

wyciecie katalizatorow
#41
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2009 - 07:10
#42
OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2009 - 07:16
#43
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2009 - 13:22
Dzieki za odp
#44
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2009 - 16:44
Witam jestem tu nowy i mam pytanko jest fajny efekt gdy wytne kato z moci V6 i wspawie rury lub strumienice nie zmieniając tłumika??
Przeczytaj caly temat to sie napewno dowiesz.
Napewno bedzie glosniej.
#45
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2009 - 17:40

#46
OFFLINE
Napisany 20 listopada 2009 - 23:26
#47
OFFLINE
#48
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2009 - 18:25
#49
OFFLINE
Napisany 21 listopada 2009 - 23:44
wstaw cos takiego w miejsce katów:hmm koledzy co zrobic i w miare tanim kosztem
zeby wyciszyc ten wydech bo poprzedni wlasciciel wycial katalizatory
http://www.allegro.p...otors_rm01.html
#50
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2009 - 09:05
Bo do tej pory wydech mam jak zrobiony z puszek po tyskim ha ha!!
170km w V6 a wstyd wejść na wyższe obroty!! Ma ktoś jakiś pomysł myślałem o sport wydechu ale V6 ma dwa wyloty albo ciężko dostać taki wydech albo jak już jest to drożyzna!! Wy tu jesteście '' DZIEKANAMI"
#51
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2009 - 09:50
#52
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2009 - 10:28
najwieksze znaczenie na glosnosc ma koncowy tlumik - bedziesz musial znalezc cos z dwoma wlotami, aby pasowaloTylko że chodzi o to ja nie chce mieć super cicho ma to trochę buczeć a nie jak przegazuje omcie to jak bym gazował sobie jak już ktoś wspomniał Golfa 1,1 z gazem!!
Bo do tej pory wydech mam jak zrobiony z puszek po tyskim ha ha!!
170km w V6 a wstyd wejść na wyższe obroty!! Ma ktoś jakiś pomysł myślałem o sport wydechu ale V6 ma dwa wyloty albo ciężko dostać taki wydech albo jak już jest to drożyzna!! Wy tu jesteście '' DZIEKANAMI"
jesli chcesz uzyskac bardziej rasowy dzwiek (i nie brzeczacy jak w tym golfie) mozesz zastosowac tlumiki, ktore pokazalem w poprzednim poscie w miejscu katalizatorow i tlumikow srodkowych
no ida dwie rury, czyli masz dwa katalizatory (czy tam miejsca po katalizatorach) - musisz je zastapic tymi tlumikami...wlasnie jakby to mialo wygladac skoro mam podwojny wydech ? nie bijcie, noobem w mechanice jestem
Proponuje wystrzegac sie wynalazkow po 50zł (tlumikow, strumienic) typu AWG, u mnie po pol roku zaczelo brzeczec jak w polonezie wlasnie...
#53
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2009 - 11:33
Proponuje wystrzegac sie wynalazkow po 50zł (tlumikow, strumienic) typu AWG, u mnie po pol roku zaczelo brzeczec jak w polonezie wlasnie...
Dobrze, że otym piszesz Exec. Miałem własnie zamiar kupić AWG. Teraz pomyśle otym co podałes w linku

#54
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2009 - 11:38
#55
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2009 - 12:10
ja polecam to:
http://allegro.pl/it...ing_gratis.html
kolejna strumienica.... Zwykła rura imo lepsza. Dobrze że ma chociaż wygłusznie w środku. CIekawe jak to sie ma do tego co podał exec. (tłumika)
#56
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2009 - 12:20
#57
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2009 - 12:40
Cytat:Napisał kowal86
ja polecam to:
http://allegro.pl/it....ng_gratis.html
kolejna strumienica.... Zwykła rura imo lepsza. Dobrze że ma chociaż wygłusznie w środku. CIekawe jak to sie ma do tego co podał exec. (tłumika)
Widzę, że mamy ten sam problem. Jak założysz te od Execa to napisz czy zdają egzamin
#58
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2009 - 13:41
#59
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2009 - 13:59

poza tym jeżdże juz drugą "Krową" na badania bez katów i podstawa to to by nie paliła oleju a także sprawne sondy lambda - bynajmniej tak mi mówi diagnosta - wtedy wszystko jest w normie
#60
OFFLINE
Napisany 22 listopada 2009 - 17:07
