Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jaka gleba - jaki zawias


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1823 odpowiedzi na ten temat

#961 OFFLINE   transbol

transbol
  • 62 postów
  • Dołączył: 30-05-2010
  • Skąd: LJA

Napisany 24 lutego 2014 - 19:09

U mnie niestety też nie ma ;/

#962 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 lutego 2014 - 20:04

i mega nisko

Ile masz od ziemi do nadkoli ??

#963 OFFLINE   seba03

seba03
  • 800 postów
  • Dołączył: 07-06-2012
  • Skąd: SOsnowiec w POznaniu
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 24 lutego 2014 - 21:07

Jutro wrzucę poprawione zdjęcia :p

#964 OFFLINE   schak

schak
  • 651 postów
  • Dołączył: 28-01-2009
  • Skąd: Maszewo -> Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 lutego 2014 - 22:08

Ile masz od ziemi do nadkoli


Jeżeli jutro będę stał gdzieś na równym to zmierzę, ale wiem jedno - już raz tłumiki przetarłem i musiałem łatać mimo że podniosłem je maksymalnie ile się dało.

#965 OFFLINE   krzysiek123232

krzysiek123232

    Redukcja, But i odcięcie!

  • 168 postów
  • Dołączył: 04-04-2011
  • Skąd: CGD

Napisany 24 lutego 2014 - 23:40

a ja wymieniłem springi na sportowe, tył weitec a przod firmy nie znanej mi dotąd (kupione od kolegi z forum) czerwone. sa na nich jakies oznaczenia ale jaka firma to nie pisze. no i wymieniałem, gleba fajna, ładnie lezy ale buja jak sk***n. na serii było sztywniej niz na tych "sportowych". co moze byc przyczyną.? amory trzymaja niby ładnie (sachs) na serii springach było sztywno a po zmianie na czerwone buja przodem...

#966 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 25 lutego 2014 - 00:40

jeżeli coś ma tłumić bujanie w aucie, to właśnie amory - nie sugeruj się % z badania na przeglądzie. Są warte mniej, niż papier z wydrukiem takiego badania

#967 OFFLINE   scarface

scarface
  • 320 postów
  • Dołączył: 15-06-2013

Napisany 25 lutego 2014 - 07:42

Teraz amory chodzą w innym zakresie niż na poprzednich springach, więc może bujać jak już są słabe, także zainteresowałbym się na Twoim miejscu nowymi.

#968 OFFLINE   misiek12

misiek12

    Omka BFL :)

  • 588 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 07 marca 2014 - 13:37

A ja mam takie pytanie np czy można założyć na przód springi veiteca zielone -50 a na tył np KW lub H&R niebieski -40 czy to będzie ulep straszny. Chodzi o ty czy można na przód i tył założyć różne sprężyny czy jak coś to jedna firma jeden kolor jak to jest ??

#969 OFFLINE   gienio79

gienio79

    ciągle mało

  • 378 postów
  • Dołączył: 11-12-2009
  • Skąd: Brunatna Stolica
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 07 marca 2014 - 14:49

A ja mam takie pytanie np czy można założyć na przód springi veiteca zielone -50 a na tył np KW lub H&R niebieski -40 czy to będzie ulep straszny. Chodzi o ty czy można na przód i tył założyć różne sprężyny czy jak coś to jedna firma jeden kolor jak to jest ??


Co do koloru to co to za różnica jak i tak tego nie widać :hihi: .Jedni będą się upierać ,że lepiej zakładać komplet 4 sztuk jednej firmy a drudzy ,że może być przód i tył innych firm byle by były te same czyli np. przód obie H&R a tył obie KW .Pasowało by też dobrać podobne twardości jeśli przód i tył jest inny ,bo co to za jazda będzie jak przód będzie miękki a tył za twardy :oonie: albo na odwrót.



Ja u siebie mam przód lovtec niebieskie -40 a tył H&R niebieski prawdopodobnie -30 i jest git jak dlamnie:D


 


#970 OFFLINE   misiek12

misiek12

    Omka BFL :)

  • 588 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 07 marca 2014 - 16:30

Co do koloru to co to za różnica jak i tak tego nie widać :hihi: .Jedni będą się upierać ,że lepiej zakładać komplet 4 sztuk jednej firmy a drudzy ,że może być przód i tył innych firm byle by były te same czyli np. przód obie H&R a tył obie KW .Pasowało by też dobrać podobne twardości jeśli przód i tył jest inny ,bo co to za jazda będzie jak przód będzie miękki a tył za twardy :oonie: albo na odwrót.



Ja u siebie mam przód lovtec niebieskie -40 a tył H&R niebieski prawdopodobnie -30 i jest git jak dlamnie:D

A jak poznac twardosc?? Jak bym chcial jak najmiekcejsze a zeby bylo nisko np nak jak pisalem -50 i -40.

#971 OFFLINE   seba03

seba03
  • 800 postów
  • Dołączył: 07-06-2012
  • Skąd: SOsnowiec w POznaniu
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 07 marca 2014 - 20:50

A jak poznac twardosc?? Jak bym chcial jak najmiekcejsze a zeby bylo nisko np nak jak pisalem -50 i -40.


Kup gwint.

#972 OFFLINE   misiek12

misiek12

    Omka BFL :)

  • 588 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 07 marca 2014 - 21:31

Kup gwint.


Z checia ale $ brak :( A ciekawi mnie wlasnie jak rozpoznac jak twarde sa springi.

#973 OFFLINE   gienio79

gienio79

    ciągle mało

  • 378 postów
  • Dołączył: 11-12-2009
  • Skąd: Brunatna Stolica
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 07 marca 2014 - 21:32

Jak bym chcial jak najmiekcejsze a zeby bylo nisko np nak jak pisalem -50 i -40.





Co do twardości sprężyn to już pewno po kolorze i numerach trzeba patrzeć . Twój tok myślenia mnie trochę przeraża :masakra:(przepraszam jeśli cię uraziłem ) bo -50 z przodu i jakaś miękka sprężyna = obcieranie koła o nadkole na nierównościach. Jak dla mnie czym niżej tym sprężyna powinna być twardsza + do tego już amory sportowe.

Napisz do kolegi ;) sipa666 on tam ma dobrą glebę to ci pomoże w dobraniu zawiechy .


 


#974 OFFLINE   misiek12

misiek12

    Omka BFL :)

  • 588 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 07 marca 2014 - 21:41

Co do twardości sprężyn to już pewno po kolorze i numerach trzeba patrzeć . Twój tok myślenia mnie trochę przeraża :masakra:(przepraszam jeśli cię uraziłem ) bo -50 z przodu i jakaś miękka sprężyna = obcieranie koła o nadkole na nierównościach. Jak dla mnie czym niżej tym sprężyna powinna być twardsza + do tego już amory sportowe.

Napisz do kolegi ;) sipa666 on tam ma dobrą glebę to ci pomoże w dobraniu zawiechy .


Tzn to wiem ze nie moze byc az tak miekka przy -50 ale chcial bym tak sie wpasowac zeby nie bylo jak na ciagniku ale zeby nie tarlo. Nie bede kupowal tego dzis czy jutro ale czasem przegladam tablice itd i jak by cos bylo naprawde w dobrej cenie to by i kupil. I wlasnie interesuje mnie jak to patrzec jaki kolor jaka twrdosc itd. Ale jak tak mowisz napisze do sipy :)

#975 OFFLINE   gienio79

gienio79

    ciągle mało

  • 378 postów
  • Dołączył: 11-12-2009
  • Skąd: Brunatna Stolica
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 07 marca 2014 - 21:59

Tzn to wiem ze nie moze byc az tak miekka przy -50 ale chcial bym tak sie wpasowac zeby nie bylo jak na ciagniku ale zeby nie tarlo. Nie bede kupowal tego dzis czy jutro ale czasem przegladam tablice itd i jak by cos bylo naprawde w dobrej cenie to by i kupil. I wlasnie interesuje mnie jak to patrzec jaki kolor jaka twrdosc itd. Ale jak tak mowisz napisze do sipy :)


Tu masz zestaw tylko trzeba się dowiedzieć czy to do R4 czy do V6
http://tablica.pl/of...html#ef4e699513
Tu
http://tablica.pl/of...html#ef4e699513
i tu
http://tablica.pl/of...html#ef4e699513
i tu jeszcze
http://allegro.pl/sp...4010391487.html
do R4 jeszcze

http://allegro.pl/op...4014375936.html


 


#976 OFFLINE   misiek12

misiek12

    Omka BFL :)

  • 588 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 07 marca 2014 - 22:22

Tu masz zestaw tylko trzeba się dowiedzieć czy to do R4 czy do V6
http://tablica.pl/of...html#ef4e699513
Tu
http://tablica.pl/of...html#ef4e699513
i tu
http://tablica.pl/of...html#ef4e699513
i tu jeszcze
http://allegro.pl/sp...4010391487.html
do R4 jeszcze

http://allegro.pl/op...4014375936.html

W grę by wchodziła opcja 2 i 3 tylko przy 3 same springi bez amorków najlepiej. Ale jutro po dzwoni się popytam. Czerwono pewnie by były twarde tył ciekawe jak z tymi zielonymi z przodu.

#977 OFFLINE   schak

schak
  • 651 postów
  • Dołączył: 28-01-2009
  • Skąd: Maszewo -> Nowogard
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 07 marca 2014 - 23:11

ja mam takie zielone weitec i są mega twarde.

#978 OFFLINE   misiek12

misiek12

    Omka BFL :)

  • 588 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 07 marca 2014 - 23:14

ja mam takie zielone weitec i są mega twarde.

No to lipka pewnie będzie bo aż tak bardzo to mi się nie widzi trchę miękkości by mogło być. Ale masz też -50 ??

#979 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 marca 2014 - 23:38

Albo obniżenie, albo komfort - jakoś trudno mi to sobie wyobrazić :hmmm: -50 i bujanie.

#980 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 696 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 08 marca 2014 - 06:50

albo ryba albo disco, prawdziwy macho może i ryba i disco :p i nisko i miękko :p