Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jaka gleba - jaki zawias


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1823 odpowiedzi na ten temat

#1601 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 694 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 31 października 2015 - 12:22

ET 35 cali 18. 

chodzi o szerokość felg :p



#1602 OFFLINE   misiek12

misiek12

    Omka BFL :)

  • 588 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 31 października 2015 - 12:43

ET 35 cali 18. 

Własnie jaka jest szeroka ?? :)u mnie przy et 38 czyli ciut gorsze i felga 8 cali przy gwincie mam dystans z tyłu 30mm jest wręcz idealnie. Myślę że przy tym et jeżeli felge masz 8 cali to dystans z jakieś 26 mm.



 

 


#1603 OFFLINE   patryk2828

patryk2828
  • 153 postów
  • Dołączył: 26-01-2013
  • Skąd: Ciechocinek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 31 października 2015 - 13:19

Z przodu mam 8 cali z tyłu 8,5. 



#1604 OFFLINE   misiek12

misiek12

    Omka BFL :)

  • 588 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 31 października 2015 - 17:07

Opna z tyłu 225 czy 235??


 

 


#1605 OFFLINE   spawek

spawek

    Jest moc jest zabawa

  • 1 014 postów
  • Dołączył: 08-03-2014
  • Skąd: Tomaszów Maz.
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 31 października 2015 - 17:16

ja się trochę obawiam o ten gwint technixa i planuję zakupić sprężyny H&R i do tego amorki koni przód 8610-1315Sport i tył 80-2591Sport

 
Najszybsza omega na mokrym na XIX zlocie
Najczystsza omega od XIX zlotu

#1606 OFFLINE   misiek12

misiek12

    Omka BFL :)

  • 588 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 31 października 2015 - 17:39

Ja miałem nówki springi h&r a teraz mam używke ta. Powiem tak wiadomo jest twardziej bo to gwint ale tak to nie wiem nia mam jakiś zastrzeżeń.
Tylko wiadomo jak ktoś ma gwint to ja np nie zwracałem uwagi a tu o po obniżeniu na springach i potem gwincie opony z tyłu ladnie je od środka

Edytowany przez misiek12, 31 października 2015 - 17:40.


 

 


#1607 OFFLINE   patryk2828

patryk2828
  • 153 postów
  • Dołączył: 26-01-2013
  • Skąd: Ciechocinek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 31 października 2015 - 17:44

235 opony z tyłu.

#1608 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 694 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 31 października 2015 - 18:25


amorki koni przód 8610-1315Sport i tył 80-2591Sport
oriernowałeś się w jakiś pieniążkach one są? bo też się nad nimi zastanawiam, ale jeszcze na razie nie badałem cen :p

#1609 OFFLINE   misiek12

misiek12

    Omka BFL :)

  • 588 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 31 października 2015 - 18:34

235 opony z tyłu.

To dystan max 25 ale najlepiej by bylo jak byś przymierzyl


 

 


#1610 OFFLINE   patryk2828

patryk2828
  • 153 postów
  • Dołączył: 26-01-2013
  • Skąd: Ciechocinek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 31 października 2015 - 23:43

Tylko nie mam jak przymierzyć. :p 



#1611 OFFLINE   spawek

spawek

    Jest moc jest zabawa

  • 1 014 postów
  • Dołączył: 08-03-2014
  • Skąd: Tomaszów Maz.
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 01 listopada 2015 - 04:36

oriernowałeś się w jakiś pieniążkach one są? bo też się nad nimi zastanawiam, ale jeszcze na razie nie badałem cen :p

tak komplet amorkow około 1700 zł a springi koło 800
Najszybsza omega na mokrym na XIX zlocie
Najczystsza omega od XIX zlotu

#1612 OFFLINE   szarak

szarak
  • 225 postów
  • Dołączył: 13-09-2011
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 03 listopada 2015 - 15:12

http://olx.pl/oferta...D5-IDcsSJ1.html

#1613 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 03 listopada 2015 - 15:48

już poszły :p



#1614 OFFLINE   szarak

szarak
  • 225 postów
  • Dołączył: 13-09-2011
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 03 listopada 2015 - 15:52

już poszły :p

Do ciebie?

#1615 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 03 listopada 2015 - 17:10

przeze mnie do kogoś  u mnie w mieście ;)



#1616 OFFLINE   user881

user881
  • 432 postów
  • Dołączył: 07-12-2010
  • Skąd: Myszyniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 18 listopada 2015 - 10:59

Panowie...nie wiem które sprężyny założyć HRy niebieskie / irmscher chyba będzie twardszy ? mam dylemat bo na stanie leżą jedne i drugie...z tym, że na tył :p  na przednią oś mam irmschera z kompletu ale jedna jest pęknięta jest i trzeba kupić jedno albo drugie. Te HRy narazie założyłem na tył ale jakoś buja tyłkiem...przód zdecydowanie sztywniej trzyma a sprężyny chyba seryjne na amorach siedzą. Musiałbym na próbę zmienić tył na irmschera ale teraz to tak fajnie się w kanale :hammer:  że po pracach przy silniku narazie mam lenia. Przerobiliście już trochę tematu może ktoś coś podpowie ;)



#1617 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 694 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 18 listopada 2015 - 11:48

H&R miększy obniżenie -35, Irmscher twardszy obniżenie -30 o ile równo siądą sprężyny, bo mają tendencję do tego że nie będzie do końca równo. mam Irmschery i dobrze mi się na nich jeździ, jak dla mnie to jest i tak dalej miękko :p na H&R też jeździ się przyjemnie :)



#1618 OFFLINE   user881

user881
  • 432 postów
  • Dołączył: 07-12-2010
  • Skąd: Myszyniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 18 listopada 2015 - 12:20

H&R miększy obniżenie -35, Irmscher twardszy obniżenie -30 o ile równo siądą sprężyny, bo mają tendencję do tego że nie będzie do końca równo. mam Irmschery i dobrze mi się na nich jeździ, jak dla mnie to jest i tak dalej miękko :p na H&R też jeździ się przyjemnie :)

 

Bardzo dobrze Cię rozumiem...jeździłem już na sporcie + amory Fk - bajka :p tylko miskę olejową musiałem często wymieniać...teraz już tak nisko nie schodzę bo szkoda zderzaka irmschery będą optymalne - będę musiał przełożyć te tylne i zobaczę jak będzie. Poza tym z dostępnością Irmscher/H&R to loteria niestety...może przez zimę uda się kupić...jak by ktoś wycelował w irmschera na przód pod v6 to chętnie pogadamy :D



#1619 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 694 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 18 listopada 2015 - 22:24

tylko miskę olejową musiałem często wymieniać...

bo się nie zapindala po dziurach, garbach i nierównościach :p



#1620 OFFLINE   Maciek-Grucha

Maciek-Grucha

    Co jest SROCYK raz dwa trzy :D

  • 1 470 postów
  • Dołączył: 12-02-2012
  • Skąd: Melbern GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.3D

Napisany 19 listopada 2015 - 09:50

bo się nie zapindala po dziurach, garbach i nierównościach :p

a kto zaltwil oponke na zlocie,ten co nie zapindala :F