a kto zaltwil oponke na zlocie,ten co nie zapindala
oponce nic się nie stało po między oponę, a felgę wszedł odłamek szkła, który nie wiadomo jakim cudem znalazł się na torze (lub ciut za nim
), a poza tym byłem w miejscu do tego przeznaczonym
Napisany 19 listopada 2015 - 14:22
a kto zaltwil oponke na zlocie,ten co nie zapindala
oponce nic się nie stało po między oponę, a felgę wszedł odłamek szkła, który nie wiadomo jakim cudem znalazł się na torze (lub ciut za nim
), a poza tym byłem w miejscu do tego przeznaczonym
Napisany 21 listopada 2015 - 05:24
Edytowany przez TomEk WRO, 23 listopada 2015 - 20:26.
Poprawiłem linki
Napisany 19 grudnia 2015 - 07:53
Pokaż foto
Napisany 22 grudnia 2015 - 15:04
Witam pozwolicie że także udziele się w tym poście otóż zmieniłem felgi w omedze i chciałbym troszkę ją posadzić dla lepszego efektu. Przestrzeń miedzy krawędzią błotnika a rantem opony wynosi 6cm a wysokość między progiem a podłożem 20 cm czy możecie coś mi doradzić ? pozdrawiam
Napisany 22 grudnia 2015 - 15:15
czy możecie coś mi doradzić ?
Zmienić sprężyny, albo założyć gwint.
Napisany 22 grudnia 2015 - 16:02
Czemu koza to jest taki rodzinny samochód, motor 2.2 dti w manualu
Zmienić sprężyny, albo założyć gwint.
tak też myślałem przeglądając i czytając forum, tylko niedługo chcem robic zawieszenie przód i tył plus wymiana amorków jakie byś polecił? Oryginały jakie mam to sachs'y jeszcze .Pozostąć przy nich i kupić nowe może?
Napisany 22 grudnia 2015 - 16:26
mmm ciekawa oferta już napisałem do niego zobaczymy co wyjdzie
Napisany 22 grudnia 2015 - 17:55
nie odbiera tel jutro rano zadzwonię
Zapytaj od jakiego silnika te springi jego
od omegi 2.0 PB Z 97 te zawieszenie, hmm będzie pasować?
Napisany 22 grudnia 2015 - 17:58
bedzie pasować do Twojego silnika i innych czterocylindrówek.
Napisany 22 grudnia 2015 - 18:01
o 21 będę wiedział czy będzie moje bo podobno ktoś już dzwonił i je zamówił, takie zawieszenie ile daje w dół 20mm-30mm czy więcej?
Napisany 22 grudnia 2015 - 18:51
o 21 będę wiedział czy będzie moje bo podobno ktoś już dzwonił i je zamówił, takie zawieszenie ile daje w dół 20mm-30mm czy więcej?
Napisany 22 grudnia 2015 - 19:01
Czemu kozato jest taki rodzinny samochód, motor 2.2 dti w manualu
Koza, koza. Ale przyczyną jest chyba zły rozmiar opon - pewnie za małe na tą felgę. Jeżeli to 17", to omegowy rozmiar ma 235/45/17. Na seryjnym zawiasie mniej pieje niż u Ciebie na zdjęciu. Przy -30mm jest już nieźle i nawet z kompletem pasażerów da się jeździć bez obawy o podwozie.
bedzie pasować do Twojego silnika i innych czterocylindrówek
nie będzie, przynajmniej z przodu. Do diesla i V6 potrzeba mocniejszych sprężyn, inaczej przód może siąść za nisko.
Edytowany przez premier2, 22 grudnia 2015 - 19:03.
Napisany 22 grudnia 2015 - 19:37
fele mam 18'' zoponami 225/40 zimówki może dlatego tak słabo wygląda
tak wyglądają z bliska
Napisany 22 grudnia 2015 - 19:43
a jaka szerokość felgi? Bo może szeroka i naciąg trochę spłaszcza oponę? W każdym razie, szukałbym niższych sprężyn - Irmscher to nisko i twardo, Eibach - nisko i komfortowo. Nie wiem, jak HR - trochę niżej niż Eibach, ale chyba też trochę twardsze są. Jest jest jeszcze opcja pośrednia - sprężyny z wersji Sport, -15mm, ale twardo. Na 18" może być bardzo twardo i w sumie wizualnie nie widać specjalnie zmiany, zwłaszcza w kombi.
Edytowany przez premier2, 22 grudnia 2015 - 19:45.
Napisany 22 grudnia 2015 - 19:59
fela szeroka 8.5J opona wydaje się być trochę naciągnięta na wiosne szersze wrzucę