na kadłubka przy orlenie, warsztat narajony przez Roozge;)znam tu wszystkie warsztaty ale żaden nic do środka nie wkłada przy ustawieniu geometrii


Jaka gleba - jaki zawias
#521
OFFLINE
Napisany 20 marca 2013 - 21:20
#522
OFFLINE
Napisany 20 marca 2013 - 21:31
był Kadett TURBO 16V - jest Omega 3000 będzie bi turbo....
#523
OFFLINE
Napisany 20 marca 2013 - 21:32
u mnie rozkładał te żelastwo na pasażera i kierownikazawsze wsdza się 70kg na miejsce kierownika przy geometri ...
#524
OFFLINE
Napisany 20 marca 2013 - 21:41
u mnie rozkładał te żelastwo na pasażera i kierownika
to pogratulować szczupłego kierownika i jago wife (girl , boy , friend)

był Kadett TURBO 16V - jest Omega 3000 będzie bi turbo....
#525
OFFLINE
Napisany 20 marca 2013 - 21:42
Witam a co powiecie o sprężynach Eibach Pro Kit E 6532-140
http://www.motointeg...o-kit-e6532-140
cena 635 zł
najlepsze springi jak mogą być do Omegi!
tak żałuje że Eibachy od R4 nie pasowały by do Vki bo zostawił bym je sobie.
mega fajne springi. miałem w poprzedniej omie i rewelacja sie zachowywały w zajretach i w ogole
#526
OFFLINE
Napisany 20 marca 2013 - 21:55
to pogratulować szczupłego kierownika i jago wife (girl , boy , friend)
:p:p

ale serio wkładał żelastwo na 2 strony

#527
OFFLINE
Napisany 20 marca 2013 - 21:58
najlepsze springi jak mogą być do Omegi!
tak żałuje że Eibachy od R4 nie pasowały by do Vki bo zostawił bym je sobie.
mega fajne springi. miałem w poprzedniej omie i rewelacja sie zachowywały w zajretach i w ogole
Bardzo dobre springi i to nie tylko do omegi. Są progresywne, plomby nie wypadają. Wystarczy dobrze poszukać i można je kupić w okazyjnej cenie

a żelastwo powinno rozkładać się i na miejsce kierowcy, pasażera, na tylną kanapę i chyba do bagażnika ? ale podobno są nowe sprzęty co same korygują parametry i nie trzeba dźwigać balasu po samochodzie ...
#528
OFFLINE
Napisany 20 marca 2013 - 22:00
jo na dwie ale ok 70kg na jedną czyli razem 140kg a ni 70 łącznie :-Pale serio wkładał żelastwo na 2 strony
Wczasy nad morzem? Zapraszam http://kaczor.afr2.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/domkikaczor
#529
OFFLINE
Napisany 20 marca 2013 - 22:06
jo na dwie ale ok 70kg na jedną czyli razem 140kg a ni 70 łącznie :-P
może i tyle było, przeca ja tego nie targałem. Pitolił mi tylko o obciążeniu że musi byc i tyle;)
btw, robimy chyba z temata geometrie a nie glebe:p
#530
OFFLINE
Napisany 20 marca 2013 - 22:21
Witam a co powiecie o sprężynach Eibach Pro Kit E 6532-140
http://www.motointeg...o-kit-e6532-140
cena 635 zł
Tu jest komplet, ale nie do V-ki ino do 2.0 i 2.2:
http://www.ebay.de/i...=item3f234772a6
"Jestem lordem, jeżdżę Fordem :)"
#531
OFFLINE
Napisany 21 marca 2013 - 08:56
noż kurdena kadłubka przy orlenie, warsztat narajony przez Roozge;)

ze 2-3 lata wstecz robiłem tam 2x Arosę, nic nie wsadzali do środka

...tylko nie pamiętam, czy robiłem w tym z prawej, czy z lewej :pokoj:
co sie spodziewać po Sznie jak Kadetta Gsi 16V Turbo shamowali mi na 143 kuca , bo pajace obsługujący dupohamownie wpisali źle główne przełożenie skrzyni , co dopiero później po wklejonym wykresie wyłapali koledzy z forum SR... zawsze wsdza się 70kg na miejsce kierownika przy geometri ...
to ostatecznie ile osiołków miał pod maską? Może tacy niedouczeni, że pozamieniali miejscami cyferki

co do tego dociążenia przy geometrii, bardzo fajny temat - ciągle cos nowego się człowiek uczy


#532
OFFLINE
Napisany 21 marca 2013 - 09:13
Ja też mam taki problem, że mi nigdy nic nie dokładali i też nie siedziałem w czasie ustawiania. Panie Premierze jak żyć ??że nigdy nic nie dokładali do auta, nigdy tez nikt nie siedział w środku przy ustawianiu
#533
OFFLINE
Napisany 24 marca 2013 - 21:11
#534
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2013 - 06:29

Przekonałem się już dwukrotnie,że sprężyna pęka zawsze w miejscu korozji.
Tutaj inny zestawik -40 mm
http://allegro.pl/sp...3142850387.html
#535
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2013 - 19:30
A ktoś miał lub ma takie niebieskie h&r z amorkami bilsteina B6 jak to się sprawuje w codziennym użytkowaniu??
#536
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2013 - 20:04
A ktoś miał lub ma takie niebieskie h&r z amorkami bilsteina B6 jak to się sprawuje w codziennym użytkowaniu
Soseq ma niebieskie H&R z amorami B4
znacie różnicę między czarnymi H&R, a niebieskimi??

#537
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2013 - 21:05


Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013
II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin
#538
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2013 - 21:12
nie ma żadnej różnicy, no może po za kolorem
![]()
za szybko zepsułeś całą zabawę

ale masz racje....
także już możecie się nie rozwodzić na temat tego ile która obniża, jaka jest twarda itd


#539
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2013 - 21:19
z tego co mówił kolo od ktorego brałem te springi to było ciutke niżej niż seria ale wiecej niz gleba - zobaczymy jak to sie bedzie sprawowadz z nowymi b4
jesli nie pójdzie w góre to kij z tym

Rafał.... z tym co to właśnie usunąłęm, to do działu sprzedam zapraszam


#540
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2013 - 21:32
Soseq ma niebieskie H&R z amorami B4
znacie różnicę między czarnymi H&R, a niebieskimi??
" *kolory sprężyn wbrew absurdalnym dyskusjom na forach internetowych niesą wyznacznikiem twardości, to niedorzeczne i niezrozumiałe twierdzenie jest nieprawdziwe i powtarzane błędnie od kilkunastu lat mimo, że producent każdorazowo to dementuje, 90% aktualnie produkowanych sprężyn to kolor czarny, w wyjątkowych przypadkach sprężynymogą mieć kolor czerwony, żółty, niebieski , fioletowyitp ale nie oznacza to, że do danego modelu dostępne są różnetypy w różnych kolorach i w różnych twardościach; jeżeli nawetsprężyna produkowanajestw innym kolorze niżczarny to do tego modelu niesą dostępne innetypy i kolory sprężyn drogowych; informacja o tym , że sprężyna ma inny kolor niżczarny zazwyczaj wyszczególniona jestw dokumencie TUV, którydla każdego zestawu można samodzielnie pobrać w katalogu online (funkcja gutachten - approvals), warto również podkreślićże w ofercie H&R zdarzają się przypadki produkowania np. sprężyn czerwonych cywilnych drogowych oraz kilku zestawów niedostępnych ogólnie, pucharowych, bardzo twardych wersji specjalnych, taka sytuacja wielokrotnie powodowała żeklienci wchodzili w posiadanie używanych czerwonych sprężyn wyczynowych i twierdzili żekolor czerwony w ofercie jest wyznacznikiem ekstremalnej twardości co jest błędem gdyż oferta "cywilna" daje możliwośćzakupu w tym samym kolorze sprężyn o twardości drogowej."