

wyciecie katalizatorow
#81
OFFLINE
Napisany 10 marca 2010 - 18:54
a tlumik o wyglądzie kata daje dźwięk z tyłu a nie brzęczy pod samochodem jak syrenka bosto
#82
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2010 - 11:52
u siebie w omedze mam wycięty katalizator, wmontowana plecionkę które jest już w nie za dobrym stanie. środkowy i końcowy tłumik mam nowy, ale nadal moim zdaniem za głośno jest, chcę hałas zlikwidować do minimum. zastanawiam się nad zakupem:
http://alle gro.pl/item946541817_tlumik_katalizator_opel_omega_b_2_0_uszczelka.html
lub
http://alle gro.pl/item978981904_opel_omega_b_2_0_tlumik_zam_katalizatora.html
stąd moje pytanie czy to dobre rozwiązanie?. Kolega mi powiedział żeby dowiedzieć się czegoś na ten temat. Bo nieraz mogą wystąpić problemy, spadek mocy auto zamulone. Czy to prawda? Jeżeli to jest dobre rozwiązanie to który ten zamiennik byście polecili?
Pozdro:)
#83
OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2010 - 12:25
#84
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2010 - 15:13
więc tak zrobiłem kupiłem zamiennik z drugiej aukcji, dziś postanowiłem zamontować go, wszystko pięknie, najtrudniej było wymontować sondę, w ruch poszła kątówka jakoś dałem rade i po niedługim czasie sonda już była wmontowana w nowy zamiennik katalizatora. problem nastąpił gdy odpaliłem auto (przypominam że omega jest zasilana benzyną, jak i lpg) po odpaleniu na benzynie zapaliła się kontrolka check engine, po przełączeniu na gaz kontrolka zgasła. to nie jedyny problem gdy jadę (na lpg), i zatrzymuję się samochód gaśnie, następuje to w momencie już zatrzymania auta . W momencie zatrzymania następuje spadek obrotów albo zgaśnie lub odbije albo muszę użyć pedału gazu. Nie wiem czy coś źle zrobiłem to coś pewnie z tą sondą ale ja tylko wymontowałem ze starej, wkręciłem do nowej i podpiąłem do kostki, większej filozofii przy tym nie było. Czy powinienem to zrobić na odpiętym akumulatorze? bo zrobiłem to gdy był podpięty. co o tym myślicie? co powinienem zrobić? nie wiedziałem że można coś zepsuć przy wymianie zamiennika katalizatora, w końcu nie trudna sprawa. a jednak:( ratujcie:)
#85
OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2010 - 16:43
#86
OFFLINE
Napisany 13 maja 2010 - 13:06
tak jak mówiłem swoja sondę uszkodziłem prawdopodobnie przy wymontowywaniu jej. więc postanowiłem zakupić zamiennik. poszukałem oryginałów z samochodów ze szrotów. tak podzwoniłem, historia na pierwszym gościu zakończyła się tak że już jadę za moment dzwoni ty sorry ale jak ja wymontowywałem to ja urwałem sobie pomyślałem niezły jesteś mechanik. drugi mi pokazał sondę ale z jakimś długim kablem niby kable soda i wtyczka były takie same na pierwszy rzut oka. ale stan jej był opłakany zardzewiała opokryta cała korozją i na kablu chyba z 1metrowym chciał 50 ale i tak nie wziąłem. On podwiesisz sobie i będziesz jeździł haha, co za pacjent. 3 sonda to z aukcji alegro firma która pisze że sonda jest 100% sprawna spr przez mechaników. dobra sonda jest w aucie to samo nada. mam ziomka który jest mechanika, mi dokładnie spr i powie co jest grane zwłaszcza że wcześniej już u Niego byłem i spr mi miernikiem i sonda do **** grzała padła. więc przyjechałem do Niego z ta sonda już w aucie podpięcie pod oplowskiego interfejsa nie takiego za 200 zł z internetu. pokazuje grzałka sonda lambda, spr jeszcze miernikiem nom tak padnięta grzała. szukaj dalej sondy... i chyba teraz już w sklepie nówka pójdzie bo mi ręce opadają. z tego co wiem w niektórych modelach samochodów jest możliwość kupna sondy bez samej wtyczki. wtedy sonda jest tańsza. ale z tego co tam goście patrzyli w komputerach, to sonda kosztuje 370-400zł. nie ma możliwości samego kupna sondy beż wtyczki. są rożne długości mówi Tych sond. u mnie jest krótka 20 cm 4 kolorowa czerwony żółty biały czarny. Długość już chyba w tym nie stanowi przeszkody? aby były cztery kolory i wtyczka płaska. Orientujecie się za ile można wyrwać najtaniej sondę? bo u mnie w sklepie cena tak jak i na allegro nom 370-400 zł spr mi jeszcze kolega ile będzie kosztowała ze zniżką stałego klienta. a wróciwszy do tej sondy z allegro nom była już spuchnięta przyszła zaznaczona farbą i biała w gięcie jak by ją jakimś kluczem zawadził. odesłałem dzwoniłem doszła już, mówi że dziś pieniądze na koncie pojawią się. nie mam mu za złe, ale profesjonalistą to on nie jest. wiem że hajs hajs, ale nie można ludziom ciemnioty wciskać, to chyba tyczy się ich wszystkich. znam się na majsterkowaniu w aucie, głupi nie jestem. Mam takie zapytanie czy sondy są wytrzymałe na uderzenia czy jakieś wstrząsy że ona łatwo uszkadza się przy wymontowywaniu? hu.... nie jazda z uszkodzona nią nie dość że pali więcej to jeszcze te trzymanie na luzie pedału gazu. ale moje pytanie brzmi za ile można wyrywać najtaniej sondę?
pozdrawiam
#87
OFFLINE
Napisany 19 maja 2010 - 22:33
#88
OFFLINE
Napisany 19 maja 2010 - 22:45
#89
OFFLINE
Napisany 19 maja 2010 - 23:14
Dodam, że wyciąłem katalizatory w ich miejsce mam wstawione strumienice, do tego nowe tłumiki środkowe i nowy końcowy. Dźwięk jest super.
A po co ten wynalazek? Wystarczyło zwykłe rury przyspawać
#90
OFFLINE
Napisany 20 maja 2010 - 00:24
#91
OFFLINE
Napisany 20 maja 2010 - 00:33
a niech mi ktoś powie w takim razie czy po wycięciu kata w 2,5 TD było by dużo głośniej ? i czy można by zamiast jego wpakować kawałek rury po prostu, nie znam się i dlatego pytam?
ja wyciąłem i założyłem rurę i jest git (dla mnie głośność taka sama) Standardowo wydech jest 2" a ja kupiłem rurę 2,5" naciąłem diaksem na końcach i zaklepałem tak ażeby nachodziła końcami na rurę 2" z obydwóch stron (taka parówka-serdelek


P.S.
W vałce mam jeszcze oryginalne katy, ale pomału trzeba będzie się i za nie zabrać

#92
OFFLINE
Napisany 20 maja 2010 - 12:03
#93
OFFLINE
Napisany 20 maja 2010 - 13:22
U mnie jest zupełnie inaczej. Nie słychać za bardzo różnicy w porównaniu do starych zapchanych katalizatorów. Spalanie takie samo jak było.kolega wyciął w 2.5 v6 katy i wstawił strumienice .. strasznie auto pierdzi mi sie nie podoba dźwięk i spalanie wzrosło.
#94
OFFLINE
Napisany 20 maja 2010 - 21:16
#95
OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 18:46
#96
OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 19:04
ja także wyciąłem kata no i mam pytanie w związku z tym, mianowicie czy na przeglądzie nie będzie problemu no bo w dowodzie jest wpisany kat
wszystko w rękach diagnosty , ja też nie mam kata tylko wspawany tłumik i na przeglądzie diagnosta i ja udajemy że to kat

Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#97
OFFLINE
Napisany 30 maja 2010 - 20:51
ja także wyciąłem kata no i mam pytanie w związku z tym, mianowicie czy na przeglądzie nie będzie problemu no bo w dowodzie jest wpisany kat
w mojej historii przegladowej(moze nie jest zbyt imponujaca) widzialem ze na 6 przegladow tylko jeden wkładał analizator spalin takze spokojnie

#98
OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2010 - 15:13
#99
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2011 - 20:12
Planuję w miejsce strumienic wstawić po jednym małym tłumiczku wielkości katalizatorów.
I teraz najważniejsze pytanie, czy te dwa tłumiczki wielkości katalizatorów w miejsc strumienic nie zamulą moje Omegi. I pytanie drugie, czy dźwięk będzie porównywalny jak na katalizatorach?
Już katy opchnąłem dawno temu no i cóż jest po fakcie więc nie piszcie proszę, że bład zrobiłem bo już wiem;)
Czekam na sugestie:)
#100
OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2011 - 21:15
nie dalej będzie jak bys puszki po śledziach zamontowałczy dźwięk będzie porównywalny jak na katalizatorach?
po tysiącu dwóch przejechanych pozostanie tylko obudowa i znowu będzie puszkowaty dźwiękPlanuję w miejsce strumienic wstawić po jednym małym tłumiczku wielkości katalizatorów.
