Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jaka gleba - jaki zawias


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1823 odpowiedzi na ten temat

#101 OFFLINE   sipa666

sipa666

    1-sze 6 biegów w V6 w PL

  • 484 postów
  • Dołączył: 02-04-2010
  • Skąd: Pruszcz Gdański

Napisany 06 września 2010 - 18:31

ok. wiec szykuje sie na B6. a wie ktos, czy strasznie twarde one sa?

jesli chodzi o jazde, to zwykle jezdze az nadzbyt spokojnie, ale jak juz jest okazja, to jakis zakret bokiem, czy szybciej gdzies poswirowac nie moge sobie odpuscic :D (od kad kupilem omege, kocham naped na tyl)

zalezy mi na zachowaniu jak najwiecej kofortu z jazdy, wkoncu to omega ;)

#102 OFFLINE   MaciekDiablo

MaciekDiablo
  • 20 postów
  • Dołączył: 10-03-2010
  • Skąd: Warszawa

Napisany 12 września 2010 - 16:30

witam ma pytanko czy ktoś wie ile kosztuje gwint do omegi ma zamiar ją osadzić na 17 i przydało by się żeby była nisko i twardo myślałem tez ale nie wiem czy w Omedze to możliwe żeby z przodu zrobić negatyw z góry dziękuje

#103 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 września 2010 - 16:35

witam ma pytanko czy ktoś wie ile kosztuje gwint do omegi ma zamiar ją osadzić na 17 i przydało by się żeby była nisko i twardo myślałem tez ale nie wiem czy w Omedze to możliwe żeby z przodu zrobić negatyw z góry dziękuje

Amorki Bilstainy B6 bez regulacji ale twardsze od serii to koszt 550 pln/szt a B8 już 600 pln/szt.
lub
http://allegro.onet....1195182211.html

#104 OFFLINE   MaciekDiablo

MaciekDiablo
  • 20 postów
  • Dołączył: 10-03-2010
  • Skąd: Warszawa

Napisany 12 września 2010 - 16:46

a ta firma co podałeś link to dobre ma produkty powiem tak od nie dawna ma zamiar bawić się w tuning tego auta i jeszcze się nie rozglądałem za tym Bilstein b4 mam zamontowane hmm a te B8 maja regulacje no i czy da rade zrobić negatyw ??

#105 OFFLINE   bredo1

bredo1
  • 311 postów
  • Dołączył: 01-07-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 12 września 2010 - 16:53

nie wiem czy w Omedze to możliwe żeby z przodu zrobić negatyw


Omega w standardzie posiada negatyw zarówno na przodzie jak i na tyle. Jak założysz gwint to ten negatyw naturalnie powiększysz z racji przynajmniej tego że to auto obniżysz. Krótsze sprężyny = większe pochylenie koła. Przód ma regulacje pochylenia koła ,zaś tył już nie.

#106 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 września 2010 - 06:32

Omega w standardzie posiada negatyw zarówno na przodzie jak i na tyle. Jak założysz gwint to ten negatyw naturalnie powiększysz z racji przynajmniej tego że to auto obniżysz. Krótsze sprężyny = większe pochylenie koła. Przód ma regulacje pochylenia koła ,zaś tył już nie.


yy a czy przypadkiem w sedanie nie ma regulacji z tylu na wahaczach ?

#107 OFFLINE   THIN

THIN
  • 1 365 postów
  • Dołączył: 31-08-2007
  • Skąd: Konstancin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 13 września 2010 - 09:31

yy a czy przypadkiem w sedanie nie ma regulacji z tylu na wahaczach ?



raczej jest
można ustawić kąty pochylenia.....

#108 OFFLINE   bredo1

bredo1
  • 311 postów
  • Dołączył: 01-07-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 13 września 2010 - 13:03

panowie w jaki sposób oświećcie mnie. Ja wiem że jest tam tylko drążek ze śrubą rzymską którą można zbieżność ustawić. W którym miejscu jest regulacja pochylenia kół tył?

#109 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 września 2010 - 18:07

raczej jest
można ustawić kąty pochylenia.....

raczej nie

#110 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 września 2010 - 18:13

raczej nie


napewno nie.

jedyne co mozna ustawic z tylu to zbieznosc.

#111 OFFLINE   El Tipo

El Tipo
  • 1 postów
  • Dołączył: 21-09-2010

Napisany 21 września 2010 - 14:38

panowie w jaki sposób oświećcie mnie. Ja wiem że jest tam tylko drążek ze śrubą rzymską którą można zbieżność ustawić. W którym miejscu jest regulacja pochylenia kół tył?


Z tego co wiem to z tyłu nie ma regulacji pochylenia koła. tam jedynie im wieksza gleba tym wiekszy negatyw na kole

#112 OFFLINE   Pugi

Pugi

    OMEGA Fan rulez..

  • 145 postów
  • Dołączył: 01-12-2006
  • Skąd: Goleniów
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 21 września 2010 - 19:18

Z tylu na pewno nie ma ustawianego pochylenia koła. A z przodu mówicie że jest a w jaki sposób?? Co do obniżenia i amorków seryjnych to kiedyś gdzieś czytałem ze do -40mm może być seryjny amortyzator powyżej należało by zmienić. Miałem kiedyś w kadecie założone -60mm na seryjnym amortyzatorze i nic się nie działo jeździłem tak ponad rok. Na diagnostyce sprawdzili mi amorki i miały większą sprawność jak na seryjnych sprężynach przed wymiana. w omedze teraz też mam glebe i na seryjnych amorach i amory dają rade a szykuje sie na zmiane i zastanawiam się na Bilsteinem B6.

Codziennie latam na takim zestawieniu i zjeździłem pół Polski bez żadnych problemów.
Dodany obrazek

#113 OFFLINE   bredo1

bredo1
  • 311 postów
  • Dołączył: 01-07-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 22 września 2010 - 20:27

No właśnie wiem że nie ma tej regulacji. Myślałem że koledzy mają coś tam zdłubane i stąd moje pytanie.
BTW coś słyszałem że można jakoś przerobić zawiechę tak żeby możliwa była regulacja. Jakieś specjalne tulejki czy coś. Wiem że takie rzeczy napewno się stosuje w autach sportowych np takich na tor gdzie obniżennie jest o wiele wieksze i kąt pochylenia byłby chyba po 10st na minusie gdyby nie ta operacja. Wie ktoś coś może więcej o tym?

[quote name='Pugi']Z tylu na pewno nie ma ustawianego pochylenia koła. A z przodu mówicie że jest a w jaki sposób??

QUOTE]

Z przodu jest regulacja na tych dolnych śrubach amora . Poluzowujesz śruby i możesz zmieniać kąt pochylenia.

#114 OFFLINE   mapper

mapper

    9-5 2.3T 250km 400nm

  • 171 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Poznań

Napisany 27 kwietnia 2011 - 14:13

Wie ktoś może co to za springi??

http://www.fotosik.p...171750b8f7.html

www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e820fa0bbaf55e5a.html

#115 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 kwietnia 2011 - 14:15

Chiba Irmscher :hmm:

#116 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 kwietnia 2011 - 15:08

na amorach I więc springi pewnie też.

#117 OFFLINE   mapper

mapper

    9-5 2.3T 250km 400nm

  • 171 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Poznań

Napisany 27 kwietnia 2011 - 16:26

a jest ktoś w stanie powedzieć ile obnizaja?

#118 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 kwietnia 2011 - 16:28

Jak są nowe, to -30 mm.

#119 OFFLINE   Cmaga

Cmaga
  • 148 postów
  • Dołączył: 18-02-2007
  • Skąd: Skarżysko-Kam

Napisany 27 kwietnia 2011 - 17:03

Założyłem FK Automotive -35/-35 i jestem bardzo zadowolony z komfortu, nic się niezmieniło w stosunku do serii. Wygląd też jest ok (może przód mógłby być 1cm niżej).
Przerobiłem kilka używek i jak ktoś chce zachować komfort to polecam jednak nówki.
_______
Cmaga

______________________________
2.5 V6 - Tak dużo , a tak niewiele.

Dodany obrazek

#120 OFFLINE   barteq87

barteq87
  • 24 postów
  • Dołączył: 30-05-2010
  • Skąd: Skwierzyna

Napisany 27 kwietnia 2011 - 17:24

tekze jeżdzę od ponad roku na amorach FK automotive i na springach FK automotive -35mm/ - 35 mm i jestem bardzo zadowolony polecam ten zestawik :) jestem bardzo zadowlony z ich uzytkowania :) i jest dobrze tylko tłumik srodkowy troszke porysowany hehe :/