

Jaka gleba - jaki zawias
#121
OFFLINE
Napisany 03 maja 2011 - 21:04
cena calkiem dobra .
Co o tym myslicie ?
#122
OFFLINE
Napisany 03 maja 2011 - 22:18
a jezeli chcesz kupic ten zestaw to moje zdanie jest takie ze lepiej kupic same springi i załozyc do amorów z seri co teraz masz... takie samo odczucie bedzie a szkoda kasy na komplecik co pokazałes...
ps. doradzam Ci kupic same springi i założyc na ori amorki i bedzie gitara:)
ja mam zawias FK automotive (z twardoscia taka jak Bilstein B6) i springi Fk automotive -35/-35 i tez jeżdze na alu 18" przod opony 225/40 tył 275/35 i każdą dziurke sie czuje czasem denerwujące hehe jak telepie :jump: ale plusy sa np. dobrze sie trzyma na drodze na zakretach dobrze sie "klei" do asfaltu nawet przy wchodzeniu z dużą prędkoscia:jump: a tak jakbys wymienił tylko springi bedziesz miał mieciutka i obnizona odpowiednio:) ale nie masz denerwujach drgań, i nie lata ci plastik w omie bo duzo ich tam zastosowali hehe
#123
OFFLINE
Napisany 03 maja 2011 - 22:27
#124
OFFLINE
Napisany 03 maja 2011 - 22:34

#125
OFFLINE
Napisany 03 maja 2011 - 22:46
Sprawdź tu może coś wybierzesz.Ja mam apex -40 i jeździ się dobrze.
#126
OFFLINE
Napisany 04 maja 2011 - 14:44
#127
OFFLINE
Napisany 05 maja 2011 - 20:10
Nie wiem jak się śmiga na B12,ale ja u siebie miałem założone B8+H&R -35mm i powiem, że auto prowadziło się bosko.:jump:Juz bylem na tej stronie ,dobre zawiasy i duzy wybor . Co powiecie o zestawie Bilstein B12 ?pomysle jescze ,ale to wydatek na nastepny miesiac raczej .
W następnej Omedze odrazu wkładam B8+H&R -35mm łącznie z każdą gumką i tuleją w zawieszeniu(Bilstein)
#128
OFFLINE
Napisany 09 maja 2011 - 22:54

- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#129
OFFLINE
Napisany 09 maja 2011 - 23:01
#130
OFFLINE
Napisany 10 maja 2011 - 04:18
Pany a czy jest osoba, która użytkowała bilsteiny B4 z niższymi springami -30 - 35?? Ale tak przez dłuższy czas. Bo opinie różne. Jedni piszą, że po jakimś czasie wyleją inny, że spoko dobry kompromis między wygodą-wyglądem-trwałością. Ile ludzi tyle opinii... Mam takie u siebie, chce założyć springi -35 i trochę boję się, że szybko amorki mi padną. Dzisiaj sprawdzałem na stacji i ich sprawność była 70-80% dokładnie nie pamiętam
Co do używania krótszych sprężyn może moje spostrzażenia się przydadzą:
Wymieniłem amortyzatory z przodu na nowe SACHS (takie same jakie były fabrycznie ,z tymi samymi numerami ) oraz założyłem sprężyny IRMSCHERA -czerwone (-30mm albo -35mm. Z tyłu zostały założone kilka miesięcy wcześniej nowe amorki nivo GM.
Po założeniu oczywiście autko usiadło niżej i na pewno prezentuje się lepiej. Komfort jazdy mniej więcej pozostał na podobnym poziomie. Omega stała się trochę twardsza co poskutkowało lepszym trzymaniem się drogi na zakrętach. Zrobiłem już na tej konfiguracji ok. 25000 - 30.000km i jak na razie nie widzę żadnych negatywnych skutków. Jednak zdaję sobie sprawę że nie jest to do końca tak jak być powinno. Amorki nie pracują w pełnej amplitudzie pracy przez co pewnie ich charakterystyka pracy zmieniła się i pewnie się skończą szybciej niż powinny. Auto nigdy nie będzie się tak trzymać drogi jak ze sport zawieszeniem bo będzie się nadmiernie przechylać na zakrętach z racji "długich amorków". Wiem co to znaczy mieć sportowe zawieszenie bo takowe posiadam w innym aucie ciut większym od omegi zainstalowane jako fabrycznie. Póki co na zwykłe sprężyn nie zmieniam bo tak się jezdzi po prostu lepiej i zdaje to jako tako egzamin.
#131
OFFLINE
Napisany 10 maja 2011 - 06:22

#132
OFFLINE
Napisany 10 maja 2011 - 16:02


- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#133
OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2011 - 22:18
A mianowicie mam założone amorki bilstein b8 i do tego sprężyny eibach steinmetz.
Dodatkowo rozpórka z przodu.
Powiem szczerze że jest rewelacja pod względem prowadzenia a i komforcik tez jest:)
#134
OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2011 - 22:25
ja mam -40mm przod i -40mm tyl. chyba. moze wiecej:D i bilstein'a B4, jezdzi sie swietnie, wygodnie, a jak dla mnie to osc bezpiecznie. jakos nie odczuwam tych wszystkich garbow, mam swoj patent

niedlugo dojdzie rozporka jeszcze przod i tyl, to juz wogole bedzie pieknie.
widze, ze w sumie posty juz dawno byly pisane wszystkie:D kotlet odgrzany.
#135
OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2011 - 22:33
Decyzja padła na b8 bo są krótkie i dość sztywne a o to chodziło.
Sprężyny są używane z allegro ale w stanie b. dobrym. Powiem Ci że leży jakby były z -40mm minimum ... może dla tego ze amorki krótkie.... ale progi zwalniające i tak są moje:p
#136
OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2011 - 23:47
A nie myslales o B6? Masz kombi czy sedana?Decyzja padła na b8 bo są krótkie i dość sztywne a o to chodziło.
#137
OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2011 - 07:23
#138
OFFLINE
#139
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2011 - 16:21