Widocznie mu się nie spodobałładnie szanujesz prezenty od kolegów

Napisany 11 wrzesień 2009 - 19:09
Widocznie mu się nie spodobałładnie szanujesz prezenty od kolegów
Napisany 11 wrzesień 2009 - 19:16
Widocznie mu się nie spodobał
Napisany 11 wrzesień 2009 - 20:06
Napisany 11 wrzesień 2009 - 20:34
po tytule tematu myślałem że ktoś wykonał mój zamysł o zastosowaniu elektromagnetycznej blokady mostu uruchamianej przyciskiem "TC"
Napisany 11 wrzesień 2009 - 22:31
Masz jakiś plan??
Napisany 11 wrzesień 2009 - 22:37
do takich dużych to mam na 4 sztuki sprzęgła elektromagnetyczne które muszą być olejone więc są idealne, w maszynach robią jako hamulec
bezpieczeństwa bardzo mocne, ale do takiego małego mostu ciężko by to zmieścić z mechanizmem różnicowym a stały napęd
na jedno koło i drugie dołączane po naciśnięciu będzie trochę niewygodne....
Napisany 11 wrzesień 2009 - 22:59
Napisany 11 wrzesień 2009 - 23:04
Napisany 12 wrzesień 2009 - 07:34
uwalić z pochwy mostu obudowy pół osi dospawać siedzenie na siemering i półośki nie osłonięte włożyć troche zabawy ale do zrobienia, potem uszy do powieszenia i jestmają jak to piszesz "most" i trzeba by całe zawieszenie
Napisany 12 wrzesień 2009 - 20:42
Gdzies juz pisalem, ale powtorze pytanie bo temat. Jakie predkosci osiaga na poszczegolnych biegach w porownaniu do serii, czyli np.ps. odcinka w 3,0 z 4,22 przy 225-230 (licznikowe)
Napisany 12 wrzesień 2009 - 20:47
Napisany 13 wrzesień 2009 - 08:31
Albo dorwać tylny dyfer z audi quattro(kumpel taki wyciągnął z 200 quattro) z 4 stopniową szperą(0 - 100%)uwalić z pochwy mostu obudowy pół osi dospawać siedzenie na siemering i półośki nie osłonięte włożyć troche zabawy ale do zrobienia, potem uszy do powieszenia i jest
Napisany 13 wrzesień 2009 - 10:24
Troche krotka ta 2 sie robi, troche jak w diesluJa przy x25xe skrzynie mam prawdopodobnie ta sama co w x30xe a napewno silnik kreci sie tak samo wysoko 6600.Mam 2 do 85, 3 do 140 chyba ,4 do 180 i 5 do licznikowych 225- co daje realne 215.
Napisany 13 wrzesień 2009 - 10:47
Albo dorwać tylny dyfer z audi quattro(kumpel taki wyciągnął z 200 quattro) z 4 stopniową szperą(0 - 100%)
Napisany 13 wrzesień 2009 - 21:58
np jakie ma obroty przy ok 120-140 na 5 ??, zeby spalanie jakos przesadnie niewzroslo.
Napisany 25 październik 2009 - 17:15
Napisany 06 grudzień 2009 - 11:29
Napisany 09 luty 2010 - 18:10
Napisany 24 luty 2010 - 22:26
Napisany 24 luty 2010 - 22:57
ano ciekawe, jak na zaspawanym moscie zachowywalaby sie taka wielka kobyla, jak omega. Z pewnoscia odczuwalne byloby zwiekszenie promienia skretu/zawracania.100% szpera jest kiepskim pomysłem na codzień.