jesli chodzi o jazde, to zwykle jezdze az nadzbyt spokojnie, ale jak juz jest okazja, to jakis zakret bokiem, czy szybciej gdzies poswirowac nie moge sobie odpuscic

zalezy mi na zachowaniu jak najwiecej kofortu z jazdy, wkoncu to omega

Napisany 06 września 2010 - 18:31
Napisany 12 września 2010 - 16:30
Napisany 12 września 2010 - 16:35
Amorki Bilstainy B6 bez regulacji ale twardsze od serii to koszt 550 pln/szt a B8 już 600 pln/szt.witam ma pytanko czy ktoś wie ile kosztuje gwint do omegi ma zamiar ją osadzić na 17 i przydało by się żeby była nisko i twardo myślałem tez ale nie wiem czy w Omedze to możliwe żeby z przodu zrobić negatyw z góry dziękuje
Napisany 12 września 2010 - 16:46
Napisany 12 września 2010 - 16:53
nie wiem czy w Omedze to możliwe żeby z przodu zrobić negatyw
Napisany 13 września 2010 - 06:32
Omega w standardzie posiada negatyw zarówno na przodzie jak i na tyle. Jak założysz gwint to ten negatyw naturalnie powiększysz z racji przynajmniej tego że to auto obniżysz. Krótsze sprężyny = większe pochylenie koła. Przód ma regulacje pochylenia koła ,zaś tył już nie.
Napisany 13 września 2010 - 09:31
yy a czy przypadkiem w sedanie nie ma regulacji z tylu na wahaczach ?
Napisany 13 września 2010 - 13:03
Napisany 13 września 2010 - 18:07
raczej nieraczej jest
można ustawić kąty pochylenia.....
Napisany 13 września 2010 - 18:13
raczej nie
Napisany 21 września 2010 - 14:38
panowie w jaki sposób oświećcie mnie. Ja wiem że jest tam tylko drążek ze śrubą rzymską którą można zbieżność ustawić. W którym miejscu jest regulacja pochylenia kół tył?
Napisany 21 września 2010 - 19:18
Napisany 22 września 2010 - 20:27
Napisany 27 kwietnia 2011 - 14:13
Napisany 27 kwietnia 2011 - 17:03
Napisany 27 kwietnia 2011 - 17:24