ET 35 cali 18.
chodzi o szerokość felg
Napisany 31 października 2015 - 12:43
ET 35 cali 18.
Własnie jaka jest szeroka ?? :)u mnie przy et 38 czyli ciut gorsze i felga 8 cali przy gwincie mam dystans z tyłu 30mm jest wręcz idealnie. Myślę że przy tym et jeżeli felge masz 8 cali to dystans z jakieś 26 mm.
Napisany 31 października 2015 - 17:16
ja się trochę obawiam o ten gwint technixa i planuję zakupić sprężyny H&R i do tego amorki koni przód 8610-1315Sport i tył 80-2591Sport
Napisany 31 października 2015 - 17:39
Edytowany przez misiek12, 31 października 2015 - 17:40.
Napisany 31 października 2015 - 18:25
oriernowałeś się w jakiś pieniążkach one są? bo też się nad nimi zastanawiam, ale jeszcze na razie nie badałem cen
amorki koni przód 8610-1315Sport i tył 80-2591Sport
Napisany 31 października 2015 - 18:34
To dystan max 25 ale najlepiej by bylo jak byś przymierzyl235 opony z tyłu.
Napisany 01 listopada 2015 - 04:36
tak komplet amorkow około 1700 zł a springi koło 800oriernowałeś się w jakiś pieniążkach one są? bo też się nad nimi zastanawiam, ale jeszcze na razie nie badałem cen
Napisany 18 listopada 2015 - 10:59
Panowie...nie wiem które sprężyny założyć HRy niebieskie / irmscher chyba będzie twardszy ? mam dylemat bo na stanie leżą jedne i drugie...z tym, że na tył na przednią oś mam irmschera z kompletu ale jedna jest pęknięta jest i trzeba kupić jedno albo drugie. Te HRy narazie założyłem na tył ale jakoś buja tyłkiem...przód zdecydowanie sztywniej trzyma a sprężyny chyba seryjne na amorach siedzą. Musiałbym na próbę zmienić tył na irmschera ale teraz to tak fajnie się w kanale
że po pracach przy silniku narazie mam lenia. Przerobiliście już trochę tematu może ktoś coś podpowie
Napisany 18 listopada 2015 - 11:48
H&R miększy obniżenie -35, Irmscher twardszy obniżenie -30 o ile równo siądą sprężyny, bo mają tendencję do tego że nie będzie do końca równo. mam Irmschery i dobrze mi się na nich jeździ, jak dla mnie to jest i tak dalej miękko na H&R też jeździ się przyjemnie
Napisany 18 listopada 2015 - 12:20
H&R miększy obniżenie -35, Irmscher twardszy obniżenie -30 o ile równo siądą sprężyny, bo mają tendencję do tego że nie będzie do końca równo. mam Irmschery i dobrze mi się na nich jeździ, jak dla mnie to jest i tak dalej miękko
na H&R też jeździ się przyjemnie
Bardzo dobrze Cię rozumiem...jeździłem już na sporcie + amory Fk - bajka tylko miskę olejową musiałem często wymieniać...teraz już tak nisko nie schodzę bo szkoda zderzaka irmschery będą optymalne - będę musiał przełożyć te tylne i zobaczę jak będzie. Poza tym z dostępnością Irmscher/H&R to loteria niestety...może przez zimę uda się kupić...jak by ktoś wycelował w irmschera na przód pod v6 to chętnie pogadamy
Napisany 18 listopada 2015 - 22:24
tylko miskę olejową musiałem często wymieniać...
bo się nie zapindala po dziurach, garbach i nierównościach
Napisany 19 listopada 2015 - 09:50
bo się nie zapindala po dziurach, garbach i nierównościach
a kto zaltwil oponke na zlocie,ten co nie zapindala