a tak na marginesie to IMHO lepiej ZAWSZE planowac głowice. Aluminiowe sie krzywią same z siebie. Lepiej dać pare zł wiecej za planowanie niz znow od nowa powtarzac całą robote. Planowanie głowicy to nie jest drogi interes i nie powinno sie na nim oszczędzać. - To taka rada na przyszłość. Nie ryzykowałem przy robieniu głowic w Subaru, a tam koszt był ~2000PLN.Co do planowania głowic - imo nie trzeba tego robic, jesli głowice są proste,


Niestety uszczelka pod głowicą... czy na pewno ?
#21
OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2008 - 20:00
"...Z dużymi rozmiarami kół jest jak z condomami w rozmiarze XL - Krótka chwila dobrej autoprezentacji nie jest warta późniejszych kłopotów."
Krzysztof Hołowczyc
#22
OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2008 - 16:18
prosił bym o jakies rady bo tam dojscie nie jest zbyt ciekawe pozdrawiam
#23
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2008 - 09:53
Pozdro
#24
OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2008 - 10:46
lecz z własnego doświadczenia wiem że wtedy problem pojawia sie na conajmniej dwóch cylindrach
zasadniczo tak powinno byc ale spotkalem sie z awariami poszczegolnych cylindrow w sekcji na cewce.
#25
OFFLINE
Napisany 06 sierpnia 2008 - 15:05
#26
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2008 - 14:07

Ceny używanych, hm ja dałem 100, ale sa i po 200-różnie, nowe-300 do 600zł
#27
OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2008 - 14:22

#28
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2008 - 13:59

#29
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2008 - 21:04
witam ponownie. załozyłem niedawno cewke. wszystko wociło do normy ale zapalił sie komunikat i swieci czasem kontrolka check komunikatr jest ale nie wiem co tam dokładnie jest napisane bo jak w kadej omedze mam uszkodzony ten wyswietlacz. z tego co tam mogłem skojarzyc to Celmangel celnansel celmansel cos w tym stylu. szukam tłumaczenia tego kominikatu ale znajsc nie moge
moze ktos bedzie kojarzył co to moze byc. pozdrawiam i czekam na jakasodp
oelmangel - sprawdz stan oleju
#30
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2009 - 16:18
z góry dziękuję
#31
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2009 - 13:05


#32
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2009 - 13:17
[B]
#33
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2009 - 13:21
#34
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2009 - 13:58
dziwne było by to że UPG pod głowicą i żeby tak ostro leciało
aha a dodam że silnik pracuje idealnie hmm poza układem chłodzenia..
upg nie mozesz wykluczyc bo akurat na glowicy po stronie kierowcy to u mnie wywalilo UPG i woda walila na zewnatrz. ale najpierw zdejmij podszybie i szukaj wycieku
#35
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2009 - 14:17
podziękowania za pomoc i pozdrawiam
beast jak dodam gazu to zaraz paruje tak że na 100% nic się niedzieje za przegrodą... (według mnie leci na kolektor i od dołu widać mokrą rurę i sonde itp... a jak włożę rękę to zawór trój drożny i węże suche.... aha i dzięki za pompę ABS chodzi jak burza

#36
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2009 - 22:53
z całą pewnością to UPG jak napompuje układ to słychać jak tam cieknie tak właśnie koło kolektora wydechowego, związku że wcześniej już ubywało daje auto do mechanika i niech on się głowi bo mi się już nie chce mam dość..
podziękowania za pomoc i pozdrawiam
beast jak dodam gazu to zaraz paruje tak że na 100% nic się niedzieje za przegrodą... (według mnie leci na kolektor i od dołu widać mokrą rurę i sonde itp... a jak włożę rękę to zawór trój drożny i węże suche.... aha i dzięki za pompę ABS chodzi jak burza
zwal podszybie i szukaj to naprawde moze byc ******** - przyciety przez opaske waz itp. podszybie wek - auto na kanal - 1.5 bar w uklad i patrzysz gdzie sika.
co do pompy- polecam sie na przyszlosc

#37
OFFLINE
#38
OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2009 - 23:24
byłem u mechanika i ma kolejkę i bym musiał czekać do połowy lutego. gościu jest drogi ale jest fachura i się zastanawiam czy mu dać do naprawy czy komuś innemu, u niego to prawdopodobnie 2000zł zostawię za naprawę (jeśli to głowica) wkurzają mnie już te naprawy i zgrzeszyłem - pomyślałem nad sprzedażą... i kupnie coś lepszego

#39
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2009 - 23:04
#40
OFFLINE
Napisany 03 lutego 2009 - 23:09
Czy płyn chłodniczy kapiący z tłumika kłęby pary na zimnym silniku to uszczelka pod głowicą czy ... ???
albo peknieta glowica