

Wymiana tuleji wahacza
#81
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2011 - 10:13
ma ktoś może fotkę gdzie ta śruba do regulacji w przekładni kierowniczej jest??
bo tez ma luzy po wymmianie gum.
pozdrawiam
#82
OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2011 - 11:13
przy lewym kielichu, pod servoWITAM
ma ktoś może fotkę gdzie ta śruba do regulacji w przekładni kierowniczej jest??
bo tez ma luzy po wymmianie gum.
pozdrawiam
z góry bardzo dobrze ją widać
#83
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2011 - 08:36
przy lewym kielichu, pod servo
z góry bardzo dobrze ją widać
bardzo dziękuje:) za foto bedę działał przy najblizszej okazji.
Pozdrawiam
#84
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2011 - 10:49
właśnie założyłem tuleje lamforder te od BMW z tym ze ułożone są odwrotnie nie tak jak większość tutaj zaleca czyli strzałka w strone koła a wierzchołek trójkąta do silnika. Nie widze zeby to miało jakiś wpływ więc pytanie dlaczego jest to takie ważne?? Na geometrii nie byłem a auto prowadzi się ok.
http://forum.omegakl...=1&d=1289588481
tak powinny być montowane a u siebie mam odwrotnie
Ja założyłem również odwrotnie czyli tak jak Ty, oczywiśćie mowa tutaj o tulejach BMW , robiłem to samodzielnie. Wszystko dobrze wprasowane, wahacze dokręcone jak auto już na kołach stanęło. Opony mam 225. Niestety auto nosi na koleinach dosyć mocno. Nawet bardziej jak na Febi które miałem przed wymianą.
Ciekawe w czym problem. Końcówki drążków są ok, wszystko sztywne.
#85
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2011 - 11:00
Ja założyłem również odwrotnie czyli tak jak Ty, oczywiśćie mowa tutaj o tulejach BMW , robiłem to samodzielnie. Wszystko dobrze wprasowane, wahacze dokręcone jak auto już na kołach stanęło. Opony mam 225. Niestety auto nosi na koleinach dosyć mocno. Nawet bardziej jak na Febi które miałem przed wymianą.
Ciekawe w czym problem. Końcówki drążków są ok, wszystko sztywne.
ja mam odwrotnie wprasowane i nic takiego sie nie dzieje a jezdze ponad 2 lata.
#86
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2011 - 11:35
Proponuję zredukować luz na przekładni kierowniczej. Nie pamiętam rozmiarów kluczy. Jedna śruba to zabezpieczenie a druga od regulacji.
mozna wiecej na ten temat?
Jak kręcić by nie popsuć...też mam luz a wsie drążki są w porządku

#87
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2011 - 14:30
mozna wiecej na ten temat?
Tutaj można poczytać http://forum.omegakl...
:szukaj: Bardzo przydatna funkcja!!
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#88
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2011 - 21:15
mozna wiecej na ten temat?
Jak kręcić by nie popsuć...też mam luz a wsie drążki są w porządku
Tylko metoda prób i błędów, skręcasz lekko i jedziesz na test, itd.
#89
OFFLINE
#90
OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2011 - 22:03
#91
OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2011 - 06:03
Byłem na:
III Zlot - Lidzbark Warmiński 2007, IV Zlot Kobyla-Góra 2007, V Zlot - Ślesin 2008, VII Zlot - Bocheniec 2009, VIII Zlot - Wawrzkowizna 2009, IX Zlot - Czaplinek 2010, X Zlot Ślesin 2010, XI Zlot - Żagań 2011, XII Zlot - Toruń 2011, XIII Zlot - Ślesin 2012, XIV Zlot Skwierzyna 2012, XV Zlot - Zakrzewo 2013, XVI Zlot - Częstochowa 2013
II Miejsce Car-Audio V Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio VII Zlot Bocheniec, I Miejsce Car-Audio VIII Zlot Wawrzkowizna, II Miejsce Car-Audio X Zlot Ślesin, I Miejsce Car-Audio XI Zlot Żagań, II Miejsce Car-Audio XII Zlot Toruń, I Miejsce Car-Audio XIII Zlot Ślesin
#92
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2011 - 21:26
Poprosiłbym o numer katalogowy.
#93
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2011 - 22:32
Bedzie wiedzial doskonale.Czy kolega kczech będzie wiedział o jakie tulejki mi chodzi jeśli chodzi o te z BMW?
#94
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2011 - 22:37
Poprosiłbym o numer katalogowy.
10531, dedykowane do BMW e34.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#95
OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2011 - 23:05
10531, dedykowane do BMW e34.
Będę musiał w miejscowym sklepie zamówić, bo przecież w poniedziałek święto, a ja najpóźniej do wtorku musze to zrobić

Ciekawe czy mi na jutro zamówią w sklepie... jak ja bym chciał mieć to już za sobą

Zauważyłem też wzmianke o układzie kierowniczym, bo też mam minimalny luz i czy tą śrubę pokazaną kilka postów wcześniej dokręcić czy odkręcić? Na sucho, jak koła są na wprost, czuje lekki luzik, jakby coś lekko stukało..
#96
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2011 - 09:24
dokręcić czy odkręcić?
dokręcić , ale naprawdę minimalnie , bo będzie słabo odbijać i ciężko będzie chodzić
czuje lekki luzik, jakby coś lekko stukało..
ten luz nie musi być w przekładni , sprawdź końcówki drążków , sworznie zwrotnic , wspornik
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#97
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2011 - 09:47
dokręcić , ale naprawdę minimalnie , bo będzie słabo odbijać i ciężko będzie chodzić
ten luz nie musi być w przekładni , sprawdź końcówki drążków , sworznie zwrotnic , wspornik
Wszystko co wymieniles sprawdzałem. Na 99% nie ma luzów dlatego jak zobaczyłem, ze ta sruba można regulować to sie zapytałem. Ten luzik pojawił sie jakies dwa lata temu i taki został, nie powiększył sie.
Dzięki za info. Pokombinuje pózniej.
Co do tulejek zamowilem te do BMW e34, ale bedą dopiero na wtorek

#98
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2011 - 22:04
Co do tulejek zamowilem te do BMW e34, ale bedą dopiero na wtorek
Mozna było sie tego spodziewać, wszak mamy długi weekend

#99
OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2011 - 22:12

Dobrze, że przynajmniej jedna osoba użyła mózgownicy, bo strata czasu by była...
#100
OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2011 - 22:28