

Kompressor(supercharger eaton m62)
#281
OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2012 - 15:35
#282
OFFLINE
#283
OFFLINE
#284
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2012 - 00:29
chodzi czy nie krok podjety i za to szacun,ale najwieksza porazka jest dla mnie lpg!!!normalnie smiech na sali widziec auto z wsadzonym sporym groszem i do tego ten pazdziez.wies i porazka na calej lini-takie mam zdaniewidzialem. jeszcze nie chodzi to jak powinno
#285
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2012 - 00:51
coby ekologicznie byłoale najwieksza porazka jest dla mnie lpg

#286
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2012 - 06:59
Też mam LPG. Moc jak na Pb a o wiele taniej przy tankowaniu. Nie wiem co to ma z wsią wspólnego??chodzi czy nie krok podjety i za to szacun,ale najwieksza porazka jest dla mnie lpg!!!normalnie smiech na sali widziec auto z wsadzonym sporym groszem i do tego ten pazdziez.wies i porazka na calej lini-takie mam zdanie
#287
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2012 - 09:14
i w zupełności do tych mocy wystarczy IC powietrzny + chlodnica oleju.
wiecej obawy jest aby tloki nie splynely albo korby sie nie pogiely, niz chlodzenie nie wyrobilo. na chlodnicy mam 2 wydajne wentyle, zalaczane w razie czego pstryczkiem z kabiny i tyle.
#288
OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2012 - 09:31
chodzi czy nie krok podjety i za to szacun,ale najwieksza porazka jest dla mnie lpg!!!normalnie smiech na sali widziec auto z wsadzonym sporym groszem i do tego ten pazdziez.wies i porazka na calej lini-takie mam zdanie
tez nie rozumem co masz do lpg.


nie pogardzilbys steinmetzem z lpg

#289
OFFLINE
#290
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2012 - 16:49

#291
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2012 - 21:29

Strojenie ECUmasterem? Ciekaw jestem gdzie jest dolot do kompresora, jakiś stożek z tyłu? Wtryski seria?? Jakby co tanio można kupić wtryski z saaba turbo, mają ok 350ccm a są tanie.
Napisz jak wrażenia z jazdy. 0,5bara przy jakich obrotach, trzyma boost do końca??
Dobrze, że dałeś od razu solidne opaski na wężach

#292
OFFLINE
Napisany 13 lipca 2012 - 22:35
Jest stozek w prawym nadkolu. jest zabudowany wiec ciagnie powietrze tylko przez kratke obok halogenu.

#293
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2012 - 13:53

#294
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2012 - 14:08
Nie wiem co ma jedno z drugim wspólnego??Naprawde nie mam nic do LPG ale... Jak widze auto z taka moca i z takim nakladem pracy i pieniedzy a widze czerwone Valteci pod maska to wiem ze na gazie za dlugo nie pojezdzi i kolejnym wydatkiem bedzie przerobka instalacji. Pewnie 2xreduktor bedzie potrzebny do tego zestawu zeby to jezdzilo na LPG
Ja też mam gaz i tylko jeden reduktor. Ustawiasz próg obciążenia przy którym przechodzi na Pb i tyle.Ostatnio jechałem w trasie to spalił 12LPG+3Pb.
#295
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2012 - 14:10

P>S Jaki masz reduktor? I jakie wtryskiwacze? Bo sledzac twoje posty wydaje mi sie ze nie masz jednych z tanszych na rynku...

#296
OFFLINE
Napisany 16 lipca 2012 - 16:31
Ok ale te wtryski valteca nie daja rady przy zwyklym 3.0 a co dopiero z kompresorem? Rozumiem ze w momencie gdy juz instalacja ma dosc przelacza sie na PB a co jak kolega bedzie chcial tym jezdzic caly czas na LPG??
P>S Jaki masz reduktor? I jakie wtryskiwacze? Bo sledzac twoje posty wydaje mi sie ze nie masz jednych z tanszych na rynku...
a moze najpierw sie spytac czemu sa valteki i to wszystko a potem miałczeć?
po to jest kompresor z elektrosprzeglem 4fun. do dojazdy z punktu a do punktu b wylaczany jest kompresor i auto jezdzi jako wolnossące i durne valteki robia robote.
BTW. drogi kolego. Dobra instalacja lpg i dobre wysterowanie da lepsze efektry niz pb. gaz ma wiecej oktanów. ale zaznaczam dobra instalacja i wydajna.
#297
OFFLINE
#298
OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2012 - 20:22
jezdzilo w 2.5v6
ja swojego jeszcze nie skonczylem ale smiem twierdzic ze m62 do 3.2 jest za maly
#299
OFFLINE
Napisany 14 września 2012 - 09:48
#300
OFFLINE
Napisany 14 września 2012 - 10:35