średnica rury powiadacie...
może mi się wydawać ale jeżeli założymy że rura orginalna ma średnicę 60mm, średnica rury z 1,6 ma 30mm, a kat ma śrdnicę 100mm to od tego
fi 100mm do fi 30mm jest stożek i gdzieś po drodze
jest mjejsce z wymaganym fi 60mm... jak do pospawania użyje się tig'a to nawet się za mocno nie zagrzeje (choć przy pracy kat jest czerwony).
wracając do kata z 3,0... nie twierdzę że nie!ale kto da gwarancję że pojemność 1,6 jest w stanie rozgrzać taki duży kat do temperatury w której zaczyna się reakcja katalityczna???
I wlasnie dlatego to wszystko to jest jedna wielka niewiadoma i spore ryzyko, zwlaszcza ze przerobka katow bylaby robiona bez zadnych przymiarek do samochodu. Na te pytania chyba nikt nie odpowie dopoki nie zostanie to zrobione, nawet goscio co z znim gadalem sprawial wrazenie jakby nie wiedzial na 100% i to bedzie "eksperyment"
Kto ma dostep do EPC moze sprawdzic czy rury z katalizatorami od 2.6 maja ten sam nr katalogowy co od 3.2? --> dosc pilne.
Wydaje mi sie ze tak, nie pamietam, a na 100% musze byc pewny. Katalizatory sa chyba te same przy roznicy pojemnosci silnikow i mysle ze dlatego taki problem w 2.6 nie wystepuje bo katy maja wieksza zywotnosc.