

Jaka gleba - jaki zawias
#1661
OFFLINE
#1662
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2015 - 12:21
na zawieche pójdą bilsteiny b4 przód i tył, do tego czerwone irmschery na przód i niebieskie h&r na tył wszyskto -35mm powinno byc ladnie przy takim zestawie
#1663
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2015 - 13:45
#1664
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2015 - 19:50
Jak najbardziej. B4 się nie rozleją a i komfortu trochę zostawią. Gratuluje wyboru
to zasługa głównie pomocy kolegów z forum którzy potrafili mi doradzić co najlepiej wybrać a do tego dodam jeszcze tuleje poli na wahacze do przodu i na belkę do tyłu
#1665
OFFLINE
#1666
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2015 - 20:26
Do niższej sprężyny to bilstein b6 jest dedykowany
czyli musze kupić b6 a nie b4 tak ?
#1667
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2015 - 20:33
#1668
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2015 - 20:44
hmm zamówiłem bilstein b4 przód i tył mam nadzieje że będzie ok z nimi na tył chyba też się nadają nie czy trzeba było inne zamówić ???
#1669
OFFLINE
#1670
OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2015 - 20:56
ja zbieram na b6
heh sprawdzałem ich cene troche duża jak dla mnie może kiedyś będą w omedze jak pieniadz dopisze
i przy nowych amorkach z tył najlepiej wymienić tuleje belki tylko czy od razu tuleje z poduszką belki?
#1671
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2015 - 02:03
Wziąłeś sprężyny od 4cyl? Jeżeli tak, sprawdź dobrze przód ile usiadł, bo miska może być nisko

#1672
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2015 - 10:35
Wziąłeś sprężyny od 4cyl? Jeżeli tak, sprawdź dobrze przód ile usiadł, bo miska może być nisko
wg infa te springi są odpowiednie do R4 min do 2.2DTI, więc chyba nie powinna, aż tak nisko usiąść.Teraz między nadkolem a oponą jest około 6 cm przestrzeni a między podłozem a progiem około 20 cm.Jak zestaw wstawie to aż tak nie powinna chyba usiąść żeby obawiać się o miskę
Edytowany przez rafik88, 26 grudnia 2015 - 10:50.
#1673
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2015 - 11:07
#1674
OFFLINE
#1675
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2015 - 11:39
Pokaż no to info. Jak sięgam pamięcią, jest podział na R4 i V6/diesel. R4 benzynowe chyba sporo lżejsze jest od diesla, nawet 4-cyl.
tak masz rację jeżeli chodzi o R4 benzyna.
Jest ładny opis min w wikipedii o silnikach w różnych omegach:
- Benzynowe:
- R4 2.0i 16V o mocy 136 KM (kod: X20XEV) do roku 2000
- R4 2.2i 16V o mocy 144 KM (kod: Y22XE) w roku 1999-2000
- R4 2.2i 16V o mocy 144 KM (kod: Z22XE) w latach 2001-2003
- V6 2.5 24V o mocy 170 KM (kod: X25XE) do roku 2000
- V6 2.6 24V o mocy 180 KM (kod: Y26SE) w latach 2001-2003
- V6 3.0 24V o mocy 211 KM (kod: X30XE) do roku 2000
- V6 3.2 24V o mocy 218 KM (kod: Y32SE) w latach 2001-2003
- Wysokoprężne:
Edytowany przez rafik88, 26 grudnia 2015 - 11:39.
#1676
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2015 - 12:46
#1677
OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2015 - 20:26
no ok czyli jakie proponujesz dla mnie ? te które wybrałem będę złe tzn auto może siąść niżej niż chciałbym?
#1678
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2015 - 00:32
Akurat do Omegi nie ma specjalnego kłopotu z ilością wersji sprężyn - raptem 4 rodzaje:
1.sedan
2.kombi
3.benzyna 4-cyl
4.V6 + diesel.
Trzeba wybrać tylko firmę i wysokość sprężyn, ewentualnie polować na okazję.
Edytowany przez premier2, 27 grudnia 2015 - 00:36.
#1679
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2015 - 08:59
Trzeba wybrać tylko firmę i wysokość sprężyn
ja wybrałem wcześniej czerwone irmschery i niebieskie h&r wszystko -35mm, siedziały one u kolegi z forum w kombi i było ok
http://olx.pl/oferta...5-IDdcSul.html#
o te mam zamiar kupić
#1680
OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2015 - 09:36
Chopie czytasz , czytasz i nie rozumiesz nic
Przód spężyny kup dedykowane do silników V6 ( R6 )
a tył możesz kupić od R4