

Elektro-szpera , zaspawany most czyt. 100% --robił ktoś.?
#21
OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 09:35
www.bestiales.pl
#22
OFFLINE
#23
OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 15:26
..Michał - czyżbyś szedł w ślady Eryka?
Andrzej. Bardzo chętnie bym się zabawił w drift, lecz nie ukrywajmy nie mam do tego pojazdu.
Póki co zbieram info, co jak z czym się je...

Fakt, zdarzy się czasami jakiś boczek, ale....tylko boczek.
Zalezy jeszcze kto co nazywa driftem...czy pałowanie samochodu po mieście, czy próbowanie jak np. Koala wejśc na dane zawody i zaprezentowanie swoich umiejetności.
Mysle jednak ze gdyby wpłynęła mi gotówka, a byłbym zdecydowany na drift, to odpuściłbym sobie auto które wazy ponad 1500kg i ma "tylko" dwieście parę kucy...co przy tej wadze...sam Eryk moze stwierdzić ze jest mało...
Jak na razie toniemy w kryzysie i jest co jest

lol
Nie wiem co tu miałeś na myśli..?

#24
OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 16:23

#25
OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 19:54
bedzie kolejna omka latajaca bokami po RadomiuNie wiem co tu miałeś na myśli..?

Ja tez za bardzo nie wiem kto co nazywa driftem ale wiem co dla mnie znaczy dobrze sie bawic.
luuuz, nie wazne jak, wazne, z bokiem

Co do wagi to wywal srodek ja zszedlem do 1380kg. i jakos przy niespelna 200 hp cholera wie ile moge napisac ze pomiedzy 175 a 200 Jakos chodze bokiem(opony
195/60/15) łuki i na trojce sie da pokonywac takie ok 80-90km/h.
no to respekt, ja u siebie na trojce bardziej moge to nazwac jako wieksza podsterownosc niz latanie bokiem, ale u mnie masa znacznie wieksza, 'tylko' 45% szperunku, no i nigdy nie probowalem na takich oponach... (chyba raz, wlasnie od michala dostalem 195, ale baardzo szybko sie skonczyly na placu

#26
OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 20:09
ja u siebie na trojce bardziej moge to nazwac jako wieksza podsterownosc niz latanie bokiem
:shock: Exec how ? ? ?
#27
OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 20:27
rotfl, mialem na mysli nadsterownoscExec how ? ? ?

ostatnio maglowalem temat podsterownosci fiata bravo i cos mi sie usralo...

#28
OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 21:07
#29
OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 21:33
chetnie, niestesty jest z tym kilka problemow zwiazanych - po pierwsze to auto do jazdy na codzien, wiec nie chce elektro, most 4.22 jest ciezko osiagalny, a jeszcze z oryginalna szpera 45% niemal cud. Do tego wiadomo, krotszy most meczy silnik przy wyzszych predkosciach. A omka to jednak autko do jazdy na codzien, w tym sporo trasy, wiec w tym momencie mam taki kompromis, ze bokiem polatam, a i komfortowo na codzien pojezdze...Tylko ja u siebie mam most 4,22. A u ciebie pewnie siedzi 3,9 albo i 3,7.Zmienilbys most to i na 3 bys latal.
Przy okazji pytanie, ile ci sie to max km/h buja na tym krotkim moscie? ew. przy ilu obrotach (ofcoz na 5) masz 200km/h?
#30
OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 21:37
#31
OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 21:46
o masakra, to nie dla mnie zdecydowanie5 odcinka- wedlug gps 214km/h.

choc faktycznie ladnie to sie musi odpychac z miejsca...
oo, nie wiedzialem nawet... typowo na mostach i skrzyniach maalo sie znamszpery mozesz dowolnie przekladac miedzy mostami.
![:]](https://forum.omegaklub.eu/public/style_emoticons/default/splash.gif)
#32
OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 21:53
#33
OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 22:25
szpery mozesz dowolnie przekladac miedzy mostami.
fakt jest taki że jak masz mechanizm różnicowy zwykły czy o zwiększonym tarciu to on jest nie zależny od wieńca ale problem może być z ustawieniem osi kół zębatych (Gleason czy Oerlikon bo nie wiem jakie tam są zastosowane), a fakt jest taki że ustawienie tych osi decyduje o ich wytrzymałości i trwałości...
#34
OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 22:28
czarna magia dla mnie, w kazdym razie juz mam luz na moscie i szarpie trocheproblem może być z ustawieniem osi kół
zębatych Gleason czy Oerlikon

#35
OFFLINE
Napisany 10 września 2009 - 23:00
Co do wagi to wywal srodek ja zszedlem do 1380kg.
WOW

gadaj Master co takiego wywaliłeś, że wyszczuplałeś aż o 300kg !?
ps. odcinka w 3,0 z 4,22 przy 225-230 (licznikowe)
#36
OFFLINE
Napisany 11 września 2009 - 02:20
WOW
gadaj Master co takiego wywaliłeś, że wyszczuplałeś aż o 300kg !?
ps. odcinka w 3,0 z 4,22 przy 225-230 (licznikowe)
jezeli zeszedl do wagi 1380 to zgubil nie 300 a 225 kg.ale i tak bajer:brawo:
#37
OFFLINE
Napisany 11 września 2009 - 06:51
#38
OFFLINE
Napisany 11 września 2009 - 07:43
Moja wersja jak ja kupilem wazyla 1530 kg z tym badziewiem do ciagania łódek.Sam hak wazy ok 40 kg.Wybebeszenie wnetrza calego wyciecie boczkow drzwi.Wywalenie elektrycznych szyb z tylu jakis rolet i takich tam dupereli.Przy okazji od spodu wszystie te blachy wygluszajace. Zszedlem do 1380 czyli ogolem 150 kg.
nieźle.
kuźwa mój to siakiś baleron, waga elektroniczna (ważne badania, atesty itp) pokazuje mi po fabryce i na 18" 1680kg i nic mniej. Ze 150kg fakt zrzucę jak wywalę wszystko łącznie z wygłuszeniami, klimą, wnętrzem z el silniczkami, dużymi kołami etc.
Ale do 1300kg nie zejdę, nie ma opcji

#39
OFFLINE
Napisany 11 września 2009 - 14:02
nieźle.
kuźwa mój to siakiś baleron, waga elektroniczna (ważne badania, atesty itp) pokazuje mi po fabryce i na 18" 1680kg i nic mniej. Ze 150kg fakt zrzucę jak wywalę wszystko łącznie z wygłuszeniami, klimą, wnętrzem z el silniczkami, dużymi kołami etc.
Ale do 1300kg nie zejdę, nie ma opcji
ja mojego wazylem to z gazownia i webasto z polowa zbiornika wachy i calym zbiornikiem lpg wazyla 1800 kg

#40
OFFLINE
Napisany 11 września 2009 - 14:19
ja mojego wazylem to z gazownia i webasto z polowa zbiornika wachy i calym zbiornikiem lpg wazyla 1800 kg
A ja jakis tydzień temu przypadkiem wpadłem na wagę to mi pokazało 1530

(chyba raz, wlasnie od michala dostalem 195, ale baardzo szybko sie skonczyly na placu
)
ładnie szanujesz prezenty od kolegów
