

problem z katalizatorem bledy 420 i 430
#201
OFFLINE
Napisany 23 maja 2009 - 17:42
pojechałem w zeszłym roku i dwa srodkowe i koncowy polski zrobili wstawili od 3,0 najważniesza żeby taka sama średnica rur była.z robocizna cos koło 700pln
podejrzewam jak znajdziesz firme koło siebie co zrobili by Ci te katy za 2200 i do tego tłumiki to w 3tys powinieneś sie zmieścić
a tłumiki srodkowe i końcowy lepiej wymienić częściej za mniejsza kase niz wywalać nie wiadomo ile na orginały
ps.
sprawdzone kontrolka zapala się po przejechaniu 70-80km od skasowania lub odpięcia aku.
ile masz przejechane na swojej?
#202
OFFLINE
Napisany 23 maja 2009 - 17:53
sprawdzone kontrolka zapala się po przejechaniu 70-80km od skasowania lub odpięcia aku.
ile masz przejechane na swojej?
Ostatnio po 23km, a wczesniej po 120km.
Da rade polaczyc koncowy od 3.2 ze srodkowym od 3.0???
Ciekawe czy podjalby sie ktos takiej rzezby zeby w obudowe starego kata wstawic nowy srodek np z tego zamiennika:)
#203
OFFLINE
Napisany 23 maja 2009 - 18:19
będę jeszcze próbował żeźbić z tulejka na pierwszej sondzie, ale chyba faktycznie na niewiele sie to zda
wstepne katy przy tych autach chyba jednak za blisko kolektora są

#204
OFFLINE
Napisany 23 maja 2009 - 18:59
będę jeszcze próbował żeźbić z tulejka na pierwszej sondzie, ale chyba faktycznie na niewiele sie to zda
A dlaczego nie na drugiej? przeciez to druga przekazuje ze kat niesprawny.
#205
OFFLINE
Napisany 23 maja 2009 - 19:40
#206
OFFLINE
Napisany 23 maja 2009 - 20:17
a widziałes pare postów wcześniej że juz wstawiłem i nic nie pomogło.
Aha tego nie czytalem bo mialem zaznaczone ze temat przeczytany.
#207
OFFLINE
Napisany 24 maja 2009 - 20:48
#208
OFFLINE
Napisany 25 maja 2009 - 09:44
Wiem juz cos wiecej.
Znalazlem firme, do ktorej odsylam stare katalizatory, oni przerabiaja zostawiajac flansze, a w srodek nowa pucha i odsylaja. Cala operacja 2 katalizatorow 1050zl+koszty przesylki, gwarancja 18miesiecy/50tys km.
#209
OFFLINE
Napisany 25 maja 2009 - 10:03
to może cos więcej, podziel sie linkiem jakims.Wiem juz cos wiecej. Znalazlem firme, do ktorej odsylam stare katalizatory, oni przerabiaja zostawiajac flansze, a w srodek nowa pucha i odsylaja. Cala operacja 2 katalizatorow 1050zl+koszty przesylki, gwarancja 18miesiecy/50tys km.
#210
OFFLINE
Napisany 25 maja 2009 - 10:16
http://www.e-tlumiki.pl/
Gadalem z jednym panem na gg.
A wstawiaja mniej wiecej cos takiego:
http://www.e-tlumiki...uct.php?id=5420
#211
OFFLINE
Napisany 25 maja 2009 - 10:23
a to jest do 3000cm tak moze być?
czyli wyciągaja z tego i wkładaja do tych naszych wstępnych?
a główne katy tez będziesz wymieniał?
#212
OFFLINE
Napisany 25 maja 2009 - 10:27
dzieki,
a to jest do 3000cm tak moze być?
czyli wyciągaja z tego i wkładaja do tych naszych wstępnych?
a główne katy tez będziesz wymieniał?
__________________
Glowne nie bo sa dobre. Napisalem mniej wiecej cos takiego, oni dobiora. Chyba dospawaja polaczenia ze starego.
#213
OFFLINE
Napisany 25 maja 2009 - 10:35
te katy maja troche dużą srednice, bedzie kiepsko to zmieścić tam nie ma za wiele miejsca
#214
OFFLINE
Napisany 25 maja 2009 - 11:33
#215
OFFLINE
Napisany 25 maja 2009 - 12:16
i może tańsze

#216
OFFLINE
Napisany 25 maja 2009 - 12:44
no własnie na to pytanie nikt mi nie umiał odp.koledzy ale ten kat z linka jest do 3,0 a wam są potrzebne 2 X 1,6 więc te powinne być mniejsze
i może tańsze
czy musza być dwa katy po 1,6 czy oba do silnika 3,2
#217
OFFLINE
Napisany 25 maja 2009 - 13:51
no własnie na to pytanie nikt mi nie umiał odp.
czy musza być dwa katy po 1,6 czy oba do silnika 3,2
Tego dokladnie tez nie wiem. Gadalem kiedys z tlumikarzem i mi powiedzial ze to nie jest tak do konca bo katy do poj 1.6 maja mniejsza srednice rury a zatem dlawil by silnik. Przy okazji bede pytal dokladnie. Katalizator w linku byl przykladowy.
#218
OFFLINE
Napisany 25 maja 2009 - 14:13
#219
OFFLINE
Napisany 25 maja 2009 - 14:39
#220
OFFLINE
Napisany 25 maja 2009 - 22:03
może mi się wydawać ale jeżeli założymy że rura orginalna ma średnicę 60mm, średnica rury z 1,6 ma 30mm, a kat ma śrdnicę 100mm to od tego
fi 100mm do fi 30mm jest stożek i gdzieś po drodze jest mjejsce z wymaganym fi 60mm... jak do pospawania użyje się tig'a to nawet się za mocno nie zagrzeje (choć przy pracy kat jest czerwony).
wracając do kata z 3,0... nie twierdzę że nie!
