

Kompressor(supercharger eaton m62)
#241
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 09:21
ale projekt niezły
#242
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 12:06

swoją drogą wszystkie klamoty dostępne na aukcji warte są sporo więcej niż jej suma i jak komuś zależy na grzebaninie może wszystko sobie jeszcze raz rozłożyć na części pierwsze i poskładać po swojemu...
zdaje mi się że wiem czemu ilku to sprzedaje i nie jest to na pewno żadna wada projektu

#243
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 12:17
Ale tak u nas nikt nie mysli. Zobacz chociaz na tego czarnego irmschera z niezlymi modami, co zaczynal od 30k. Teraz ma chyba 23k i nikt nie chce tyle dac.szczerze powiem że jest to warte uwagi i sam bym się na to pisał gdybym miał zaczynać projekt od początku. Zamiast kupować wszystko po sztuce, wysiadując nocami na ebay, allegro itp. jeździć po szlifierniach i kończyć po 3 latach od rozpoczęcia, wolał bym wziąć pożyczkę i spłacać po 300 przez 3 lata
Tak samo bedzie i tutaj.
#244
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 12:32
Tego z lotką sztajmesa? A co on tam ma oprócz zderzaków i rozpórki? Nikt nie kupi seryjnej omegi ze spojlerami za 180% ceny rynkowej.Ale tak u nas nikt nie mysli. Zobacz chociaz na tego czarnego irmschera z niezlymi modami, co zaczynal od 30k. Teraz ma chyba 23k i nikt nie chce tyle dac.
Tak samo bedzie i tutaj.
Natomiast taki silnik jest dla maniaka (wyłącznie), który będzie skakał z radości że wydał na zestaw 8 a nie 20k, w dodatku cała robota została za niego profi wykonana.
#245
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 12:52
Stala za 21k ostatnio. Takie auto tez jest dla maniaka wylacznie. Sam zestawik za lekko ponad 10k. A 11k raczej nie starczy na standardowe 3.2. I tez nie trzeba szukac x lat calego zestawu, tylko ma sie od razu, tak jak pisal ALI.
#246
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 12:59
Natomiast taki silnik jest dla maniaka (wyłącznie), który będzie skakał z radości że wydał na zestaw 8 a nie 20k, w dodatku cała robota została za niego profi wykonana
ja tam maniakiem nie jestem ale napewno cieszyl by sie jak bym mial taki zestawik u siebie:D
#247
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 13:24
ja tam maniakiem nie jestem ale napewno cieszyl by sie jak bym mial taki zestawik u siebie
To klikaj kup teraz poki nie jest za pozno.

Jest cala masa tematow/pytan o ''tjuning'' silnika 3.0 wiec moze ktos kupi.
#248
OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 13:35
Te 10k to wartość bardzo umowna, może się uzbiera jeśli wszystko pozdejmować i sprzedawać po sztuce. Z autem są warte 20-30% tej sumy.Zderzaki, progi, felgi, rozporka, B6+B8 + springi, grill, lotka, duplex i, maly przebieg, ale nie o tym temat.
Stala za 21k ostatnio. Takie auto tez jest dla maniaka wylacznie. Sam zestawik za lekko ponad 10k. A 11k raczej nie starczy na standardowe 3.2. I tez nie trzeba szukac x lat calego zestawu, tylko ma sie od razu, tak jak pisal ALI.
Zresztą podobnie jest z tym silnikiem - koszt gratów i przede wszystkim włożonej pracy i wiedzy też jest wart ze 3x tyle ile Ilku za to chce. Ale nikt mu nie da 20k za to

w ogóle, ot taki zwyczajny użytkownik, co tylko olej zmienia i paliwo lejeja tam maniakiem nie jestem

Z mojej strony koniec OT

#249
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2011 - 16:59
Poza tym jak mi się wydaje, to trzeba by dorzucić jeszcze koszta nowego układu hamulcowego - żeby móc zatrzymać auto w rozsądnej odległości, specjalne(?) tarcze i klocki chyba też? Prawda?
#250
OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2011 - 17:03
Hamulce jak najbardziej by sie przydaly minimum 4-tloczkowe z bmw e38
#251
OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2011 - 12:16
Powiem wam, że to bardzo kusząca propozycja, ale czy któryś z kolegów wie co oznacza, że "auto jeździ" ale "trzeba zestroić"??
Poza tym jak mi się wydaje, to trzeba by dorzucić jeszcze koszta nowego układu hamulcowego - żeby móc zatrzymać auto w rozsądnej odległości, specjalne(?) tarcze i klocki chyba też? Prawda?
auto odpala, jeździ, zaświadczam

trzeba zestroić, czyli dokonać optymalizacji układu i osiągów - w praktyce 1 dzień na hamowni, koszt 1,5-3kpln w zależności od miejsca. Samemu też można, ale wymaga to podstawowej wiedzy i kilku zabawek.
auto w którym siedzi zestaw ma już poprawione heble (zestaw 4-tłoczka Brembo), kto wie, jak pogadasz konkretnie to może i heble dogadasz za jakiś dodatkowy zastrzyk $$$
...jak by nie patrzył, to na dzisiaj najtańszy i najpewniejszy zestaw na 400KM w omedze typu p&p.
A propos "kupić to każdy umie" - z ostatnich 5 lat znam tylko tę 1 ofertę sprzedaży gotowca do włożenia w B - samodzielne próby zbudowania równie profesjonalnego zestawu zbliżonego mocą zajmą kilka lat w pocie czoła i pochłoną duuużo więcej sosu

#252
OFFLINE
#253
OFFLINE
Napisany 17 września 2011 - 13:51
A nie przypadkiem cos w stylu mapsensora zamiast przeplywki? Przeplywke tam niby w tle widac...czy to jest jakis wtryskiwacz dodatkowy w dolocie? co to za kostka z tylu?
#254
OFFLINE
#255
OFFLINE
#256
OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2012 - 12:44
ja celuje w magiczne 0.6 ale zobacze czy jest na tyle wydajny. jak nie to m90

#257
OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2012 - 15:49
Sprawdź dokładnie wydajności, ale IMHO ten co masz będzie za mały do tej pojemności silnika.
Możesz pomyśleć też nad intercoolerem wodnym, fajnie się to sprawdza i mniejsza bezwładność. Na początek można go nawet zrobić z nagrzewnicy i pompki dodatkowej wody.

Jak chcesz większy to na ebayu są nawet takie do 1000KM

#258
OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2012 - 15:54
a ze bedzie kompresor za maly? bardzo mozliwe, wtedy m90
#259
OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2012 - 21:32

Może lepiej robić pod docelowy kompresor, szkoda pracy na ten mały.
Do do IC wodnego:
http://www.ebay.co.u...=item519c59bd98
Montujesz np zamiast rur multiramu - mała pojamność układu, duże chłodzenie, łatwość montażu, małe opory. Cena też do przyjęcia. Potrzeba jedynie dodatkowej chłodnicy z przodu, zbiorniczka i pompki.
#260
OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2012 - 08:19
IC wodny to nie jest zly pomysł. pierwszy raz takie coś widze
