Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Błąd czujnika obrotów wałka?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
84 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   wilczekkrk

wilczekkrk
  • 26 postów
  • Dołączył: 02-05-2012
  • Skąd: KSM Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 14 września 2012 - 21:30

Za tą cenę zapomnij.


już nawet nie pamiętam .. w poniedziałek jadę oddać czujniczek ;)

zamówione już oryginały
http://allegro.pl/cz...2566620300.html
http://allegro.pl/cz...2580319021.html

ten pierwszy bo odcinał powyżej 4500 obr/min

ale to boli .. prawie 300 z przesyłką ;(

#82 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 września 2012 - 22:22

ten pierwszy bo odcinał powyżej 4500 obr/min

Przy uszkodzonym CWK tez jest kaganiec na 4500 :p A ten pierwszy czujnik (CWR) to czy jest ori to bym polemizowal...

#83 OFFLINE   wilczekkrk

wilczekkrk
  • 26 postów
  • Dołączył: 02-05-2012
  • Skąd: KSM Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 14 września 2012 - 23:01

Przy uszkodzonym CWK tez jest kaganiec na 4500


ale o ile się nie mylę to gdyby którykolwiek był sprawny to by odpalał ..
a z tym ..powiedzmy że idzie mu .. hmm .. leży nie idzie
dlatego oba idą do wymiany

#84 OFFLINE   ttucholka

ttucholka
  • 3 postów
  • Dołączył: 31-03-2010

Napisany 29 listopada 2012 - 10:08

Witam mam omege B FL 2,2 DTI. Przy niższych temp zawsze miałem problem z odpaleniem a ostatnio jak silnik sie rozgrzeje to przestaje pracować turbina, obroty falują, zapala sie lampka od silnika, obroty na obrotomierzu spadają na zero a komputer pokazuje spalanie chwilowe 0. byłem na komputerze i pokazał nastepujace błedy: P0400-5 (poważna usterka systemu 2); P0725-D (czuj predkości obrotowej silnika, obwód wejściowy, brak sygnału); P1335-A (pompa wtryskowa brak sygnału wejściowego prędkości obrotowej silnika z jednostki sterującej); P1590-4 (sygnał pracy silnika, niskie wejscie). Wszystkie błędy oprócz P1590-4 dało sie skasowac ale pojawiły sie na nowo. auto w tej chwili nie chce juz odpalic. Pomoże ktoś ??

#85 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 29 listopada 2012 - 20:05

Zacznij od sprawdzenia przewodów czujnika położenia wału. Jeśli są ok, to wymień czujnik.