

jaka temperatura silnika jest ok
#1
OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2008 - 06:38
#2
OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2008 - 08:53
#3
OFFLINE
#4
OFFLINE
Napisany 04 czerwca 2008 - 11:59
Optymanln temp jest temp pomiedzy 87-93
ktos cie glupot naopowiadal. termostat zaczyna puszczac przy 92 stopniach wiec optymalna temperatura pracy jest pomiedzy 92 a 95-98 czyli tak jak sie zalacza pierwszy bieg wentylatorow i on powinien sobie poradzic ze zbiciem temperatury.
#5
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2010 - 15:12
W trasie temp silnika wynosi 85 stopni przy -7 na zewnatrz i to max. Czy tez tak macie czy poprostu termostat juz do wymiany ? W miescie mam okolo 92-95.
Byc moze mam takie temp bo wentylator mi caly czas dmucha nawet jak auto zimne (przekaznik lub czujnik chlodnicy sie skonczyl). Czy te problemy moga miec jakis wplyw na instalacje gazowa ? Bo przestala mi cos sama sie zalaczac.
#6
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2010 - 15:17

#7
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2010 - 15:20
odswieze temat.
W trasie temp silnika wynosi 85 stopni przy -7 na zewnatrz i to max. Czy tez tak macie czy poprostu termostat juz do wymiany ? W miescie mam okolo 92-95.
Byc moze mam takie temp bo wentylator mi caly czas dmucha nawet jak auto zimne (przekaznik lub czujnik chlodnicy sie skonczyl). Czy te problemy moga miec jakis wplyw na instalacje gazowa ? Bo przestala mi cos sama sie zalaczac.
mialem to samo. jazda troche ponizej 90 a na postoju 95. tygodnie temu jadac w srodku sie nagle zrobilo zimno. spojrzalem na temperature byla w polowie 90. termostat wymieniony. teraz obojetnie czy trasa czy miasto 92 tyle ile powinno byc
#8
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2010 - 15:26

#9
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2010 - 16:14
Parownik potrzebuje dużo ciepła, jak najbardziej niska temp może mieć wpływ i stwarzać problemy. Jak zrobisz chłodzenie tak na 100% przekonasz się.no to juz wiem za co sie zabrac... dziekowac
ciekawe tylko czy to ma wplyw na problemy z gazem.
#10
OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2010 - 19:05
#11
OFFLINE
Napisany 19 września 2010 - 10:44
#12
OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 19:12
#13
OFFLINE
Napisany 23 września 2010 - 06:31
#14
OFFLINE
Napisany 23 września 2010 - 06:34
Czy wentylator przed chlodnica powinien lekko chodzic czy ciezko?
powinien obracac sie lekko.
#15
OFFLINE
Napisany 23 września 2010 - 06:57
#16
OFFLINE
Napisany 08 października 2010 - 19:10
#17
OFFLINE
Napisany 08 października 2010 - 21:05
Witaj Eagle ja mam ten sam motor i mam identycznie jak ty. Temperatura jest taka sama jak u ciebie i się zastanawiam po przeczytaniu tego tematu czy cos robis z termostatem ?
pytałem się jednego mechaniora co z tym nie tak to odpowiedział, żeby tak zostawić bo ople się grzeją hm.
#18
OFFLINE
Napisany 09 października 2010 - 05:58
#19
OFFLINE
Napisany 09 października 2010 - 07:08
#20
OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2011 - 00:48