyczką .
Właśnie takim długim, żeby zmieścił się kabel
#76
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2009 - 20:56
#77
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2009 - 20:58
Silnik masz normalny, ja też kiedyś miałet TDS-a i ten wtrysk był ze cztery razy wyciągany i nigdy nie było problemu. Raz był wykrecany specjalnym kluczem.
Najlepiej podskocz do warsztatu i poproć, żeby go wykrecili. Jak urwa kabel to problem z głowy, bo ma być cały i koniec :-D
Właśnie takim długim, żeby zmieścił się kabel
Dzięki za rady . To jednak się nie da nasadowym ? Pojadę do warsztatu , wykręcą wtrysk , a potem zadzwonię po kolegę , żeby mnie z samochodem zaciągnął do domu , bo wtysk muszę rozebrać i uszczelnić . SUPER !
#78
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2009 - 20:58
#79
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2009 - 21:01
Mówisz o przewodzie paliwowym ?Tak na przyszlosc Jedrula nie przesadz z dokrecaniem stozka bo bedziesz mial wiekrzy problem taki wezyk troszke kosztuje
#80
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2009 - 21:03
Tak, łatwo się gną, wystarczy delikatna zmiana kąta zgięcia przewodu i już ciśnienie będzie nie takie.Mówisz o przewodzie paliwowym ?
Jakby ktoś miał w wielkopolsce do wymiany wtrysk, to mogę wymienić, klucz mam.