

3.2 V6 wypadanie zapłonu
#61
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 11:34
#62
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 19:05
#63
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 19:28
#64
OFFLINE
Napisany 31 marca 2010 - 20:08
#65
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2010 - 12:05
#66
OFFLINE
#67
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2010 - 18:18
Praca jest na 5 cylindrach
#68
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2010 - 20:02
Wiesz jaki był błąd i co klikną?
#69
OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2010 - 20:37
#70
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2010 - 09:59
#71
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2010 - 14:39
#72
OFFLINE
#73
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2010 - 19:44


#74
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2010 - 20:11
Myślałem że to koniec ale znów się zaczeło to samo przechwaliłem ,raz chodzi na wszystkich cylindrach na bęzynie a potem na pięciu ,niewim ? podejrzewam że to jakiś czujnik.Oddam go na dokładną diagnostykę komputerową bo mnie nerwy biorą
!
raczej nie czujnik tylko uklad zaplonowy
#75
OFFLINE
Napisany 11 kwietnia 2010 - 20:39
#76
OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2010 - 10:26
Samochód został zrobiony,padły 4 wtryski gazu , zbyt duża dawka podawana do cylindra powodowała błędne odczyty kompa w samochodzie.
Po wymianie wszystkich wtrysków praca silnika jest równa na wszystkich cylindrach benzyny i LPG . Dziękuje wszystkim za pomoc
#77
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2010 - 11:58
Wypada tylko na LPG przy większych obciążeniach (jadąc na trasie np.130km/h i jak się depnie robi kickdown-a jeszcze jest ok. ale jak wrzuca czwórke to się zaczyna) miga check zachwile świeci ciągle i szarpie jak się zapłon wyłączy i załączy to jest ok. do następnego razu.Zaznaczam że na LPG mam zrobione około 20tys. i nie było żadnych problemów reduktor ma zapas mocy wielozawór odpowiedni średnica przewodu od butli do reduktora jest ok. itd. Wypadanie zaczeło soę tej zimy jak przywaliło -15st. Podejrzewałem np. marznące wtryskiwacze gazu ale będąc u gazownika tydzień temu na przeglądzie gwarancyjnym powiedział mi że listwy podgrzewające wtryski montuje sie tylko do wtryskiwaczy wyposażonych w jakieś metalowe blaszki a te które mam VALTEK 34 są na gumkach i do nich nie stosuje sie listew.Czytając temat postanowiłem zajrzeć do świec jakie mam no i NGK ale 3-elektrodowe postanowiłem wymienić na cztero tak jak pisaliście na wcześniejszych postach,po świętach jadę je kupić http://moto.allegro....1341524410.html oczywiście jak wymienie to dam znać czy pomogło tylko zastanawia mnie jedno że zrobiłem blisko 20tys. i było ok. a noge mam dosyć ciężką.Może gaz na zime jakiś tandetni albo ...I jeszcze jedna sprawa nie wyobrażam sobie wyjęcia cewki bez odpinania przewodów paliwowych jak pisał kolega "rumak"(a to przecież jest banał tylko dwie śruby) bo pod cewką są dosyć długie fajki i nie ma możliwości dzwignąć do góry bo blokują wspomniane przewody, a jako porada do wymieniających świece to po odkręceniu i wyjeciu dwóch śrub trzymających cewki w cewkach są wgrzane gwinty M8 które służą jaki ściągacz. Zapomniałem jeszcze dodać że ku mojemu zdziwieniu fajki były czyste ani kropli oleju pokrywy są uszczelnione czymś pewnie silikon w szarym kolorze
#78
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2010 - 12:14
To i jak się dodam coś od siebie.U mnie z wypadaniem zapłonu jest tak:
Wypada tylko na LPG przy większych obciążeniach (jadąc na trasie np.130km/h i jak się depnie robi kickdown-a jeszcze jest ok. ale jak wrzuca czwórke to się zaczyna) miga check zachwile świeci ciągle i szarpie jak się zapłon wyłączy i załączy to jest ok. do następnego razu.Zaznaczam że na LPG mam zrobione około 20tys. i nie było żadnych problemów reduktor ma zapas mocy wielozawór odpowiedni średnica przewodu od butli do reduktora jest ok. itd. Wypadanie zaczeło soę tej zimy jak przywaliło -15st. Podejrzewałem np. marznące wtryskiwacze gazu ale będąc u gazownika tydzień temu na przeglądzie gwarancyjnym powiedział mi że listwy podgrzewające wtryski montuje sie tylko do wtryskiwaczy wyposażonych w jakieś metalowe blaszki a te które mam VALTEK 34 są na gumkach i do nich nie stosuje sie listew.Czytając temat postanowiłem zajrzeć do świec jakie mam no i NGK ale 3-elektrodowe postanowiłem wymienić na cztero tak jak pisaliście na wcześniejszych postach,po świętach jadę je kupić http://moto.allegro....1341524410.html oczywiście jak wymienie to dam znać czy pomogło tylko zastanawia mnie jedno że zrobiłem blisko 20tys. i było ok. a noge mam dosyć ciężką.Może gaz na zime jakiś tandetni albo ...I jeszcze jedna sprawa nie wyobrażam sobie wyjęcia cewki bez odpinania przewodów paliwowych jak pisał kolega "rumak"(a to przecież jest banał tylko dwie śruby) bo pod cewką są dosyć długie fajki i nie ma możliwości dzwignąć do góry bo blokują wspomniane przewody, a jako porada do wymieniających świece to po odkręceniu i wyjeciu dwóch śrub trzymających cewki w cewkach są wgrzane gwinty M8 które służą jaki ściągacz. Zapomniałem jeszcze dodać że ku mojemu zdziwieniu fajki były czyste ani kropli oleju pokrywy są uszczelnione czymś pewnie silikon w szarym kolorze
ze swiec kup oryginaly GM. w katalogach sa blady odnosnie swiec do 2.6 i 3.2
#79
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2010 - 12:15
#80
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2010 - 12:42
kolego wymień świece na 4elektrodowe najlepiej GM. Ja w serwisie dostałem po dobrej cenie po 30zł za sztukę. Kiedyś też miałem to samo co Ty ale teraz u mnie jest wszystko ok. Jeżeli wtedy nie pomoże to odczytanie błędów na których cylindrach jest wypadanie i wymiana wtedy całej cewki wchodzi w grę. Ale na początek wymień świece. A tą cewkę od strony przewodów paliwowych da rade wyjąć bez ich zdejmowania.
Dzięki za błyskawiczną odpowiedź,znalazłem coś takiego:
http://moto.allegro....1376280337.html
A z tymi przewodami to może 2,6 a 3,2 jakos się różni.