Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jaka gleba - jaki zawias


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1823 odpowiedzi na ten temat

#521 OFFLINE   piniu78

piniu78

    ja sem podziemny tirak

  • 1 237 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Szczecin-Jonkoping-Vasteras- Sweden
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 20 marca 2013 - 21:20

znam tu wszystkie warsztaty ale żaden nic do środka nie wkłada przy ustawieniu geometrii

na kadłubka przy orlenie, warsztat narajony przez Roozge;)

#522 OFFLINE   szymon gsi

szymon gsi
  • 80 postów
  • Dołączył: 18-07-2007
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 20 marca 2013 - 21:31

co sie spodziewać po Sznie jak Kadetta Gsi 16V Turbo shamowali mi na 143 kuca , bo pajace obsługujący dupohamownie wpisali źle główne przełożenie skrzyni , co dopiero później po wklejonym wykresie wyłapali koledzy z forum SR... zawsze wsdza się 70kg na miejsce kierownika przy geometri ...
_____________________________
był Kadett TURBO 16V - jest Omega 3000 będzie bi turbo....

#523 OFFLINE   piniu78

piniu78

    ja sem podziemny tirak

  • 1 237 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Szczecin-Jonkoping-Vasteras- Sweden
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 20 marca 2013 - 21:32

zawsze wsdza się 70kg na miejsce kierownika przy geometri ...

u mnie rozkładał te żelastwo na pasażera i kierownika

#524 OFFLINE   szymon gsi

szymon gsi
  • 80 postów
  • Dołączył: 18-07-2007
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 20 marca 2013 - 21:41

u mnie rozkładał te żelastwo na pasażera i kierownika


to pogratulować szczupłego kierownika i jago wife (girl , boy , friend) :p:p:p
_____________________________
był Kadett TURBO 16V - jest Omega 3000 będzie bi turbo....

#525 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 20 marca 2013 - 21:42

Witam a co powiecie o sprężynach Eibach Pro Kit E 6532-140
http://www.motointeg...o-kit-e6532-140

cena 635 zł


najlepsze springi jak mogą być do Omegi!
tak żałuje że Eibachy od R4 nie pasowały by do Vki bo zostawił bym je sobie.
mega fajne springi. miałem w poprzedniej omie i rewelacja sie zachowywały w zajretach i w ogole

#526 OFFLINE   piniu78

piniu78

    ja sem podziemny tirak

  • 1 237 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Szczecin-Jonkoping-Vasteras- Sweden
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 20 marca 2013 - 21:55

to pogratulować szczupłego kierownika i jago wife (girl , boy , friend) :p:p:p


:D
ale serio wkładał żelastwo na 2 strony ;)

#527 OFFLINE   Szopen

Szopen

    Zagazować cały świat !

  • 451 postów
  • Dołączył: 28-02-2007
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 marca 2013 - 21:58

najlepsze springi jak mogą być do Omegi!
tak żałuje że Eibachy od R4 nie pasowały by do Vki bo zostawił bym je sobie.
mega fajne springi. miałem w poprzedniej omie i rewelacja sie zachowywały w zajretach i w ogole


Bardzo dobre springi i to nie tylko do omegi. Są progresywne, plomby nie wypadają. Wystarczy dobrze poszukać i można je kupić w okazyjnej cenie ;)

a żelastwo powinno rozkładać się i na miejsce kierowcy, pasażera, na tylną kanapę i chyba do bagażnika ? ale podobno są nowe sprzęty co same korygują parametry i nie trzeba dźwigać balasu po samochodzie ...

#528 OFFLINE   siwysarbinowo

siwysarbinowo

    Marcin

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 06-04-2010
  • Skąd: Sarbinowo
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 20 marca 2013 - 22:00

ale serio wkładał żelastwo na 2 strony

jo na dwie ale ok 70kg na jedną czyli razem 140kg a ni 70 łącznie :-P




Wczasy nad morzem? Zapraszam http://kaczor.afr2.pl/

Facebook: https://www.facebook.com/domkikaczor


#529 OFFLINE   piniu78

piniu78

    ja sem podziemny tirak

  • 1 237 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Szczecin-Jonkoping-Vasteras- Sweden
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 20 marca 2013 - 22:06

jo na dwie ale ok 70kg na jedną czyli razem 140kg a ni 70 łącznie :-P


może i tyle było, przeca ja tego nie targałem. Pitolił mi tylko o obciążeniu że musi byc i tyle;)

btw, robimy chyba z temata geometrie a nie glebe:p

#530 OFFLINE   tc82

tc82

    3 najkrascie auto 10 zraz

  • 2 509 postów
  • Dołączył: 07-06-2009
  • Skąd: Wrocław/EHS
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 marca 2013 - 22:21

Witam a co powiecie o sprężynach Eibach Pro Kit E 6532-140
http://www.motointeg...o-kit-e6532-140

cena 635 zł


Tu jest komplet, ale nie do V-ki ino do 2.0 i 2.2:
http://www.ebay.de/i...=item3f234772a6

"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"


#531 OFFLINE   7gsi

7gsi

    szypka złomega v 5.0

  • 309 postów
  • Dołączył: 25-08-2006
  • Skąd: szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 marca 2013 - 08:56

na kadłubka przy orlenie, warsztat narajony przez Roozge;)

noż kurde :D
ze 2-3 lata wstecz robiłem tam 2x Arosę, nic nie wsadzali do środka :(
...tylko nie pamiętam, czy robiłem w tym z prawej, czy z lewej :pokoj:

co sie spodziewać po Sznie jak Kadetta Gsi 16V Turbo shamowali mi na 143 kuca , bo pajace obsługujący dupohamownie wpisali źle główne przełożenie skrzyni , co dopiero później po wklejonym wykresie wyłapali koledzy z forum SR... zawsze wsdza się 70kg na miejsce kierownika przy geometri ...


to ostatecznie ile osiołków miał pod maską? Może tacy niedouczeni, że pozamieniali miejscami cyferki :F



co do tego dociążenia przy geometrii, bardzo fajny temat - ciągle cos nowego się człowiek uczy :D Aż zagadam do kolegi co ustawia, w sumie to jeden jedyny warsztat gdzie nie muszę wracać na poprawki - ale faktem jest, że nigdy nic nie dokładali do auta, nigdy tez nikt nie siedział w środku przy ustawianiu ;)

#532 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 marca 2013 - 09:13

że nigdy nic nie dokładali do auta, nigdy tez nikt nie siedział w środku przy ustawianiu

Ja też mam taki problem, że mi nigdy nic nie dokładali i też nie siedziałem w czasie ustawiania. Panie Premierze jak żyć ??

#533 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 24 marca 2013 - 21:11

Ostatnie ostrzeżenie!! Następne spam posty zanim wywalę to dostaną kartkę

#534 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 kwietnia 2013 - 06:29

ten tył masakrycznie zardzewiały.:masakra:
Przekonałem się już dwukrotnie,że sprężyna pęka zawsze w miejscu korozji.
Tutaj inny zestawik -40 mm
http://allegro.pl/sp...3142850387.html

#535 OFFLINE   Pugi

Pugi

    OMEGA Fan rulez..

  • 145 postów
  • Dołączył: 01-12-2006
  • Skąd: Goleniów
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 04 kwietnia 2013 - 19:30

Rafke zamontowałeś już może niebieskie h&r'y??? ciekawi mnie jak wygląda to na aucie.

A ktoś miał lub ma takie niebieskie h&r z amorkami bilsteina B6 jak to się sprawuje w codziennym użytkowaniu??

#536 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 04 kwietnia 2013 - 20:04

A ktoś miał lub ma takie niebieskie h&r z amorkami bilsteina B6 jak to się sprawuje w codziennym użytkowaniu


Soseq ma niebieskie H&R z amorami B4


znacie różnicę między czarnymi H&R, a niebieskimi?? :D

#537 OFFLINE   Soseq

Soseq

    Black is beautiful :)

  • 3 425 postów
  • Dołączył: 15-01-2007
  • Skąd: Katowice / Lędziny
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 kwietnia 2013 - 21:05

nie ma żadnej różnicy, no może po za kolorem :p :D

Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013

II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin


#538 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 04 kwietnia 2013 - 21:12

nie ma żadnej różnicy, no może po za kolorem :p :D


za szybko zepsułeś całą zabawę :lol:


ale masz racje....

także już możecie się nie rozwodzić na temat tego ile która obniża, jaka jest twarda itd :p bo po prostu jedne mają nalatane 300tyś km, są popękane i auto siedzi nisko, a inne są świeże i obniżają 35mm tak jak być powinno :)

#539 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 04 kwietnia 2013 - 21:19

w sobote zakładam.
z tego co mówił kolo od ktorego brałem te springi to było ciutke niżej niż seria ale wiecej niz gleba - zobaczymy jak to sie bedzie sprawowadz z nowymi b4
jesli nie pójdzie w góre to kij z tym :D będą nowe springi i amory , aaa no i rozpórkę też ogarniemy przy okazji z markiem.


Rafał.... z tym co to właśnie usunąłęm, to do działu sprzedam zapraszam ;) :) //A10


#540 OFFLINE   Pugi

Pugi

    OMEGA Fan rulez..

  • 145 postów
  • Dołączył: 01-12-2006
  • Skąd: Goleniów
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 04 kwietnia 2013 - 21:32

Soseq ma niebieskie H&R z amorami B4


znacie różnicę między czarnymi H&R, a niebieskimi?? :D



" *kolory sprężyn wbrew absurdalnym dyskusjom na forach internetowych niesą wyznacznikiem twardości, to niedorzeczne i niezrozumiałe twierdzenie jest nieprawdziwe i powtarzane błędnie od kilkunastu lat mimo, że producent każdorazowo to dementuje, 90% aktualnie produkowanych sprężyn to kolor czarny, w wyjątkowych przypadkach sprężynymogą mieć kolor czerwony, żółty, niebieski , fioletowyitp ale nie oznacza to, że do danego modelu dostępne są różnetypy w różnych kolorach i w różnych twardościach; jeżeli nawetsprężyna produkowanajestw innym kolorze niżczarny to do tego modelu niesą dostępne innetypy i kolory sprężyn drogowych; informacja o tym , że sprężyna ma inny kolor niżczarny zazwyczaj wyszczególniona jestw dokumencie TUV, którydla każdego zestawu można samodzielnie pobrać w katalogu online (funkcja gutachten - approvals), warto również podkreślićże w ofercie H&R zdarzają się przypadki produkowania np. sprężyn czerwonych cywilnych drogowych oraz kilku zestawów niedostępnych ogólnie, pucharowych, bardzo twardych wersji specjalnych, taka sytuacja wielokrotnie powodowała żeklienci wchodzili w posiadanie używanych czerwonych sprężyn wyczynowych i twierdzili żekolor czerwony w ofercie jest wyznacznikiem ekstremalnej twardości co jest błędem gdyż oferta "cywilna" daje możliwośćzakupu w tym samym kolorze sprężyn o twardości drogowej."