

Jaka gleba - jaki zawias
#1001
OFFLINE
#1002
OFFLINE
Napisany 19 marca 2014 - 20:33
#1003
OFFLINE
Napisany 19 marca 2014 - 22:49
http://tablica.pl/of...html#cde01d65c6
wiem ze to pod kombi (dużo się różnią te sprężyny od siebie)
polecacie jakieś fajne amorki na tył mam nivo i kuleje, chce ja uglebić wiec amorki tez kupie
#1004
OFFLINE
Napisany 19 marca 2014 - 22:53
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#1005
OFFLINE
Napisany 19 marca 2014 - 23:21
Jak będzie wyglądać i się zachowywać moja 3v6 w sedanie na takim zestawie
http://tablica.pl/of....tml#cde01d65c6
wiem ze to pod kombi (dużo się różnią te sprężyny od siebie)

Tak niebieskie h&r od kombi eygladaja na sedesie
#1006
OFFLINE
Napisany 19 marca 2014 - 23:38
#1007
OFFLINE
Napisany 19 marca 2014 - 23:45
ma ktoś zdjęcia, ile cm nad ziemią powinno stać kombi b V6 lub diesel? Mogą być same wyniki pomiarów.
Wykonane pomiary na 15" zimowych przed glebą:
- przód 66,5 cm
- tył 65,5 cm
Tak było u mnie
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#1008
OFFLINE
Napisany 20 marca 2014 - 01:09

#1009
OFFLINE
#1010
OFFLINE
Napisany 20 marca 2014 - 09:29
Panowie, mam na przodzie... pewnie seryjne na tyle mam eibach czarne i jeździ się dobrze, ale chciałbym wymienić wszystkie sprężyny na niebieskie H&R. Jak się na nich jeździ i czy warto wymieniać?
ja jeżdzę na H&R bardzo dobre sprezyny, tylko jak juz zakladac takie springi to obowiązkowo amortyzator utwardzony lub z regulacją. Np KONI.
#1011
OFFLINE
Napisany 20 marca 2014 - 11:12
Pod glebę to najlepiej Bilstein B6 (będzie twardo lub standardowe B4) lub ich odpowiednik z tańszych KYB
Pod glebe to najlepiej bilstein b8. One sa o skroconym skoku. B6 jest zeby utwardzic auto ale nie obnizac. Maja skok standardowy. Dlatego na b6 z obnizajaca sprezyna auto ugina sie tylko na oponie

#1012
OFFLINE
Napisany 20 marca 2014 - 11:15
na większości aut jak patrzyłem do przedział pomiędzy 66,5-68cm jest na serii, moja przed glebą stała na 65,5 przód i tył 68 (wersja sport -15) teraz stoi na 62,5 przód tył na 65 na pustoma ktoś zdjęcia, ile cm nad ziemią powinno stać kombi b V6 lub diesel? Mogą być same wyniki pomiarów.

#1013
OFFLINE
Napisany 20 marca 2014 - 12:54
Pod glebe to najlepiej bilstein b8. One sa o skroconym skoku. B6 jest zeby utwardzic auto ale nie obnizac. Maja skok standardowy. Dlatego na b6 z obnizajaca sprezyna auto ugina sie tylko na oponie
Na B8 jest mega taczka i owszem do gleby, ale takiej konkretnej, >-40 mm. Na ogólnie stosowaną -30/35 mm B6 w zupełności wystarczy, a i na B4 czy też ORI będzie OK.
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#1014
OFFLINE
Napisany 20 marca 2014 - 14:37
#1015
OFFLINE
Napisany 20 marca 2014 - 14:53
Panowie co sądzicie o tych sprężynach ? http://allegro.pl/sp...4066005330.html będą dobre do Omegi b Fl 2.2 16v ?? znalazłem jeszcze o te http://tablica.pl/of...html#5237728259
według mnie weitec:)
#1016
OFFLINE
Napisany 20 marca 2014 - 15:52
Na ogólnie stosowaną -30/35 mm B6 w zupełności wystarczy, a i na B4 czy też ORI będzie OK.
Jeżdżę na B4 na H&R i jest ok. Lecz amortyzator do tego obniżenia mógłby być twardszy. Szczególnie przy zjeżdżaniu z hopek przy zerowej prędkości auto wyraźnie idzie w dół. Na serii te B4 sprawują się świetnie. Wydaje mi się, że B6 do niższego zawiasu byłby najlepszym kompromisem pomiędzy ceną amortyzatora a jego twardością. Nie wiem dokładnie ale jak toptom pisze to chyba B8 będzie twardszy ale z krótszym skokiem. B6 twardsze ale seryjny skok.
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#1017
OFFLINE
#1018
OFFLINE
Napisany 20 marca 2014 - 23:14
Na B8 jest mega taczka
Sorry, ale chyba nie wiesz co piszesz. B8 jest bardziej komfortowe na obnizonym zawieszeniu w porownaniu do b6. Jezdzilem na zestawie B12 w bmw e46 i jest super. W przyszlym miesiacu taki zestaw kupuje do omegi
