

omega bierze olej
#121
OFFLINE
Napisany 02 września 2013 - 19:38
#122
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2015 - 17:39

#123
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2015 - 18:30
coś nie podrobionego, jakiegoś elfa/totala czy nawet orlena ale 5w
#124
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2015 - 19:17
zmień olej najpierw
coś nie podrobionego, jakiegoś elfa/totala czy nawet orlena ale 5w
To na pewno nie bedzie elf, podrabiany na potege, a szkoda bo to na prawde doby produkt.
#125
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2015 - 19:57
Przede wszystkimOkoło 1,5 ltr na 1000km
na jakiś z pewnego źródła. 15 L co 10kkm to w sumie nie wiem czy wymiana jest konieczna bo ciągle świeży jestzmień olej

#126
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2015 - 22:03

#127
OFFLINE
Napisany 06 lutego 2015 - 22:42
Też mi to przyszło do głowy :yes:Tak jeszcze myślę czy szkop co tym wcześniej jeździł nie przegrzał silnika.
Dlaczego zaraz badziewny ?? Dużo ludzi na nim jeździ i poleca. Ja jeżdżę na jeszcze bardziej badziewnym jak niektórzy uważają bo Mobilu 10W40 i nie narzekam i nie zmienię na nic innegoczyli uważacie że ten gm 10w40 to badziewny olej?

#128
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2015 - 11:21
#129
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2015 - 12:46
#130
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2015 - 18:33
Mechanik stwierdził że to wina pierścieni zgarniających ale że można tak jeździć i nic się nie stanie te silniki tak mają tylko oleju dolewać no ale jak bym bardzo chciał to 2,5k:) wymiana pierścieni, uszczelniacze, prowadnice no w zasadzie remont całego silnika.
Nie wiem na ile trafna jest diagnoza twojego mechanika, ale jak wymiana oleju zawiedzie to słyszałem z wiarygodnego źródła iż można zastosować specjalną chemię do silnika ( tylko weź coś markowego), który czyści silnik z nagarów. Pierścienie zagarniające po pewnym czasie zapychają się osadem i nie pracują jak należy, nie spełniając swojej roli. W wyniku czego silnik spala olej. I wbrew powszechnym opiniom silnik się nie rozszczelni.

#131
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2015 - 05:35
Nie wiem na ile trafna jest diagnoza twojego mechanika, ale jak wymiana oleju zawiedzie to słyszałem z wiarygodnego źródła iż można zastosować specjalną chemię do silnika ( tylko weź coś markowego), który czyści silnik z nagarów. Pierścienie zagarniające po pewnym czasie zapychają się osadem i nie pracują jak należy, nie spełniając swojej roli. W wyniku czego silnik spala olej. I wbrew powszechnym opiniom silnik się nie rozszczelni.
ok to co w takim razie jaki środek kolega by polecił?
#132
OFFLINE
Napisany 09 lutego 2015 - 08:57
ok to co w takim razie jaki środek kolega by polecił?
było w temacie czym wyczyscic https://www.motointe...-flush-05-litra