

Wymiana tuleji wahacza
#361
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2013 - 06:32
*w tym wypadku tańsze=2 razy drożej
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#362
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2013 - 08:22
Kiedy wreszcie ludzie zrozumieją, że *droga na skróty jest drogą dłuższą....
*w tym wypadku tańsze=2 razy drożej
nigdy. przeciez tanie wino jest dobre bo jest dobre i tanie. tak samo z tanimi zamiennikami. tyle ze przy aucie taniej = z reguly drozej.
#363
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2013 - 22:41
#364
OFFLINE
Napisany 04 maja 2013 - 15:57
Wałkowałem cały temat bo też musiałem po roku czasu zmieniać tuleje.Zdecydowałem na zestaw Lemfordera LMI10531 z BMW E34 koszt 65zł za 1szt gość z sklepu zdziwił się ,że pasuje tuleja z Bmki do Omy .Wrażenia po 200km-lepiej drogi się trzyma i nic nie stuka.Tak jakoś dziwnie stabilnie się drogi trzyma mile zaskoczony.Teraz ciekawe ile kilometrów na tym przejadę ?Bo za zwykłe,które wkładałem rok temu dałem 40zł -firma "no name" kilometrów 10tyś.
#365
OFFLINE
Napisany 14 maja 2013 - 12:04
Witam
Wałkowałem cały temat bo też musiałem po roku czasu zmieniać tuleje.Zdecydowałem na zestaw Lemfordera LMI10531 z BMW E34 koszt 65zł za 1szt gość z sklepu zdziwił się ,że pasuje tuleja z Bmki do Omy .Wrażenia po 200km-lepiej drogi się trzyma i nic nie stuka.Tak jakoś dziwnie stabilnie się drogi trzyma mile zaskoczony.Teraz ciekawe ile kilometrów na tym przejadę ?Bo za zwykłe,które wkładałem rok temu dałem 40zł -firma "no name" kilometrów 10tyś.
Jeżdżę na tych tulejkach już 3 lata i zrobiłem nimi 40 tys km. Jak do tej pory bez wymiany... odpukać

A mechanik też się dziwił

#366
OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2013 - 22:33
1. założyć od BMW Lemforderi 10351 czy silniejsze (do BMW z największymi silnikami) 10352?? -obie mają w sklepie
2. o zakładaniu pierwszej wiekszość twierdzi że z strzałką w kierunku silnika a jak się zakładają te drugie (10352) -z strzałką w kierunku??
i jedne podpytanie:
nie mam żadnego luzu na sworzniach (na Omie są fabryczne na nitach) i ktoś z forum radził mi bym ich nie zmieniał ale chciałbym ich od razu przygotować do ich wymiany w przyszłości tzn rozwiercić nity i wstawić śruby w związku z tym jakie śruby mam przygotować -grubość i długość??
#367
OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2013 - 09:26
#368
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2013 - 09:29
mam 10352 i strzałką do ramienia, sztywno tzn. na kierze więcej drgań czuję przy nierównościach ale prowadzi sie lepiej
Panowie, jak jest z wahaczem z tyłu? Ile tam jest tulei? Tak jak z przodu duża i mała? Za tył się biorę - koła mam tak /---\ i to raczej tuleje za to odpowiadają.
#369
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2013 - 10:35
#370
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2013 - 10:44
Sprawdz czy sprężyny maja wszystkie zwoje bo możesz się zdziwicZa tył się biorę - koła mam tak /---\ i to raczej tuleje za to odpowiadają.

#371
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2013 - 10:51
@up
sprawdze ale wymenialem 2 lata temu
#372
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2013 - 12:43

#373
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2013 - 12:53

#374
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2013 - 15:41
jeśli masz kola idchylone od pionu to przyjrzyj sie sprezynom.
Tutaj chyba nie do końca o sprężyny chodzi. Ja u siebie mam sprężyny w bardzo dobrym stanie, wszystkie tuleje i prosiaki również, auto stoi wysoko a koła są pochylone. Do pionu idą dopiero jak jest auto mocno załadowane, tak około 300-400 kilo na tyle.
Jest to na tyle upierdliwe że wożąc powietrze w bagażniku drze gumy od środka.
Na stacji jak byłem robić geometrie to pochylenie tylnych kół łapie się w normę dopiero jak bagaja mi obciążyli takimi klockami o 80 kilo, a gdzie tam do pionu. I nikt nie wie o co chodzi. Gdyby to wynikało tylko z długości sprężyn to już powinienem mieć pion bo mam auto podniesione o prawie 3cm względem serii.
#375
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2013 - 18:27
Tutaj chyba nie do końca o sprężyny chodzi. Ja u siebie mam sprężyny w bardzo dobrym stanie, wszystkie tuleje i prosiaki również, auto stoi wysoko a koła są pochylone. Do pionu idą dopiero jak jest auto mocno załadowane, tak około 300-400 kilo na tyle.
Jest to na tyle upierdliwe że wożąc powietrze w bagażniku drze gumy od środka.
Na stacji jak byłem robić geometrie to pochylenie tylnych kół łapie się w normę dopiero jak bagaja mi obciążyli takimi klockami o 80 kilo, a gdzie tam do pionu. I nikt nie wie o co chodzi. Gdyby to wynikało tylko z długości sprężyn to już powinienem mieć pion bo mam auto podniesione o prawie 3cm względem serii.
Albo sprezyny od kombi albo chińskie
#376
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2013 - 20:28
#377
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2013 - 20:36

#378
OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2013 - 20:54
#379
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2014 - 12:49
#380
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2014 - 13:43