Tuning silnika 2.0 16v
#241 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2013 - 16:44
https://www.facebook...&type=3
#242 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2013 - 19:07
I PRZEPRASZAM ALE NA TYM FORUM nie mogę zrozumieć tego że jak ktoś chce pomodzić przy 2.0 to pisze mu sie że sie nie opłaca i żeby wstawiał 3.0 v6 przeciez zmiana silnika to około 5000zł i na koniec i tak nie wiemy w jakiej jest kondycji a przy 2.0 za tą kase robimy remont i tuningujemy i wiemy co mamy albo inaczej piszecie żeby sprzedać 2.0 i kupić 3.0 całe auto ale kto wie co sie kupi....
Prosze nie zniechęcajcie ludzi pewnie boicie się posiadacze 3.0 v6 że 2.0 16V was wyprzedzi ;P
#243 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2013 - 19:26
#244 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2013 - 19:38
trochę posiedzieli poszukali i pomyśleli to 2.0 to całkiem dobry silnik do modyfikacji
zgadzam sie z poprzednikiem. Zanim podjalem decyzjeo uturbieniu x20xev spedzilem wiele godzin na szukaniu i porownywaniu czesci ktore mozna zmodyfikowac i ktore bede odpowiednio wytrzymale pod turbo. Ja nie chce miec tak jak kolega pisal 250 koni wystarczy mi ze wyciagne z tego silnika 200 kucy. Ale liczy sie satysfakcja z tego ze jezdzi sie czyms co samemu sie zbudowalo. To jest jak dla mnie najwazniejsza rzecz.
#245 OFFLINE
#246 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2013 - 21:28
#247 OFFLINE
Napisany 14 lipca 2013 - 09:59
co do tuningu 2.0 16V niedługo zobaczycie mój projekt na forum i myślę że nie jedno 3.0v6 nie da rady a była mowa o wałkach o x20xer ja takie posiadam u siebie jak byście trochę posiedzieli poszukali i pomyśleli to 2.0 to całkiem dobry silnik do modyfikacji trzeba tylko chcieć i wiedzieć co wymienić miałem juz 2.0 16V z turbo własnej roboty i kęciłem z niego 243 km a teraz będę robił z kompresorem zobaczymy lie wyjdzie jak mówię niedługo relacja ze zdjęciami z modzenia przy moim 2.0
I PRZEPRASZAM ALE NA TYM FORUM nie mogę zrozumieć tego że jak ktoś chce pomodzić przy 2.0 to pisze mu sie że sie nie opłaca i żeby wstawiał 3.0 v6 przeciez zmiana silnika to około 5000zł i na koniec i tak nie wiemy w jakiej jest kondycji a przy 2.0 za tą kase robimy remont i tuningujemy i wiemy co mamy albo inaczej piszecie żeby sprzedać 2.0 i kupić 3.0 całe auto ale kto wie co sie kupi....
Prosze nie zniechęcajcie ludzi pewnie boicie się posiadacze 3.0 v6 że 2.0 16V was wyprzedzi ;P
No to kolego czekamy Trzymam kciuki.
P.S. Fajnie , że jest coraz więcej ludzi którzy chcą modyfikować 2,016v.
#248 OFFLINE
Napisany 16 lipca 2013 - 07:37
#249 OFFLINE
Napisany 16 lipca 2013 - 10:59
#250 OFFLINE
#251 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 11:46
Np wałki od C20XE albo X20XER albo C20LEt albo Z20LET
#252 OFFLINE
Napisany 17 lipca 2013 - 16:21
#253 OFFLINE
#254 OFFLINE
Napisany 10 lipca 2014 - 12:11