ale co mamy ściemniać ?
bo u Ciebie Rafke jest niżej niż -35.... a tyle obniżają H&R, dlatego pisze że coś mnie ściemniacie albo są sklepane te h&R...
mało istotne, zobaczę jak moja będzie stała

Napisany 20 marca 2013 - 18:27
ale co mamy ściemniać ?
Napisany 20 marca 2013 - 18:34
A siedziałeś za fajerą podczas ustawiania ?
Napisany 20 marca 2013 - 18:39
Jezeli jeżdzisz w większości sam (+ szybko) to taka powinienem?
Napisany 20 marca 2013 - 18:58
Jezeli jeżdzisz w większości sam (+ szybko) to tak
Napisany 20 marca 2013 - 19:06
Te moje 90 kg takie ważne są? tak się ustawia z kierowcą?
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
Napisany 20 marca 2013 - 19:14
Zawsze mógł włożyć 90 kg żelastwa zamiast Ciebie, mi tak ustawiali, ale czy to uczynił ??
Napisany 20 marca 2013 - 19:23
Dzięki za info Panowie, czy ustawiać gdzie indziej drugi raz tak jak piszecie czy nie ma potrzeby?
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
Napisany 20 marca 2013 - 19:26
Jeśli już to wracać niech poprawiają, no chyba że kolega bogaty z domu
Czy ja dobrze widzę że po podniesieniu auta ??
Napisany 20 marca 2013 - 19:27
a takie rodzynki co komputerowo na podnosnikach ustawiają geometrie to z miejca bym likwidował takie warsztaty:masakra:
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
Napisany 20 marca 2013 - 19:37
Napisany 20 marca 2013 - 19:40
No bo już myślałem, że jak kolega pisał
Napisany 20 marca 2013 - 19:43
Napisany 20 marca 2013 - 19:46
ale podnośniki że koła w powietrzu czy na takim ustroistwie co pisałem, mam nadzieje że Piniu nie pisze o tym drugim. kurczę jedna ze stacji co ma tak dobrą opinię
Napisany 20 marca 2013 - 19:51
koła powinny stać na takiej obrotnicy, jeżeli były w powietrzu to geometria do poprawy:masakra:
Napisany 20 marca 2013 - 19:55
mało istotna bo ja waże mniej a inny więcejwaga kierowcy
Napisany 20 marca 2013 - 19:59
mało istotna bo ja waże mniej a inny więcej
kładą jakieś 70kg,(dokładnie nie wiem) na przód i wtedy robią pomiar, tak to się powinno odbywać.
Napisany 20 marca 2013 - 20:05
Napisany 20 marca 2013 - 20:20
też prawda bo zawsze jakis błąd tolerancji jest, to już nie nowe auta, ale u mnie zawsze wkładali żelastwo do środka;)Jeśli autem nie prowadza, kierownica przy jeździe na wprost jest dobrze ustawiona i pomiary na maszynie wyszły na zielono to śpij spokojnie.
Napisany 20 marca 2013 - 21:13
ale u mnie zawsze wkładali żelastwo do środka;)
Napisany 20 marca 2013 - 21:18
gdzie w Sznie / okolicach robisz geometrię?
znam tu wszystkie warsztaty ale żaden nic do środka nie wkłada przy ustawieniu geometrii :pokoj:
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"