

Niestety uszczelka pod głowicą... czy na pewno ?
#61
OFFLINE
Napisany 16 marca 2009 - 18:10
ja kuplem 2 uszczelki pod pokrywy na prawą strone... na lewą nie kupuje bo tam jest sucho....
#62
OFFLINE
Napisany 16 marca 2009 - 19:29

#63
OFFLINE
Napisany 21 marca 2009 - 01:55
świece pływały w oleju ale nie było problemu z odpalaniem, olej odsysałem i wszystko tam wysuszyłem nie wykrecając swiec. na razie skreciłem i dzisiaj może juz bedzie proba odpalania... ciekło na kolektor i dymiło, mam nadzieje ze teraz bedzie ok:D
musialem kleić na sylikon szyjkę od wlewu oleju bo była peknieta
i innej rady nie było na to... 3mać się bedzie bo cały czas była ona na sylikonie (ktoś zdolny połamał...)
#64
OFFLINE
Napisany 26 marca 2009 - 02:22
:confused:
z gory dziekuje za pomoc
#65
OFFLINE
Napisany 26 marca 2009 - 14:38
nie kumam, co w koncu cieknie teraz, plyn chlodzniczy, czy olej? i w ktorym miejscu pod samochodem kapie dokladnie?sciagnelem oslone dolna kolektora to cala w oleju byla... stary zeschniety olej i troche swiezego a po wymianie uszczelek pokryw zrobilem moze 5km... cieknie plyn niewiadomo skad...
#66
OFFLINE
Napisany 26 marca 2009 - 15:01
nie kumam, co w koncu cieknie teraz, plyn chlodzniczy, czy olej? i w ktorym miejscu pod samochodem kapie dokladnie?
http://forum.omegakl...59&d=1238023517
tu masz zdjecie na ktorym widac zielona kropelke(stamtad cieknie) ale nie wiem co to tam jest... na bank z zadnch przewodow... i cieknie to nawet gdy samochod stoi 3 dni nieodpalany - nie wytwarzajac cisnienia... moze byc to wina termostatu???
olej cieknal spod pokrywy zaworow i zostaly slady na oslonie kolektora i stamtad mi wszystko dymi... tu jest foto oslony:
http://forum.omegakl...60&d=1238023766
a tu jest filmik jak mi to dymi(tylko ze wyszedl troche w szybkim tepie...) :
#67
OFFLINE
Napisany 26 marca 2009 - 15:37
http://forum.omegaklub.eu/attachment...9&d=1238023517
jesli masz taka opcje, to zrob wiecej zdjec, bo tego ja w ogole nie ogarniam

#68
OFFLINE
Napisany 26 marca 2009 - 16:08
na pierwszych 2 fotach jest jeszcze dolna oslona kolektora, a na nastepnych juz jej nie ma... na kazdym zdjeciu widac zielona krople plynu... i skad to moze cieknąć??????????
auto nieodpalane 3 dni a i tak cieknie kropla po kropelce, przeciez nie ma zadnego cisnienia wiec co to moze byc???? dodam ze auto sie nie grzeje max temp. to 95stopni...
http://s4.zapodaj.ne...361666.jpg.html
http://s4.zapodaj.ne...761980.jpg.html
http://s4.zapodaj.ne...833040.jpg.html
http://s4.zapodaj.net/6710744.jpg.html
http://s4.zapodaj.ne...711733.jpg.html
dzieki za checi do pomocy;) pozdrawiam!
#69
OFFLINE
Napisany 21 maja 2009 - 14:51
dzisiaj rano chciałem spojrzeć co to sie dzieje z moja omcią. Otworzyłem maskę i sie przestraszyłem. Zbiornik płynu chłodzącego cały brudny z jakiegoś szlamu koloru jaso-brazoweg-złotego, który to właśnie kapał na ziemię. W środku zbiornika ten sam szlam, az po korek. Po pomiarze oleju bagnet pokazał minimum, a wlew oleju także cały zabrudzony tym samym paskudztwem. Byłem u mechanika i stwierdził że to uszczelka pod głowica. szczerze sie martwie, że moja omcia tak poważnie zachorowała. ciekaw jestem ile kosztuje taka naprawa i czy wogóle da się to naprawic, bo mimo tego, iz cały siilnik czysty to wlew oleju nie mówiąc co dzieje sie w środku, i baniaczek z plynem chłopdzacym wyglądaja tragicznie.pzdr
#70
OFFLINE
Napisany 21 maja 2009 - 14:57
wczoraj rano wyjeżdżając z garażu zobaczyłem na podłodze małą plamkę oleju.
dzisiaj rano chciałem spojrzeć co to sie dzieje z moja omcią. Otworzyłem maskę i sie przestraszyłem. Zbiornik płynu chłodzącego cały brudny z jakiegoś szlamu koloru jaso-brazoweg-złotego, który to właśnie kapał na ziemię. W środku zbiornika ten sam szlam, az po korek. Po pomiarze oleju bagnet pokazał minimum, a wlew oleju także cały zabrudzony tym samym paskudztwem. Byłem u mechanika i stwierdził że to uszczelka pod głowica. szczerze sie martwie, że moja omcia tak poważnie zachorowała. ciekaw jestem ile kosztuje taka naprawa i czy wogóle da się to naprawic, bo mimo tego, iz cały siilnik czysty to wlew oleju nie mówiąc co dzieje sie w środku, i baniaczek z plynem chłopdzacym wyglądaja tragicznie.pzdr
nim zaczniesz zwalac glowice sprawdz chlodniczke oleju bo to najczestsza przyczyna majonezu w zbiorniczku
#71
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2009 - 14:21
Ostatnio na trasie 400 km. jechałem długo w korkach w 30 stopniach Celsjusza poszedł cały zbiorniczek płynu chłodzącego. znowu pojadę do tego magika aby przeczyścić uklad chłodzenia, ale czy to tak powinno być z tym syfem w zbiorniku wyrównawczym.
#72
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2009 - 14:53
wymienił mechanior uszczelkę i powiedział, że syf będzie się jeszcze przez jakiś czas zbierał w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego. Zrobiłem 1000 km. pojechałem do niego, aby wypłukać (jak mi kazał) 5 litrów płynu poszło na przepłukanie. Zrobiłem drugie 1000 i nic się nie zmienia dalej syf jak poprzednio, a teraz to zaczyna tego płynu ubywać. W zbiorniku na olej czysto, więc uszczelka trzyma.
Ostatnio na trasie 400 km. jechałem długo w korkach w 30 stopniach Celsjusza poszedł cały zbiorniczek płynu chłodzącego. znowu pojadę do tego magika aby przeczyścić uklad chłodzenia, ale czy to tak powinno być z tym syfem w zbiorniku wyrównawczym.
U mnie po wymianie UPG i płukaniu całego układu (chłodnica wyjmowana) syf w zbiorniczku występował tylko w śladowych ilościach, i to do pierwszej wymiany płynu. Po przejechaniu ok. 1000km płyn wymieniony i w zbiorniczku czysto.
A sprawdziłeś chłodniczkę oleju jak pisał wcześniej Beast, czy tylko wymienili ci UPG??
#73
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2009 - 15:00
#74
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2009 - 15:02
po wymianie uszczelki od razu powinien przeplukac uklad chlodzenia, po tej operacji jakies sladowe ilosci jeszcze moga czasem sie pokazac. Oleju nie ubywa? Rozejrzyj sie za wyciekiem plynu przy rozgrzanym silniku...wymienił mechanior uszczelkę i powiedział, że syf będzie się jeszcze przez jakiś czas zbierał w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
#75
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2009 - 15:05
#76
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2009 - 15:09
no oleju tez ubywa - właśnie wróciłem z garażu:
bo baran wymienil UPG zamiast sprawdzic chlodniczke.
#77
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2009 - 15:25
baaaardzo możliwy scenariuszbo baran wymienil UPG zamiast sprawdzic chlodniczke.
MichalS kłóć się z mechaniorem, że nie usunął awarii...
#78
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2009 - 15:53
#79
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2009 - 15:57
byłem u mechanizatora. Powiedziałem mu to czego się od was dowiedziałem i poinformował mnie, że chodniczka dobra i mam nalać octu do zbiornika wyrównawczego pojeździć jakieś 30km i wtedy przepłuka i powinno byc dobrze. dałem mu czas do konca tygodnia do usunięcia awarii.
nasyp proszku do prania - tak z 300 g i zmieniaj wode najlepiej co 2 dni. tak z 10 razy przynajmniej. Jesli jezdziles dlugo z olejem w ukladzie to badz przygotowany na to ze zaczna pekac weze wodne z czasem
#80
OFFLINE
Napisany 29 lipca 2009 - 15:58
Powiedziałem mu to czego się od was dowiedziałem i poinformował mnie, że chodniczka dobra
a rozbieral ? i sprawdzal czy tak tylko gada.