

problem z katalizatorem bledy 420 i 430
#161
OFFLINE
#162
OFFLINE
Napisany 07 października 2008 - 08:37
[B]
#163
OFFLINE
Napisany 15 października 2008 - 12:22
Prawdopodobnie z uwagi na niedopracowanie tych pierwszych rozwiazan, ten pierwszy katalizator ulega zuzyciu I pierwsza sonda otrzymuje niewlasciwe informacje (bogata mieszanka – za duzo tlenu). Jezeli wiec bledy wystepuja po obu stronach to jest to wina zuzytych katalizatorow (jesli na jednej to tak jak pisal kolega – mozliwe, ze cewka). Podawalem wczesniej linki do artykulu ktore pokazuje, ze wstepne katalizatory nie sprawdzaja sie do konca I szybko sie zapychaja (szczegolnie przez olej I czeste odpalanie na zimno).
Nadal wiec najsensowniejszym sposobem jest sprawdzenie czy analiza spalin na biegu jalowym I pod obciazeniem wychodzi poprawnie I przeniesc sonde za katalizator glowny.
#164
OFFLINE
Napisany 15 października 2008 - 12:40
hmm, to jest najprostsze wyjscieNadal wiec najsensowniejszym sposobem jest sprawdzenie czy analiza spalin na biegu jalowym I pod obciazeniem wychodzi poprawnie I przeniesc sonde za katalizator glowny.
tylko czy parametry zapisane w komputerze bedą odpiadały składzie mieszanki po przejściu przez główny kat.
teraz mysląc to chyba powinno byc tak że w miejsce sondy nr2 wstawiamy sonde nr1
a sonde nr2 przesuwamy w nowe miejsce za kat.głowny.
popraw mnie jeżeli sie myle?
#165
OFFLINE
Napisany 15 października 2008 - 15:28
Jak na razie nie ma innych sensownych rozwiazan chyba.
#166
OFFLINE
Napisany 28 października 2008 - 00:33
#167
OFFLINE
Napisany 28 października 2008 - 11:40
#168
OFFLINE
Napisany 28 października 2008 - 11:43
a jaką bedziesz miał gw. że te które założysz bedą dobreMozliwe ze wymienie te katy na jakies uzywki z angola, ale to dopiero jesli bede w 100% pewny ze to wina kata.

#169
OFFLINE
Napisany 31 października 2008 - 16:54
#170
OFFLINE
Napisany 02 listopada 2008 - 20:41
link
http://www.streetrac...EM--t45659.html
http://clubtt.pl/for...opic.php?t=1785
#171
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2008 - 07:48
Czy nadal masz zgaszona kontrolke?
hmm, a jak wygląda spalanie po oszukaniu sondy?
Co o tym myśli reszta zainteresowanych?
#172
OFFLINE
Napisany 03 listopada 2008 - 16:10
Ale jakby chodziło mi o kontrolkę to na pewno bym to zrobił bo to najtańszy sposób.
Co do spalania to nikt nic nie wspominał aby wzrosło,dlaczego miałoby wzrosnąć jeżeli kontrolka zgaśnie co znaczy że wszystko ok.
Ja chcę wymienić katalizatory,bo jak sprawdzali mi w ASO na kompie to wyszło ,że są na wykończeniu.
Myślę o wstawienie między sondy uniwersalnego a wywaleniu drugiego,może trochę auto odmuli.
Po przebiegu 197tyś to katalizatory są do niczego na pewno trochę zatkane i jeżeli kontrolka się zapali to zastosuję ten sposób.
Link do katalizatora wstępnego
http://www.rpmotorsp..._1401_1526.html
#173
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2008 - 07:28
a tłumiki sa dobre?Po przebiegu 197tyś to katalizatory są do niczego na pewno trochę zatkane i jeżeli kontrolka się zapali to zastosuję ten sposób.
Link do katalizatora wstępnego
jeżeli katy sa zuzyte a nic nie było ruszane to wydechy chyba tez by sie przydło wymienić?
nie lepiej zastosować sie do propozycji tych firm co podałeś i wymienic katy?
#174
OFFLINE
Napisany 04 listopada 2008 - 13:28
Byłem w tej firmie Auto-Pro-Tuning i może mi wstawią katalizator między sondy,bo podobno są takie małe. Tylko muszą zobaczyć ile tam jest miejsca a oni są z Bydgoszczy to zrobiłbym to na miejscu.Pracy podobno jest na cały dzień aby to przerobić i mam nadzieje, że tych błędów nie będzie a jak będą to ją odsunę.Taką mam koncepcję aby błędów nie było,autko ładnie chodziło i spaliny były ok.
Wymiana samych katalizatorów za sondami nic nie do tylko koszta około 1300zł za dwa z wymianą bo muszą spełniać normy Euro3 i gwarancji,że błędów nie będzie nikt nie da.
Wszędzie gdzie się pytałem mówią ,że za sondami można robić co się chce.
#175
OFFLINE
Napisany 05 listopada 2008 - 09:56
odezwij sie ,dowiedziałeś sie coś z tymi listwami?
#176
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2008 - 20:56
http://moto.allegro....rma_euro_3.html
a moze takie rozwiazanie byloby dobre

#177
OFFLINE
#178
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2008 - 22:48
napisalem do panow zajmujacych sie katami:
-
witam mam pytanko odnosnie katalizatorow ,mianowicie:
mam opla omege 3,2 v6 rok 2001 z dwoma katalizatorami i dwiema sondami na
strone, chodzi o to ze katalizator pierwszy (wstepny)jest juz zuzyty i
zaswieca sie check
jaki katalizator bylby dobry zeby spelnialo norme i nie zaswiecal sie juz
wiecej check??
- odp.
Witam, posiadam katalizator do Pana auta. Potrzebuje Pan katalizator
płaski spełniający normę emisji spalin EURO 3 i tylko taki może Pan
zastsować ze względu na drugą sondę Lambda. Gasi on kontrolkę awarii
silnika. Obecnie jest on w promocji i kosztuje 540 zł za sztukę.
Katalizator posiada TUV , EURO 3 i objęty jest 18 miesięczną gwarancją
na piśmie. W załączniku przesyłam zdjęcie katalizatora. W razie jakiś
wątpliwości lub
pytań służę radą i pomocą 0 503 028 718.
Pozdrawiam i zapraszam do współpracy
#179
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2008 - 10:43
sory masz racjeale przeciez silnik ma 3.2 a jedna strona to 1.6 chyba ze sie myle
jak wygląda gw. jeżeli bedziesz go sam montował?
bo chyba do Olsztyna nie pojedziesz?
#180
OFFLINE
Napisany 11 listopada 2008 - 21:31
