


szpera
#81
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2011 - 13:39

#82
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2011 - 14:19
"test pobocza"
jak szpera jest juz slaba to moze nie wyjsc.
Zeby to rozkrecic to przeciez 2 miuty roboty;)
#83
OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2011 - 19:42
czy na zewnątrz dyfra jest jakaś blaszka z numerem seryjnym, żeby można było zidentyfikować czy w jest w nim szpera?
Wg, książeczki Etzolda, w korku wlewowym oleju, w miejscu na klucz imbusowy powinna być plastykowa zaślepka, która to mechanikowi-serwisantowi powinna zasugerować, żeby zastosować olej do mostu ze szperą. Ale kto tę zaślepkę wkładał spowrotem, jak sprawdzał stan oleju, ba, kto sprawdza stan oleju...

#84
OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2011 - 11:30
#85
OFFLINE
#86
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2012 - 07:05

#87
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2012 - 07:46
#88
OFFLINE
#89
OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2012 - 09:04
#90
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2012 - 08:21
Zakładałem że torsen który załącza się podczas jazdy na wprost hmm , i lsd chyba też działa tak samo ?? .
Mogę sie mylić ale nie muszę .:confused:
A jeszcze spadam sie przywitać .
#91
OFFLINE
Napisany 17 września 2012 - 18:06
Nie chce mostu demontować ani go rozbierać z ciekawości.
Czy jeśli kręci dwoma kołami na każdej nawierzchni to coś oznacza??
#92
OFFLINE
Napisany 17 września 2012 - 18:12
teoretycznie tak:) A raczej jak kreci kolami na 2 roznych nawierzchniach.Czy jeśli kręci dwoma kołami na każdej nawierzchni to coś oznacza
#93
OFFLINE
Napisany 17 września 2012 - 18:22

#94
OFFLINE
Napisany 17 września 2012 - 19:14
ale 2.5TD chyba nie miały montowanej szpery ?
mialy. moja np pochodzi z 2.5 td
#95
OFFLINE
Napisany 17 września 2012 - 19:51
#96
OFFLINE
Napisany 17 września 2012 - 19:57
w zwykłym zjadaniu kilometrów po miastach i trasach przydaje sie czy bez różnicy?
jeżdżę z LSD od niedawna... na mokrym się lepiej odpycha.. łatwiej łapie boki... i czasami przydaje się przy zawracaniu a w zasadzie to nie zauważyłem różnicy

zobaczymy jak będzie zimą..

ZWYKŁY KLUBOWICZ
#97
OFFLINE
#98
OFFLINE
Napisany 17 września 2012 - 21:00
trza do tego zmieniać wał czy zostaje ten sam?
zostaje...
jeżdżę z LSD od niedawna... na mokrym się lepiej odpycha.. łatwiej łapie boki... i czasami przydaje się przy zawracaniu a w zasadzie to nie zauważyłem różnicy
zobaczymy jak będzie zimą..
ja zauważyłem, że na mokrym trzeba uważać z gazem przy włączaniu się do ruchu, bo nawet przy 265 potrafi TC zamrugać


#99
OFFLINE
Napisany 17 września 2012 - 21:06


ZWYKŁY KLUBOWICZ
#100
OFFLINE
Napisany 17 września 2012 - 21:12
TC to mnie nawet kilka razy już zamrugało przy zapinaniu III na 245/40/17
no właśnie... czyli różnica jest


niedługo będę miał okazję sprawdzić jak omega ze szperą siedzi w górskich zakrętach, bo bez szpery na tym ogumieniu nie znalazl się taki cwaniak co by chciał się na zakrętach blisko trzymać
