Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

szpera


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
198 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   Bartus

Bartus
  • 252 postów
  • Dołączył: 05-03-2008
  • Skąd: Łęczyca
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 sierpnia 2011 - 22:40

tak jak obiecalem..... :)

http://www.speedysha...18082011013.mp4

http://www.speedysha...18082011014.mp4

#62 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 sierpnia 2011 - 09:21

macie fote szpery

Dodany obrazek
Dodany obrazek

w częsciach ( za pozwoleniem damiana):
Dodany obrazek

#63 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 19 sierpnia 2011 - 10:59

tak jak obiecalem.....

good :) teraz sobie powoli tylko zalatwiaj gumy mostu :)

#64 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 sierpnia 2011 - 12:14

macie fote szpery

Dodany obrazek
Dodany obrazek

w częsciach ( za pozwoleniem damiana):
Dodany obrazek


o to mi właśnie chodziło :D thnx :piwo2:

#65 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 sierpnia 2011 - 14:24

good :) teraz sobie powoli tylko zalatwiaj gumy mostu :)


A po co mu gumy??

Ja już mam szpere ponad rok czasu używam jej regularnie i gumy są ok.

#66 OFFLINE   Bartus

Bartus
  • 252 postów
  • Dołączył: 05-03-2008
  • Skąd: Łęczyca
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 sierpnia 2011 - 14:51

he he a tak wogóle do kupilem ten dyfer za 150zł :p 550zl w kieszeni :)

#67 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 19 sierpnia 2011 - 14:55

550zl w kieszeni

A jaki olej wlałes? :p

Ja już mam szpere ponad rok czasu używam jej regularnie i gumy są ok.

Bo ty masz twarde B6tki i proste drogi :)

#68 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 sierpnia 2011 - 14:56

he he a tak wogóle do kupilem ten dyfer za 150zł :p 550zl w kieszeni :)



ciekawe jaki stan jest tej szpery :p mozliwe ze wykończona to wtedy z ceny szału ni ma.

jedna blaszka cierna ponad 100zl w aso :p

#69 OFFLINE   Bartus

Bartus
  • 252 postów
  • Dołączył: 05-03-2008
  • Skąd: Łęczyca
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 sierpnia 2011 - 19:17

taki Olej przekładniowy Carlube 80w90

a to ze tak tanio to koles nie wiedzial ze to ze szpera.....

#70 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 sierpnia 2011 - 19:36

taki olej Olej przekładniowy Carlube 80w90


Zmien sobie na motula.

#71 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 sierpnia 2011 - 23:25

A nie najpierw dodatek do mostów ze szperą i do "pełna" (korka) SAE90?? Ja tam kołem kręciłem jak Bartus jedną stronę podniósł i większych oporów nie odczuwałem. Zdawało mi się, że z uwagi na to, iż podkładki cierne "próbują" wyrównać prędkość obrotową koł to powinno być ciężej przekręcić kołem na postoju (no kręci się wtedy wał pędny, ale drugie koło stoi) ale zdawało mi się, że opory są jakby normalne. Czyżby to działało dopiero przy jakieś prędkości??

#72 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 20 sierpnia 2011 - 09:49

no szpera ma dzialac tylko w pewnyc momentach, nie non stop. A co do tego dodatku, to wiesz ile pod ten korek akurat wlejesz?? Dodatek wlewasz w odpowiedniej proporcji do calosci, a ile akurat wejdzie, to nie wiesz. A motul jest do szper i wyjdzie taniej,mysle, niz olej+dodatki.

#73 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 sierpnia 2011 - 14:52

50 ml dodatku 22zł, 1L oleju 39zł (z tym, że do mostu wchodzi 1L, więc 50 ml oleju się zostanie na dolewki) - to wg tego, co zrozumiałem z książki Etzolda, a wg pewnego zaufanego sprzedawcy na Allegro stosuje się dodatek do oleju w stosunku 1:3 czyli 250ml dodatku i 750ml oleju a to już faktycznie drogo wychodzi.
Z ciekawości zapytam, jak te podkładeczki dowiadują się, kiedy mają się trzeć a kiedy nie??

#74 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 20 sierpnia 2011 - 17:40

do mostu wchodzi 1L

do drugiego ciut mniej, innego ciut wiecej i juz stosunek poszedl na spacer. Pewniej kupic po prostu Motula i nie bawic sie w stosunkowanie ;)

jak te podkładeczki dowiadują się, kiedy mają się trzeć a kiedy nie

Uderz do damiana0708.

#75 OFFLINE   thomsoneq

thomsoneq
  • 154 postów
  • Dołączył: 11-10-2009
  • Skąd: Rybnik/Ballymena(NI)

Napisany 20 sierpnia 2011 - 18:54

do drugiego ciut mniej, innego ciut wiecej i juz stosunek poszedl na spacer.

To tak jak z silnikami z instalacja gazowa. Lepiej sie nie bawic w dokupowanie specifiku za 40-60 pln? Taniej wyjdzie kupic gotowy olej i bezpieczniej.

Chcialbym zapytac... gdzie wy kupujecie te szpery? allegro ? ;)

#76 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 sierpnia 2011 - 15:06

http://allegro.pl/op...1777491490.html

#77 OFFLINE   Bartus

Bartus
  • 252 postów
  • Dołączył: 05-03-2008
  • Skąd: Łęczyca
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 sierpnia 2011 - 22:53

To tak jak z silnikami z instalacja gazowa. Lepiej sie nie bawic w dokupowanie specifiku za 40-60 pln? Taniej wyjdzie kupic gotowy olej i bezpieczniej.

Chcialbym zapytac... gdzie wy kupujecie te szpery? allegro ? ;)


ja kupilem od kolesia ktory handluje czesciami i chyba nie wiedzial ze to ze szpera ;)

#78 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 21 sierpnia 2011 - 23:07

Chcialbym zapytac... gdzie wy kupujecie te szpery?

Rozejrzyj sie tam po UKeju.. Toto tam na chodnikach lezy...

#79 OFFLINE   iwan00

iwan00
  • 202 postów
  • Dołączył: 10-03-2011
  • Skąd: Rumunia :)

Napisany 29 sierpnia 2011 - 13:26

czy na zewnątrz dyfra jest jakaś blaszka z numerem seryjnym, żeby można było zidentyfikować czy w jest w nim szpera?

#80 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 sierpnia 2011 - 13:27

nie ma blaszki, byly naklejki ktore bardzo szybko sie ulatniają. stąd ta trudność.