Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

silniki turbo opla - da się?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
102 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 24 stycznia 2010 - 11:02

..z LETow wyciągaja nawet grubo ponad 500ps.. Ostatnio w niemcowni wyjechał prawie pół tysięczny projekt który został dopuszczony do normalnego ruchu ulicznego..

..Przede wszystkim C20LET jest lekki, w komorze zajmuje mało miejsca, a siły ma co Vłka, nie wspomne o tym co mozna z jednym a co z drugim..

..C20Let brzmi dumnie:
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#42 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 stycznia 2010 - 22:11

Bo o LET-cie juz tyle powstalo tematow, schematow itp jak do vtec-a. Mozna o tym ksiazki pisac :)

#43 OFFLINE   michal6/9

michal6/9
  • 36 postów
  • Dołączył: 09-10-2008
  • Skąd: Jastrzębie Zdrój
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 października 2010 - 18:10

powiedzcie czy już ktoś założył to turbo czy jest ktoś kto jeżdzi na tubrie czy może sie ktoś wypowiedzieć konkretnie jakie koszty dotyczą takiej przeróbki

#44 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 18 października 2010 - 16:39

Hej, nie chce nowego tematu zakładać, ale czy takie turbo (Garrett GT 42 Turbo) by się naddało np. do 2.0 16v? miał ktoś styczność z czymś takim?

#45 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 października 2010 - 19:01

Garrett GT 42 Turbo



Jesli już go znajdziesz, to będzie kosztowac z 6k na polskie.... logiki troche...

do 2.0 16v Garrett t15 by wystarczył... t25 to już byłby zapas...


ewentualnie k03 z audi 1.8t tez mogłoby byc sympatyczne, dziś miałem taką w rece... :)

#46 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 18 października 2010 - 21:20

Jesli już go znajdziesz, to będzie kosztowac z 6k na polskie.... logiki troche...

do 2.0 16v Garrett t15 by wystarczył... t25 to już byłby zapas...


ewentualnie k03 z audi 1.8t tez mogłoby byc sympatyczne, dziś miałem taką w rece... :)


powiedzmy że mogę mieć takie turbo Garrett GT 42 i to niedrogo, ale co ja bym z tym zrobił??

#47 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 18 października 2010 - 21:31

powiedzmy że mogę mieć takie turbo i to niedrogo, ale co ja bym z tym zrobił

sprzedaj drozej :D

#48 OFFLINE   dawid0123456789

dawid0123456789

    Srebrny Corsarz

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 09-02-2009
  • Skąd: Kielce
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 31 października 2010 - 09:56

Gdyby było mnie stać (czyt.wygrałbym w totka:p), z chęcią spróbowałbym wsadzić silnik 2.8 v6 turbo 325KM od Insignii:D
Wiem, że z Omy B pozostałaby pewnie tylko buda,bo cały osprzęt,skrzynia, wał byłyby za słabe,ale to tak z sentymentu do tego auta chciałbym dać nowe porządne serducho;)
Tylko jeszcze pytanie-czy by się to zmieściło pod maskę?:p
Ale to tak OT:D

#49 OFFLINE   poorchava

poorchava

    Elec-TROLL-nik

  • 294 postów
  • Dołączył: 30-03-2009
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 02 listopada 2010 - 02:37

Jak v12 z BMW 7 zapakowali do omy, to czemu 2.8 v6 miałoby sie nie zmieścić?

#50 OFFLINE   Pit_Diablo

Pit_Diablo
  • 660 postów
  • Dołączył: 22-10-2008
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 02 listopada 2010 - 07:43

Gdyby było mnie stać (czyt.wygrałbym w totka:p), z chęcią spróbowałbym wsadzić silnik 2.8 v6 turbo 325KM od Insignii:D
Wiem, że z Omy B pozostałaby pewnie tylko buda,bo cały osprzęt,skrzynia, wał byłyby za słabe,ale to tak z sentymentu do tego auta chciałbym dać nowe porządne serducho;)
Tylko jeszcze pytanie-czy by się to zmieściło pod maskę?:p
Ale to tak OT:D


nie jest to aż tam mocny silnik :smiech:

#51 OFFLINE   rafis27

rafis27
  • 148 postów
  • Dołączył: 01-05-2007
  • Skąd: warszawa

Napisany 02 listopada 2010 - 08:52

witam .prawdo podobnie padła mi głowica w starej 2.0 16v brata, on che zrobić snapa z bmw seri 7 silnik to 4.4 ,moje pytanie na co zwrócić szczególna uwagę! i z jakimi może się borykać problemami ? on jest młody i głupi, a ja nie chce żeby się zabił na pierwszym lepszym zakręcie ,prze sto ze auto jest źle wyważone,nie mam wpływu na jego decyzje ze snapem pozdrawiam

#52 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 listopada 2010 - 09:02

musi mieć spawacza bo będzie musiał napewno przespawywać łapy, dobrego elektryka, który ogarnie wiązke i mechanika. Nie wiem czy jest to opłacalne bo musisz też mieć skrzynie do tego silnika a co za tym idzie mocowanie też inne, dyfer też z bmw bo nie wiadomo czy wytrzyma (jak już to mocowanie dyfra z bmki też inne) i wał.

Do tego trzeba dodać kupe problemów po drodze, nerwów i wypitego napoju bogów.

Myślę, że ta wypowiedź da do myślenia twojemu bratu co chodzi o swapa.

Pozdrawiam MarekFKLD.

 


#53 OFFLINE   rafis27

rafis27
  • 148 postów
  • Dołączył: 01-05-2007
  • Skąd: warszawa

Napisany 02 listopada 2010 - 09:05

on chce kupic cale bmw, zeby miec wszystko juz tylko ciac i spawac

#54 OFFLINE   MarekFKLD

MarekFKLD
  • 1 119 postów
  • Dołączył: 16-05-2009
  • Skąd: Tarnów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 listopada 2010 - 09:12

To jest już dość dobry pomysł, ale i tak musi mieć kogoś kto ogarnie to wszystko a szczególnie tą elektryke bo sam robiłem swapa i bez pomocy kilku ludzi nie było by tak fajnie. Aha pasowałoby też mieć kogoś kto zna się na silnikach bmw bo mogą być też takie problemy, że nie będzie miejsca pod maską i będzie musiał wywalać akumulator na tył czy, np. wiąze skrócić wydłużyć, zmienić kostki itp.
Najlepiej będzie jak poczyta i pogada na ten temat z kimś kto ma takie bmw.
Trzeba też się liczyć, że podczas lub po przekładce trzeba będzie wymieniać podzespoły silnika, zawieszenia.
To trzeba przemyśleć i nie ma się co napalać.

 


#55 OFFLINE   rafis27

rafis27
  • 148 postów
  • Dołączył: 01-05-2007
  • Skąd: warszawa

Napisany 02 listopada 2010 - 09:26

ok. dzięki przekaże mu .pozdrawiam

#56 OFFLINE   poorchava

poorchava

    Elec-TROLL-nik

  • 294 postów
  • Dołączył: 30-03-2009
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 02 listopada 2010 - 19:51

Coś mi się wydaje, że przeszczep v8 z bmw to chyba jedna z najtańszych opcji podniesienia mocy w klusce. Jakieś bmw7, które zaliczyło 180* przez pysk można za 2-3k kupić. Jeżeli ma się zaplecze techniczne (kanał/podnośnik, narzędzia) to można się zabierać do roboty. Problemem są tylko drobne pierdoły typu "o qrfa wiązka z bmw jest 5cm za krótka" "o qrfa alternator w podłużnicy wyszedł" i takie podobne. BMW i omega maja akurat trochę wspólnego. Niektóre silniki z bmw (nie wiem czy akurat 4.4 moga pasować do skrzyni zamontowanej w 2.5TD). Można robic jakaś rzeźbę ze składaniem skrzyni biegów z 2/3/14 sztuk aby uzyskać zamierzony efekt. pewnikiem jest natomiast, że całe okablowanie od silnika, ecu, może nawet liczniki sa do wymiany, ogółem całe auto do rozebrania na cześci pierwsze.

#57 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 14 listopada 2010 - 02:20

A swap Z20LET zamiast 2.2?
Tutaj http://www.megaomega.co.uk/ (poszukajcie Izzy's Omega CDX) jest wlasnie taki wlozony do BFLki zamiast 2.0.
Dodany obrazek
Ciekawe ile go wynioslo wszystko?

#58 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 18 listopada 2010 - 22:05

Nie wiem czy to was zaskoczy ale temat swap na 2.0 turbo był już poruszany nie raz i jest omega z 2.0T z zafiry OPC i taka z silnikiem 2.0Turbo z calibry.
Więc ameryki nie odkryłeś.
Dodatkowo nie ma znaczenia czy robisz swap z 2.0 czy 2.2 bo to to samo a bierz pod uwagę że musisz robić wydech od nowa co kosztuje oraz do swapa oprócz silnika musisz mieć jeszcze cała elektronikę.
Skrzynie zostawiasz ze swojego silnika

#59 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 694 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 18 listopada 2010 - 22:50

no Ty też żadnej ameryki nie odkryłeś :p wrzucałem ostatnio filmik omegi z tym silnikiem jak to śmiga, muszę przyznać że radzi sobie całkiem nieźle :)

#60 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 01 marca 2011 - 10:37

http://cgi.ebay.de/I...=item27b920a956
:p