

jaka temperatura silnika jest ok
#141
OFFLINE
Napisany 04 marca 2012 - 20:11
#142
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 20:14
#143
OFFLINE
Napisany 07 marca 2012 - 20:36

#144
OFFLINE
Napisany 08 marca 2012 - 18:45
mi się właśnie wydaje że ten dolny odpowiada za wentylatory
Mowisz o tym w chłodnicy?

#145
OFFLINE
Napisany 08 marca 2012 - 18:46
#146
OFFLINE
Napisany 08 marca 2012 - 22:56
#147
OFFLINE
Napisany 09 marca 2012 - 10:59
Z dolnym po stronie akumulatora walczyłem w mojej omedze jak sprzedawca mi wcisnął zły czujnik. Są w nim 2 bimetale. Jeden odpowiada za sprężarkę klimatyzacji i przy krytycznie wysokiej temperaturze odłącza ją - normalnie jest zwierny. Drugi bimetal jest normalnie rozwierny i po przekroczeniu wysokiej temperatury załącza się i włącza najwyższy bieg i teraz nie wiem czy dwóch czy wszystkich trzech wentylatorów. Góry po stronie akumulatora wg mnie jest tylko do wentylatorów ale jakie i w jakich biegach załącza tego się nie dowiedziałem :-) Jeśli ktoś ma problem z kilmą tzn po wciśnięciu przycisku załączają się wentylatory i obroty silnika wzrastają a klima jest nabita to może sprawdzić sobie ten czujnik dolny na chłodnicy wody po stronie akku ja już ten temat przerabiałem.
A teraz przy temperaturze w granicach 5stopni powinny sie właczac wentylatory jak chodzi klima? bo u mnie nie właczaja sie ..
#148
OFFLINE
Napisany 09 marca 2012 - 11:41
Z dolnym po stronie akumulatora walczyłem w mojej omedze jak sprzedawca mi wcisnął zły czujnik. Są w nim 2 bimetale. Jeden odpowiada za sprężarkę klimatyzacji i przy krytycznie wysokiej temperaturze odłącza ją - normalnie jest zwierny. Drugi bimetal jest normalnie rozwierny i po przekroczeniu wysokiej temperatury załącza się i włącza najwyższy bieg i teraz nie wiem czy dwóch czy wszystkich trzech wentylatorów. Góry po stronie akumulatora wg mnie jest tylko do wentylatorów ale jakie i w jakich biegach załącza tego się nie dowiedziałem :-) Jeśli ktoś ma problem z kilmą tzn po wciśnięciu przycisku załączają się wentylatory i obroty silnika wzrastają a klima jest nabita to może sprawdzić sobie ten czujnik dolny na chłodnicy wody po stronie akku ja już ten temat przerabiałem.
dolny jak w opisie wyzej z mala poprawka - wlacza wentylator klimatyzacji na pelnej predkosci jak padnie.
gorny odpowiada za 2 biegi wentylatora do chlodzenia wody.
#149
OFFLINE
Napisany 09 marca 2012 - 12:16
dolny jak w opisie wyzej z mala poprawka - wlacza wentylator klimatyzacji na pelnej predkosci jak padnie.
gorny odpowiada za 2 biegi wentylatora do chlodzenia wody.
a to włącza go czujnik jak osiagnie jakas temperature? mam namysli ten od klimy
#150
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2014 - 20:12
#151
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2014 - 20:14
Powinno być 10 więcej85stop i to chyba za mało
To może być także wina zapchanej nagrzewnicy.kiepskie ogrzewanie
#152
OFFLINE
#153
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2014 - 20:19
witam wymieniłem termostat na nowy i mam temp.około 85stop i to chyba za mało i kiepskie ogrzewanie odpiszcie pozdro
82 ma diesel, 95 benzyna, nie wsadziłes z diesla???
#154
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2014 - 21:04
Nie do końcaPowinno być 10 więcej
Adaś pamiętasz że w FL jest 80 tam gdzie w B było 90 ?

więc 85 stopni na zegarach FL = 92,5 stopnia na zegarach w B
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#155
OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2014 - 21:33
Faktycznie:D to taki psikus GM'aAdaś pamiętasz że w FL jest 80 tam gdzie w B było 90 ?
#156
OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2014 - 14:48
Nie do końca
Adaś pamiętasz że w FL jest 80 tam gdzie w B było 90 ?
więc 85 stopni na zegarach FL = 92,5 stopnia na zegarach w B
Potwierdzam w 100% sprawdzone Opcomem w 2 autach, 7-8st przekłamuje.
#157
OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2016 - 15:25
Szybkie pytanko... Termostat wymieniać lepiej z obudową czy wystarczy sam wkład?
#158
OFFLINE
#159
OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2016 - 20:41
m.c.ś. xd
Edytowany przez pawel80, 20 kwietnia 2016 - 20:45.





#160
OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2016 - 12:41
Dlatego też padło pytanie żeby niepotrzebnych kosztów nie robić sobie. Kolega ma podobny do mojego termostat w Vektrze i mówił że coś tam się w obudowie wyciera i musi kupować kompletny. Wolałem się upewnić.Klucha to jednak porządna fura
Dzięks. Szerokości wszystkim.