

wyciecie katalizatorow
#61
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2009 - 01:57
#62
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2009 - 02:48
tez bede zamawial 2x te RM motors w miejsce katow... Jest wiecej chetnych? Moze jakies wieksze zamowienie zrobimy, to bedzie cos taniej?
Za dwa tyg będę w domu to zobaczę co i jak to może też się podepne
#63
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2009 - 09:12
ja mam u siebie i dolot i wylot przerobiony, na dolocie stozek





takze jak ktos ma V6 i sie nie boi przerubek w omie to przerabiajcie

#64
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2009 - 09:18
#65
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2009 - 11:37
Z tego co pamietam ze spota to ty masz chyba juz wysypany ktorys tlumik przedostatni lub ostatni i dlatego glosniej chodzi.u mnie się okazało że mam jednak katy tylko że nie orginalne. Lord mi radził żebym orginały uzywki wstawił i będzie ok. bo mówił że na tym rs motors będe miał to samo co teraz
Najpierw sprawdz te tlumiki zanim katy zmienisz.
#66
OFFLINE
Napisany 24 listopada 2009 - 12:32
#67
OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2009 - 10:33
Pozdrawiam
#68
OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2010 - 21:34
Jedni piszą, że wymiana nic nie daje a inni twierdzą, że przynosi widoczny efekt są też tacy którzy twierdzą, że wręcz przeciwnie przynosi to zły skutek i zły efekt.
Wiadomo każda zmiana ciągnie za sobą jakieś konsekwencje, dobre bądź złe.
Pytanie tylko co chcemy osiągnąć......???
Ja zamierzam katy wyciąć bo efekt jest odczuwalny jeśli chodzi o prace silnika oraz dynamikę, może głośniejsza praca nie jest tym co zachwyca ale na pewno bardziej podkreśla pracę V6.
W przypadku jazdy na LPG nie przejmowałbym się ekologią bo i tak na razie to najczystsze z paliw nawet gdy nie filtrują go katalizatory.
Faktem jest, że wybór jest duży można wspawać rurę, wstawić strumienicę lub wydłubać porcelanę i jeździć na pustej puszce, każde rozwiązanie jest dobre.

#69
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2010 - 13:06
I jak Pagaj wyciołeś katy? Opisz swoje wrażenia.Ja zamierzam katy wyciąć bo efekt jest odczuwalny jeśli chodzi o prace silnika oraz dynamikę, może głośniejsza praca nie jest tym co zachwyca ale na pewno bardziej podkreśla pracę V6.
#70
OFFLINE
Napisany 07 lutego 2010 - 16:43
#71
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2010 - 00:28
#72
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2010 - 13:49
#73
OFFLINE
Napisany 08 lutego 2010 - 14:07
a co lepiej wstawić? rure czy jakas strumienice czy cuś? - V6 ofkoz
szczerze powiem to nie rozumiem pytania?
czytałeś ten temat od początku??
wszystko już jest powiedziane - co, gdzie, kiedy i za ile!!
#74
OFFLINE
#75
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2010 - 00:02

#76
OFFLINE
Napisany 15 lutego 2010 - 18:53
#77
OFFLINE
Napisany 16 lutego 2010 - 08:03
Tłumikarz polecił mi strumienice w obudowie katalizatorów.
Po ich włożeniu klucha zaczęła pracować jak Harrier

Wywaliłem to cholerstwo w diabły i wspawałem tłumiki RM-Motors. Różnica kolosalna

Jest dużo ciszej.
#78
OFFLINE
Napisany 09 marca 2010 - 07:19
po pierwsze jest metaliczny dźwięk z którym muszę coś zrobić bo mnie krew zalewa jak go słyszę, a po drugie omcia dostała wysokich obrotów nie schodzi poniżej 1500obr. może ktoś ma jakiś pomysł co z tymi obrotami.
#79
OFFLINE
Napisany 09 marca 2010 - 07:34
#80
OFFLINE
Napisany 10 marca 2010 - 17:37
apropo mam na sprzedaż dobreńki katalizatorek ;]