a u mnie nic nie świszczy a separator ma z E60U mnie troszeczkę ciszej, ale świsty są nadal


separator oleju (odma)
#61
OFFLINE
Napisany 09 marca 2011 - 09:57
#62
OFFLINE
Napisany 09 marca 2011 - 21:05
#63
OFFLINE
Napisany 20 marca 2011 - 19:34
#64
OFFLINE
Napisany 20 marca 2011 - 21:31
#65
OFFLINE
Napisany 22 marca 2011 - 11:00


#66
OFFLINE
Napisany 22 marca 2012 - 19:51
Pozdrawiam..
#67
OFFLINE
Napisany 22 marca 2012 - 20:14
#68
OFFLINE
Napisany 22 marca 2012 - 21:25
separator już kupiłem...
Po wymianie separatora wyczyść dolot, łącznie z płukaniem IC.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#69
OFFLINE
Napisany 23 marca 2012 - 07:42
Ależ stary temat ale ja mam pytanie odnośnie oleju w dolocie.Czy dymienie silnika może być spowodowane spaleniem oleju z dolotu ???Pytam bo wtryski ok,oleju od wymiany do wymiany nie dolewam a mimo wszystko czuć tak jakby spalany olej,właśnie dzisiaj sprawdziłem dolot no i jest olej..separator już kupiłem...
Pozdrawiam..
mozna wiedziec jaki separator kupiles? oryginalny z aso czy jakis tanszy bo kumpel w dti ma juz tak zamulony ze szok i sie szykuje do wymiany
#70
OFFLINE
Napisany 23 marca 2012 - 14:02
oryginał BMW na allegro można dostać tak mniej więcej wygląda oryginał http://allegro.pl/fi...2167366672.html ale można wsadzić taki z E60 http://allegro.pl/or...2164991606.htmlmozna wiedziec jaki separator kupiles? oryginalny z aso czy jakis tanszy bo kumpel w dti ma juz tak zamulony ze szok i sie szykuje do wymiany
#71
OFFLINE
Napisany 24 marca 2012 - 20:33
#72
OFFLINE
Napisany 24 marca 2012 - 21:15
zgadza się mogło być tym spowodowanemyślę że to dymienie było spowodowane spaleniem oleju z dolotu.
#73
OFFLINE
Napisany 25 marca 2012 - 00:40
Co do pytanie o to dymienie
myślę że to dymienie było spowodowane spaleniem oleju z dolotu
Choć zależy mi na potwierdzeniu tych domysłów
po wyczyszczeniu dolotu z oleju to dziwne dymienie ustało
Układanka Twoich słów na "potwierdzenie tych dmysłów"

Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#74
OFFLINE
Napisany 25 marca 2012 - 09:37

#75
OFFLINE
Napisany 25 marca 2012 - 10:06
Czy jest sens wymieniania całego separatora?
Czytałeś wątek od początku? Używasz czasem :szukaj: ??
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#76
OFFLINE
Napisany 26 marca 2012 - 18:39
#77
OFFLINE
Napisany 26 marca 2012 - 21:37
....nie wiem w sumie jakie zadanie ma sam wkład a jakie cały komplet..
Komplet tj: Odpowietrznik skrzyni korbowej, kolokwialnie zwany "odmą".
u mnie dość obfite są te opary z silnika
Sprecyzuj trochę tą obfitość.
na przełomie 12 tysięcy km 2 separatory
Jaki olej jest w silniku Twojej Omegi?
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#78
OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 06:27
#79
OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 10:48
u mnie wlany jest castrol 0W30
Załóż separator/sączek od e60. Przy w/w oleju "zwykły" separator wytrzymuje 6-7 kkm.
zdaję sobie sprawę z tego że idealnie sucho nigdy nie będzie
Fakt, niestety :tak:
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#80
OFFLINE
Napisany 27 marca 2012 - 15:28
z nowym deklem może po prostu zawór w nim jest uszkodzonyZałóż separator/sączek od e60. Przy w/w oleju "zwykły" separator wytrzymuje 6-7 kkm.