Dzięki za błyskawiczną odpowiedź,znalazłem coś takiego:
http://moto.allegro....1376280337.html
A z tymi przewodami to może 2,6 a 3,2 jakos się różni.
niczym sie nie rozni. da sie wyjac cewke bez rozpinania przewodow.
Napisany 25 grudnia 2010 - 13:00
Dzięki za błyskawiczną odpowiedź,znalazłem coś takiego:
http://moto.allegro....1376280337.html
A z tymi przewodami to może 2,6 a 3,2 jakos się różni.
Napisany 25 grudnia 2010 - 14:22
Napisany 25 grudnia 2010 - 20:01
valtek 34 to fajne, niedrogie, precyzyjne wtryskiwacze
mają jedną wadę - maksymalnie ok.30 KM na sztukę. 6*30 to 180. Więc w 3,2 może braknąć przy pełnym bucie i wysokich obrotach.
Błąd silnika wynika z błędu składu mieszanki - przypuszczam że masz błędy 170 i 173 - wypadanie zapłonów. Szarpanie i spadek mocy które obserwowałeś to odłączenie przez ecu części cylindrów.
Skoro latem działało ok, to możliwe że reduktor jest niedogrzany, lub po prostu za słaby.
Jeśli masz stag-300 to podłącz komputer i w trasę. Włącz nagrywanie oscyloskopu i odtwórz sytuację w której wystąpił błąd. Sprawdź czy nie ma spadku ciśnienia. A najlepiej wyślij plik z nagraniem i zobaczymy co z tym fantem.
Napisany 25 grudnia 2010 - 22:02
Reduktor jest dogrzany węże gorące zasilanie z przed zaworu trójdrożnego a powrót do zbiorniczka wyrównawczego, a jeśli chodzi o błędy to tylko sera 0300 raz 1,2,4 itd.
podłączyć kompa no właśnie nie nam kabelkaspróbuje wymienić wspomniane wcześniej świece i zobacze
Napisany 25 grudnia 2010 - 22:45
Napisany 25 grudnia 2010 - 23:14
Napisany 26 grudnia 2010 - 22:48
Napisany 27 grudnia 2010 - 09:44
A u mnie wypadaniem zaplonow i szarpaniem zimnego silnika byl odpowiedzialny przeplywomierz.Walczylem z tym 6 miesiecy.Polecam go Kolego wymienic.Jakby co to pisz na priv
Napisany 27 grudnia 2010 - 20:54
niczym sie nie rozni. da sie wyjac cewke bez rozpinania przewodow.
A u mnie wypadaniem zaplonow i szarpaniem zimnego silnika byl odpowiedzialny przeplywomierz.Walczylem z tym 6 miesiecy.Polecam go Kolego wymienic.Jakby co to pisz na priv
valtek 34 to fajne, niedrogie, precyzyjne wtryskiwacze
mają jedną wadę - maksymalnie ok.30 KM na sztukę. 6*30 to 180. Więc w 3,2 może braknąć przy pełnym bucie i wysokich obrotach.
Napisany 27 grudnia 2010 - 22:06
Martwi mnie jeszcze ta sprawa z Valtek-ami jeśli tak jest to troche kicha
Napisany 05 stycznia 2011 - 23:10
Napisany 06 stycznia 2011 - 13:40
Napisany 07 stycznia 2011 - 00:13
to ze Opel sie "mota" z wymiana swiec to juz stary temat. W Polsce jak zajedziesz do ASO to w wieszkosci beda chcieli zalozyc 2 elektordowe chyba ze maja polapanego mechanika to wysmieje kolesia z magazynu...
Wlasnie stosowanie swiec 2 elektrodowych bylo i jest czesty powodem dla ktorego padaja cewki zespolone (nie dotyczy to tylko Omegi bo po 2000r GM w wielu modelach stosuje takie rozwiazanie)
Ja juz mialem 2 Vectry i kilka Omeg w ktorych wlasnie po wizycie u mechanikow i wymianie swiec (na 2 elektrody) padaly cewki
Ostatnia vectra C 1,8 miala w oryginale zalozone 4 elektrody i wlasciciel mial auto od nowosci i serwisowal tylko w Rzeszowie. Pozniej przeniosl sie i skorzystal z uslug ASO Jaroslaw ktore zalozylo 2 elektrodowe i dziwnym zbiegiem okolicznosci padla cewak po kilku tys..... Ja zalozylem oryginal (VALEO w tym przypadku ) i swiece bosch 4 elektordy i smiga. W aso nie uznali reklamacji bo stwierdzili ze mozna uzywac 2 elektrod...... (to aso jest smieszne bo wymieniajac kolesiowi klocki z tylu przejechali tokarka tarcze ale robil to jakis morderca ktory nie dosc ze uzyl zlego noza to zjechal o 2mm mniej od wymiaru minimalnego dopuszczlanego...... Kierowca pojechal w trase i po 2000 km zdarlo okadzine z klockow do blachy. Wiec nie zawsze ASO jest wyrocznia.
p.s. kolejny przyklad jeden z moich wozkow (Siena) auto salonowe serwisowane w ASO i przez 11 lat nikt nie zmienil paska bo wg mechanikow we fiacie w Rzeszowie wymiana jest co 120 000 a auto ma teraz 98 0000 (co jest faktem) tyle tylko ze pasek idzie do wymiany po 5 latach!
Jak go zdjalem to palcami bez uzycia wiekszej sily odrywalem zeby paska
Napisany 07 stycznia 2011 - 08:10
Napisany 07 stycznia 2011 - 16:53
Napisany 07 stycznia 2011 - 17:32
sprawdź sobie czy czasami nie masz zaciśniętych węży od wtrysków gazowych, być może ci podeszły gdzieś pod kolektor, albo wtyczki się nie wpięły dokońca.
Napisany 07 stycznia 2011 - 22:54
jak dla mnie to problem tkwi w instalce lpg.... skoro na benie idealnie
Napisany 08 stycznia 2011 - 12:40
Napisany 14 stycznia 2011 - 12:06
Napisany 14 stycznia 2011 - 12:37