Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Niestety uszczelka pod głowicą... czy na pewno ?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
190 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   Dikson

Dikson
  • 70 postów
  • Dołączył: 25-02-2009
  • Skąd: Polska

Napisany 16 marca 2009 - 18:10

zwloki czytalem mniej wiecej temat i jak mam zrobic, ciąć pokrywy jak tam koleś ciął ???

ja kuplem 2 uszczelki pod pokrywy na prawą strone... na lewą nie kupuje bo tam jest sucho....

#62 OFFLINE   sebol1987

sebol1987
  • 4 postów
  • Dołączył: 11-02-2009
  • Skąd: Grodzisk Mazowiecki

Napisany 16 marca 2009 - 19:29

Witam! Koledzy szukam mechanika z okolic Warszawy(najlepiej Grodzisk Maz., Pruszków itp.) , który wymieni uszczelkę w 2.5 v6 za rozsądną cenę. Zaprowadziłem do jednego mechanika i stoi juz przeszło miesiąc:x do tej pory odkręcił tylko górne dekle... bez komentarza!!! Jestem wściekły! Jeśli macie jakiś namiar na dobrego i w miarę taniego mechanika to proszę was o podanie. Moje gg 6328574. Z góry dzięki! Pozdrawiam Panowie!

#63 OFFLINE   Dikson

Dikson
  • 70 postów
  • Dołączył: 25-02-2009
  • Skąd: Polska

Napisany 21 marca 2009 - 01:55

ja właśnie wczoraj wymieniłem u siebie uszczelkę pod pokrywą zaworów i pokrywę bo była nadpęknięta a uszczelka juz wychulana...

świece pływały w oleju ale nie było problemu z odpalaniem, olej odsysałem i wszystko tam wysuszyłem nie wykrecając swiec. na razie skreciłem i dzisiaj może juz bedzie proba odpalania... ciekło na kolektor i dymiło, mam nadzieje ze teraz bedzie ok:D

musialem kleić na sylikon szyjkę od wlewu oleju bo była peknieta
i innej rady nie było na to... 3mać się bedzie bo cały czas była ona na sylikonie (ktoś zdolny połamał...)

#64 OFFLINE   Dikson

Dikson
  • 70 postów
  • Dołączył: 25-02-2009
  • Skąd: Polska

Napisany 26 marca 2009 - 02:22

wszystko ok ale dalej dymi(przynajmniej juz nie cieknie olej spod pokryw) dymi spod kolektora, sciagnelem oslone dolna kolektora to cala w oleju byla... stary zeschniety olej i troche swiezego a po wymianie uszczelek pokryw zrobilem moze 5km... cieknie plyn niewiadomo skad... spuscilem caly plyn i potem nalalem tylko troszke... w zbiorniku nie ma nic bo duzo nie wlewalem, auto stoi 3 dni juz nieodpalane i dalej kapie kropelka po kropelce... skad to moze kapac??? i to bez zadnego cisnienia.....

:confused:

z gory dziekuje za pomoc

#65 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 marca 2009 - 14:38

sciagnelem oslone dolna kolektora to cala w oleju byla... stary zeschniety olej i troche swiezego a po wymianie uszczelek pokryw zrobilem moze 5km... cieknie plyn niewiadomo skad...

nie kumam, co w koncu cieknie teraz, plyn chlodzniczy, czy olej? i w ktorym miejscu pod samochodem kapie dokladnie?


 


#66 OFFLINE   Dikson

Dikson
  • 70 postów
  • Dołączył: 25-02-2009
  • Skąd: Polska

Napisany 26 marca 2009 - 15:01

nie kumam, co w koncu cieknie teraz, plyn chlodzniczy, czy olej? i w ktorym miejscu pod samochodem kapie dokladnie?


http://forum.omegakl...59&d=1238023517

tu masz zdjecie na ktorym widac zielona kropelke(stamtad cieknie) ale nie wiem co to tam jest... na bank z zadnch przewodow... i cieknie to nawet gdy samochod stoi 3 dni nieodpalany - nie wytwarzajac cisnienia... moze byc to wina termostatu???

olej cieknal spod pokrywy zaworow i zostaly slady na oslonie kolektora i stamtad mi wszystko dymi... tu jest foto oslony:
http://forum.omegakl...60&d=1238023766

a tu jest filmik jak mi to dymi(tylko ze wyszedl troche w szybkim tepie...) :

#67 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 marca 2009 - 15:37

http://forum.omegaklub.eu/attachment...9&d=1238023517


jesli masz taka opcje, to zrob wiecej zdjec, bo tego ja w ogole nie ogarniam :)


 


#68 OFFLINE   Dikson

Dikson
  • 70 postów
  • Dołączył: 25-02-2009
  • Skąd: Polska

Napisany 26 marca 2009 - 16:08

te foty sa robione z kanału (zeby nie było)

na pierwszych 2 fotach jest jeszcze dolna oslona kolektora, a na nastepnych juz jej nie ma... na kazdym zdjeciu widac zielona krople plynu... i skad to moze cieknąć??????????
auto nieodpalane 3 dni a i tak cieknie kropla po kropelce, przeciez nie ma zadnego cisnienia wiec co to moze byc???? dodam ze auto sie nie grzeje max temp. to 95stopni...

http://s4.zapodaj.ne...361666.jpg.html
http://s4.zapodaj.ne...761980.jpg.html
http://s4.zapodaj.ne...833040.jpg.html
http://s4.zapodaj.net/6710744.jpg.html
http://s4.zapodaj.ne...711733.jpg.html

dzieki za checi do pomocy;) pozdrawiam!

#69 OFFLINE   MichalS

MichalS
  • 14 postów
  • Dołączył: 26-07-2008
  • Skąd: Ełk

Napisany 21 maja 2009 - 14:51

wczoraj rano wyjeżdżając z garażu zobaczyłem na podłodze małą plamkę oleju.
dzisiaj rano chciałem spojrzeć co to sie dzieje z moja omcią. Otworzyłem maskę i sie przestraszyłem. Zbiornik płynu chłodzącego cały brudny z jakiegoś szlamu koloru jaso-brazoweg-złotego, który to właśnie kapał na ziemię. W środku zbiornika ten sam szlam, az po korek. Po pomiarze oleju bagnet pokazał minimum, a wlew oleju także cały zabrudzony tym samym paskudztwem. Byłem u mechanika i stwierdził że to uszczelka pod głowica. szczerze sie martwie, że moja omcia tak poważnie zachorowała. ciekaw jestem ile kosztuje taka naprawa i czy wogóle da się to naprawic, bo mimo tego, iz cały siilnik czysty to wlew oleju nie mówiąc co dzieje sie w środku, i baniaczek z plynem chłopdzacym wyglądaja tragicznie.pzdr

#70 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 21 maja 2009 - 14:57

wczoraj rano wyjeżdżając z garażu zobaczyłem na podłodze małą plamkę oleju.
dzisiaj rano chciałem spojrzeć co to sie dzieje z moja omcią. Otworzyłem maskę i sie przestraszyłem. Zbiornik płynu chłodzącego cały brudny z jakiegoś szlamu koloru jaso-brazoweg-złotego, który to właśnie kapał na ziemię. W środku zbiornika ten sam szlam, az po korek. Po pomiarze oleju bagnet pokazał minimum, a wlew oleju także cały zabrudzony tym samym paskudztwem. Byłem u mechanika i stwierdził że to uszczelka pod głowica. szczerze sie martwie, że moja omcia tak poważnie zachorowała. ciekaw jestem ile kosztuje taka naprawa i czy wogóle da się to naprawic, bo mimo tego, iz cały siilnik czysty to wlew oleju nie mówiąc co dzieje sie w środku, i baniaczek z plynem chłopdzacym wyglądaja tragicznie.pzdr



nim zaczniesz zwalac glowice sprawdz chlodniczke oleju bo to najczestsza przyczyna majonezu w zbiorniczku




 


#71 OFFLINE   MichalS

MichalS
  • 14 postów
  • Dołączył: 26-07-2008
  • Skąd: Ełk

Napisany 28 lipca 2009 - 14:21

wymienił mechanior uszczelkę i powiedział, że syf będzie się jeszcze przez jakiś czas zbierał w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego. Zrobiłem 1000 km. pojechałem do niego, aby wypłukać (jak mi kazał) 5 litrów płynu poszło na przepłukanie. Zrobiłem drugie 1000 i nic się nie zmienia dalej syf jak poprzednio, a teraz to zaczyna tego płynu ubywać. W zbiorniku na olej czysto, więc uszczelka trzyma.
Ostatnio na trasie 400 km. jechałem długo w korkach w 30 stopniach Celsjusza poszedł cały zbiorniczek płynu chłodzącego. znowu pojadę do tego magika aby przeczyścić uklad chłodzenia, ale czy to tak powinno być z tym syfem w zbiorniku wyrównawczym.

#72 OFFLINE   Qiub

Qiub
  • 94 postów
  • Dołączył: 17-05-2009
  • Skąd: Piaseczno

Napisany 28 lipca 2009 - 14:53

wymienił mechanior uszczelkę i powiedział, że syf będzie się jeszcze przez jakiś czas zbierał w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego. Zrobiłem 1000 km. pojechałem do niego, aby wypłukać (jak mi kazał) 5 litrów płynu poszło na przepłukanie. Zrobiłem drugie 1000 i nic się nie zmienia dalej syf jak poprzednio, a teraz to zaczyna tego płynu ubywać. W zbiorniku na olej czysto, więc uszczelka trzyma.
Ostatnio na trasie 400 km. jechałem długo w korkach w 30 stopniach Celsjusza poszedł cały zbiorniczek płynu chłodzącego. znowu pojadę do tego magika aby przeczyścić uklad chłodzenia, ale czy to tak powinno być z tym syfem w zbiorniku wyrównawczym.


U mnie po wymianie UPG i płukaniu całego układu (chłodnica wyjmowana) syf w zbiorniczku występował tylko w śladowych ilościach, i to do pierwszej wymiany płynu. Po przejechaniu ok. 1000km płyn wymieniony i w zbiorniczku czysto.

A sprawdziłeś chłodniczkę oleju jak pisał wcześniej Beast, czy tylko wymienili ci UPG??

#73 OFFLINE   MichalS

MichalS
  • 14 postów
  • Dołączył: 26-07-2008
  • Skąd: Ełk

Napisany 28 lipca 2009 - 15:00

tylko wymienił UPG. dzięki za informację. Pojadę do niego i podsunę mu tą myśl. ile kosztuje tak wymiana chodniczki i jak dlugo to trwa ?

#74 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 lipca 2009 - 15:02

wymienił mechanior uszczelkę i powiedział, że syf będzie się jeszcze przez jakiś czas zbierał w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.

po wymianie uszczelki od razu powinien przeplukac uklad chlodzenia, po tej operacji jakies sladowe ilosci jeszcze moga czasem sie pokazac. Oleju nie ubywa? Rozejrzyj sie za wyciekiem plynu przy rozgrzanym silniku...


 


#75 OFFLINE   MichalS

MichalS
  • 14 postów
  • Dołączył: 26-07-2008
  • Skąd: Ełk

Napisany 28 lipca 2009 - 15:05

no oleju tez ubywa - właśnie wróciłem z garażu. Okazuje się ze zapłaciłem 1100 zł a to dopiero początek. szkoda, że przy wymianie UPG nie postarał sie wszystkiego należycie zrobić. Wildze, że wymienił uszczelkę, kasę przyjął i sie chlopie martw. A może to tylko chodniczka odmówiła posłuszeństwa i uszczelki nie trzeba było wymieniać.

#76 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 28 lipca 2009 - 15:09

no oleju tez ubywa - właśnie wróciłem z garażu:


bo baran wymienil UPG zamiast sprawdzic chlodniczke.




 


#77 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 lipca 2009 - 15:25

bo baran wymienil UPG zamiast sprawdzic chlodniczke.

baaaardzo możliwy scenariusz

MichalS kłóć się z mechaniorem, że nie usunął awarii...


 


#78 OFFLINE   MichalS

MichalS
  • 14 postów
  • Dołączył: 26-07-2008
  • Skąd: Ełk

Napisany 29 lipca 2009 - 15:53

byłem u mechanizatora. Powiedziałem mu to czego się od was dowiedziałem i poinformował mnie, że chodniczka dobra i mam nalać octu do zbiornika wyrównawczego pojeździć jakieś 30km i wtedy przepłuka i powinno byc dobrze. dałem mu czas do konca tygodnia do usunięcia awarii.

#79 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 lipca 2009 - 15:57

byłem u mechanizatora. Powiedziałem mu to czego się od was dowiedziałem i poinformował mnie, że chodniczka dobra i mam nalać octu do zbiornika wyrównawczego pojeździć jakieś 30km i wtedy przepłuka i powinno byc dobrze. dałem mu czas do konca tygodnia do usunięcia awarii.


nasyp proszku do prania - tak z 300 g i zmieniaj wode najlepiej co 2 dni. tak z 10 razy przynajmniej. Jesli jezdziles dlugo z olejem w ukladzie to badz przygotowany na to ze zaczna pekac weze wodne z czasem




 


#80 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 lipca 2009 - 15:58

Powiedziałem mu to czego się od was dowiedziałem i poinformował mnie, że chodniczka dobra


a rozbieral ? i sprawdzal czy tak tylko gada.