

pochylone tylne kola
#61
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2010 - 15:26
Koła przednie: pochylenie koła -1^40' +/-45' limuzyna kombi
wyprzedzenie sworznia 5^40'+/-1^ limuzyna
5^00' +/-1^kombi
zbieżność 0^10'+/- 10' limuzyna kombi
róznica zbieżności przy skręcaniu koła wewnętrznego o 20^ 2^00'+/- 45'
Koła tylne: zbieżność -0^20'+/- 10' limuzyna
-0^25'+/- 10' kombi
pochylenie koła silnik 4 cyl. -1^50'+/- 40'
silnik 6 cyl. -1^55'+/- 40'
ten znaczek ^ oznacza stopień
http://www.rc-tech.otwarte24.pl
#62
OFFLINE
#63
OFFLINE
Napisany 01 października 2010 - 18:39
#64
OFFLINE
Napisany 29 marca 2012 - 17:01
Rozwiazanie problemu z nadmiernie pochylonymi tylnymi kolami
Do dnia dzisiejszego mialem problem z nadmiernie pochylonymi kolami osii tylnej lewe kolo 2stp55' prawe 3stp30'
"Prosiaki wymienione (LEMFORDER) sprezyny takze tuleje zero luzow
Mimo to postanowilem wymenic wszystko z tylu (czesci lemforder) zdjelem wachacze wymienilem tuleje (wewnetrzne zwracamy uwage aby wprasowac tak samo sa kierunkowe) oraz zewnetrzne(z nimi jest troche problemow aby wcisnac trzeba scisnac wczesniej kolnierz z jednej strony inaczej nie chcialy wejsc) do tego za jedna robota wymienilem prosiaki mimo iz poprzednie przejechaly tylko ok 50 tys km i od razu na geometie nie zapominajac oczywiscie o obciazeniu (niestety nie wszedzie maja i ja zaopatrzylem sie w swoje) czyli 2x70 kg z przodu i pelny zbiornik i z mojej strony szczerze tak proponuje (omega musi to miec choc wielu to pomija mimo iz wszedzie to pisza) i okazalo sie ze wszystkie katy w normie teraz lewa i prawa strona ma po 2 stp 10' czyli w normie norma -1 stp 50' +-45'
Pozdrawiam
#65
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2012 - 18:27
zaczelo scierac mi niemilosiernie tylne opony od wewnatrz, a ze to 18nastki, to po kieszeni dostaje ;/ posiadam sportowe zawieszenie (sprezyny + amory), co roku ustawiana geometria i co roku minimalnie katy nachylenia tylnych kol przekraczaja dopuszczalne normy (o ok 1-3stopnie) po obu stronach, ale nigdy nie darlo mi tak opon od wewnatrz. nawet po krotkiej jezdzie dotykajac reka to wewnetrzna strona jest nagrzana a od srodka do zewnatrz juz nie... dlatego wydaje mi sie, ze trzeba zabrac sie za tylne zawieszenie, w koncu ma juz 350 tkm... sprezyny tez juz troszke sa skorodowane, ale jak tu znalezc jedynie dwie sportowe sprezyny? ;/ bo wszedzie komplety...
nie mam pojecia jak za to sie zabrac... a moze trafilem poprostu na wadliwe dwie opony? 2mieiace pojedzilem na nich po czym wystrzelily (zdarte od srodka) prawie jedna po drugiej... ale sam fakt, ze nagrzewaja sie bardziej od srodka, chyba cos znaczy?
#66
OFFLINE
Napisany 07 sierpnia 2012 - 18:59
pewnie coś tam w garażu masz.
#67
OFFLINE
#68
OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2012 - 11:52
wszystko poszlo na zlom

#69
OFFLINE
Napisany 03 maja 2014 - 11:46
#70
OFFLINE
#71
OFFLINE
Napisany 03 maja 2014 - 14:19
#72
OFFLINE
Napisany 04 maja 2014 - 11:03
bo nikt jedno znacznej odpowiedzi nie dał
#73
OFFLINE
Napisany 04 maja 2014 - 11:32
#74
OFFLINE
#75
OFFLINE
#76
OFFLINE
#77
OFFLINE
Napisany 05 maja 2014 - 21:02
Gumówką przeciąć i wspawać na prosto.
ostro :laugh:
a ja się zapytam, czy negatyw na przednich kołach to do normalnej jazdy szaleństwo, czy można zrobić ?
#78
OFFLINE
#79
OFFLINE
Napisany 07 maja 2014 - 06:20
tak na serio, ktoś wogóle prostował wahacze?

#80
OFFLINE
Napisany 07 maja 2014 - 08:13