Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jaka gleba - jaki zawias


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1823 odpowiedzi na ten temat

#141 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 12 czerwca 2011 - 23:59

Amorki Bilstainy B6 bez regulacji ale twardsze od serii to koszt 550 pln/szt a B8 już 600 pln/szt.

a gdzie je mozna zanabyc?
Czyli jedyna roznica miedzy b6 a b8 to mozliwosc regulacji twardosci w tych drugich?

Bylem przed chwila na dworze i zmierzylem wysokosc do nadkoli. Na przodzie 62,4; tyl 64cm.

Od ostatniego czasu cena troche spadla > http://allegro.pl/za...1637726910.html

#142 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 czerwca 2011 - 08:09

Bez regulacji twardości?
To się może zemścić na naszych drogach.

#143 OFFLINE   kiziortm

kiziortm
  • 8 postów
  • Dołączył: 29-01-2011

Napisany 13 czerwca 2011 - 08:13

Ja swoje b8 kupiłem w polcarze.
Różnica między b6 a b8 to długość skoku amortyzatora i jego charakterystyka.

#144 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 czerwca 2011 - 09:44

Na przodzie 62,4; tyl 64cm.

Mam podobnie, tylko moja się tak nie giba :D

#145 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 13 czerwca 2011 - 10:27

Mam podobnie, tylko moja się tak nie giba

Mam plany zeby tez sie nie gibala. Albo B8 albo Weiteci wjada

#146 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 czerwca 2011 - 12:34

Koni + K.A.W i sie nie gibnie ani troszku :p

#147 OFFLINE   HAIDI

HAIDI
  • 117 postów
  • Dołączył: 02-01-2008
  • Skąd: WROCLAW
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 13 czerwca 2011 - 21:08

Czyli jedyna roznica miedzy b6 a b8 to mozliwosc regulacji twardosci w tych drugich?


Bilstein B8 nie posiadają regulowanej twardości.
Różnica między B6 a B8 jest tylko w skoku tak jak napisał kolega kiziortm.
PELEN WYPAS

#148 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 13 czerwca 2011 - 23:22

Tak wyglada omega na pelnym zawiasie Weiteca >> http://forum.omegakl...25&postcount=35

#149 OFFLINE   lowelas90

lowelas90
  • 31 postów
  • Dołączył: 29-09-2011
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 grudnia 2011 - 13:59

Witam wszystkich.Mam pytanie odnosnie zawieszenia w mojej omci.A mianowicie kupiłem ja z obnizeniem -40 sprezyny i amorki tak twierdził chlop od którego kupowałem teraz okazało sie ze mam tylko z tyłu sportowe sprezyny i czerwone amorki a z przodu tylko sprezyny sportowe a amorki zwykłe.Moje pytanie brzmi czy moge do tych sprezyn kupic zwykłe amorki na tył bo strasznie twardy jest tył i stuka mi chyba jeden amortyzator.Przod jest ok taki jak trzeba i jest tam zestawienie amortyzator seryjny i sprezyna -40 i nic nie dobija ichcem tak zrobic z tyłu tylko nie wiem czy z tyłu nie bedzie dobijac amorków.Z góry wielkie dzieki.

#150 OFFLINE   bzyq

bzyq

    on road

  • 183 postów
  • Dołączył: 25-05-2008

Napisany 10 grudnia 2011 - 15:46

Ja mialem seryjne amortyzatory i sprezyny Weitec-a "-40 mm" w poprzedniej Omedze B i było wszytsko samochod stal ladnie poziomo...Twardosc zalezy od sprezyn ja na V6 ce mialem dosc komfortowo ale nisko...trzeba bylo tylko uwazac na dziurach i garbach ale po za tym komfortowo...Kolega mial sprezyny jakies niebieski "-40 mm" nie wiem jakiej firmy to czulo sie jakby jezdzilo sie taczka...mino ze na serii bylo idealnie...Amortyzatory i tak bardziej dostana zawsze po d**** przez obnizenie o te "-30 mm -40 mm" takze tego nie unikniesz...musisz po prostu zadbac o cale zawieszenie tylnie...wymienic amortyzator...bo jak stuka to moim zdaniem od chyba juz umiera...

ale zamotalem, ale mimo wszystko chyba przeslanie udalo sie odczytac...

#151 OFFLINE   lowelas90

lowelas90
  • 31 postów
  • Dołączył: 29-09-2011
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 10 grudnia 2011 - 18:27

A ja mam czerwone sprezyny z tyłu i czerwone amorki.A tył jest tak twardy ze ledwo go wcisne rekami.Z tyłu mam wszystko ok bez luzów tylko jedna tulejka rozerwana troszeczke ta za mostem tam ida takie dwie jak gdyby trojkatne a cała reszta oki.A moze odpuscic sobie i moze kupic jakies uzywane amorki i sprezyny seryjne i bedzie wszystko ok.

Pomoze ktos jeszcze w tym temacie??

#152 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 11 grudnia 2011 - 17:37

u mnie na na letnim zawiasie

Mcpersy Weiteca + springi HR - przód
Amory GM + springi HR - tył.

teraz seria na zime.
w podpisie fota do tego jak auto leżało

#153 OFFLINE   schak

schak
  • 651 postów
  • Dołączył: 28-01-2009
  • Skąd: Maszewo -> Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 grudnia 2011 - 20:59

A ja mam w angliku MV6 spręzyny zielone. Jakie to są i ile obniżają bo jest twardy że hej. A muszę u siebie zmienić bo przy ruszaniu z dwoma osobami z tyłu wydech haczą o asfalt.

#154 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 11 grudnia 2011 - 21:25

A ja mam w angliku MV6 spręzyny zielone

Byc moze to Weiteci. Bys musial jakos spisac numery ze sprezyn, to by mozna to bylo jakos sprawdzic.
Bywaja 30mm-40mm obnizajace. Z tym ze Weiteci nie sa takie twarde.

#155 OFFLINE   schak

schak
  • 651 postów
  • Dołączył: 28-01-2009
  • Skąd: Maszewo -> Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 12 grudnia 2011 - 13:14

Problem w tym że są jeszcze w aucie a farba z nich prawie ustąpiła miejsca rdzy. Ale jak tylko auto znajdzie miejsce gdzieś pod dachem to wymontuje je i sprawdze.

#156 OFFLINE   driftboy

driftboy
  • 572 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: hiszpania
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 26 stycznia 2012 - 12:44

koledzy mam pytanko,a mianowicie ile mm moge obnizyc moja omke zeby mi nic nie obcieralo.dodam ze mam zalozone 19-stki na przodzie 8,5x19 et35 i 235/35zr19, a z tylu 9,5x19 et38 z oponka 265/30zr19

#157 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 stycznia 2012 - 13:01

przód 40, tył 60 :D

#158 OFFLINE   driftboy

driftboy
  • 572 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: hiszpania
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 27 stycznia 2012 - 00:21

przód 40, tył 60

sypus ty to jak wujek dobra rada jestes;)
http://www.ebay.es/i...#ht_1968wt_1135
macie jakies opinie na temat takiego wynalazka?ktos zna?

#159 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 27 stycznia 2012 - 07:00

Mam u siebie gwint KW - jest twardo. Ten ze zdjęcia ma trochę inaczej zrobione tyle kolumny. Seryjnie są osobno sprężyny i osobno amory. Tutaj zrobili jakiś mix.

#160 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 stycznia 2012 - 10:06

Mam u siebie gwint KW - jest twardo.


się lepiej pochwal, jaki jest wzrost prędkości w zakrętach :D