Tak to wyglądało po zdjęciu lewej ośki,znaczy mam szperę?Wyciagnij jedna z polosiek i zajrzyj przez nia, jak bedziesz mial "krzyz" to masz szpere.


szpera
#121
OFFLINE
Napisany 14 października 2012 - 17:18
#122
OFFLINE
#123
OFFLINE
#124
OFFLINE
Napisany 14 października 2012 - 20:35
Opisze kolejne spostrzeżenia.
Omega brata X25TD na żwirku kręci tylko jednym kołem a moja w tym samym miejscu dwoma.Jak pisałem wcześniej na każdym rodzaju nawieżchni robi dwa ślady
Co raz bardziej się przekonuję ,że mam szperę.
Poczekamy na snieg bo na asfalcie tochę szkoda.Nie tylko opon
Czy jeśli mam zwykły most a wleje dodatek GM przeznaczony do mechanizmu z blokadą to coś złego się stanie??
Skoro masz omegę do porównania do wsiądź w jedną i drugą za kółko, skręć kołami w opór i delikatnie zacznij tak zawracać. Delikatnie czyli tak normalnie, bez piszczenia



#125
OFFLINE
Napisany 14 października 2012 - 20:51
Wtedy startujemy z gazem w podłodze. Jeżeli auto żwawo przyspiesza, tzn. że jest szpera, jeśli obroty rosną , a auto niechętnie nabiera prędkości, to znaczy, że szpery brak.
Różne testy przerobiłem na swoich 4-ech autach ze szperą i ten moim zdaniem jest najefektywniejszy

#126
OFFLINE
Napisany 14 października 2012 - 23:21
Bez szpery nic się nie powinno dziać za to ze szperą usłyszysz takie delikatne jakby chrobotanie no taki charakterystyczny dźwięk jest
To chyba z e-szperą ... słychać jak koło przeskakuje

#127
OFFLINE
#128
OFFLINE
Napisany 15 października 2012 - 00:27
A co do szpery, to odbierz PW

#129
OFFLINE
Napisany 15 października 2012 - 18:46
To chyba z e-szperą ... słychać jak koło przeskakuje
nie, nie przy spięciu 45% również delikatnie słychać... Potwierdzone i w łamadze i w S8
#130
OFFLINE
Napisany 15 października 2012 - 19:46
nie, nie przy spięciu 45% również delikatnie słychać.
W zyciu nic nie slyszalem

#131
OFFLINE
Napisany 15 października 2012 - 20:17
W zyciu nic nie slyszalem
Bo pewnie zagluszyles oponami

#132
OFFLINE
Napisany 15 października 2012 - 20:24
Tak to wyglądało po zdjęciu lewej ośki,znaczy mam szperę?
kolego ktos mi powiedzial ze szpere w bardzo prosty sposob sie sprawdza.Mianowicie unosimy oba kola w gore i krecimy jednym.Jak drugie kreci sie w ta sama strone to mamy szpere,jak w druga nie mamy.ja u siebie nie mam i jedno kreci sie w przod drugie w przeciwna.
#133
OFFLINE
Napisany 15 października 2012 - 20:33
kolego ktos mi powiedzial ze szpere w bardzo prosty sposob sie sprawdza.
Lepiej jednak stanac jednym kolem na asfalcie drugim na poboczu:p
#134
OFFLINE
Napisany 15 października 2012 - 20:49
#135
OFFLINE
Napisany 15 października 2012 - 22:06

#136
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2012 - 07:19
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
przeniosłem w odp. temat ,;kocyk
#137
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2012 - 08:35
Ze szpera pewnie bys szybciej wyjechal

#138
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2012 - 09:41
Witam jak to jest zimą na szperze ??Chciałbym założyć tylko zastanawiam się czy nie pogorsze bezpieczeństwa
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
auto lepiej sie prowadzi. nie ma czegos takiego ze lapie ci 1 kolo poslizg. imo przy rozsadnym obchodzeniem sie z pedalem przepustnicy jazda jest bezpieczniejsza.
a najlepsza zabawa jest jak wylaczysz TC/ESP i troche mocniej bawisz sie gazem :jump:
#139
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2012 - 15:08
#140
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2012 - 11:12
Dzięki koledzy troche bałem się że na rondzie będzie mnie wyrzucało na śliskim to biore się za montaż
To wtedy kontra i jazda dalej
