

pochylone tylne kola
#21
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 16:17
#22
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 16:22
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#23
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 16:28
#24
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 16:31
jeżli srężyny są dobre to udaj się do gościa od geometrii kół - niech poprawi Ci kąty
tylu w omedze nie ustawisz pochylenia kola tylko samom zbieznosc
#25
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 16:32
#26
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 16:35
omega c nie ma regulacji kątów z tyłu . a sprężyny całe , ale moze trzeba je wymienić , na trzech trzepakach byłem i niby wszystko ok!!
rownomiernie tnie ci prawa i lewa strone??
#27
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 16:36
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#28
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 16:43
a butla w kole więc to chyba nie ma znaczenia >>
nowe opony po30tyś tylkko do śmietnka
#29
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 18:04
mam ome C 00r combi i mam te smieszne amorki z podlaczonym przewodem powietrza i na trzepaku bylo ok ale bez obciazenia . czy to mozliwe zeby przy wiekszym obciazeniu juz nie dzialaly tak sprawnie? i to jest powod ciecia gum? jeszcze nie bylem na tzrepaku pod wiekszym obciazeniem ale napewno to sprawdze takie amorki kosztuja 1300 zł szt

#30
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 18:06
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#31
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 18:10
#32
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 21:50
#33
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 22:08
#34
OFFLINE
Napisany 08 listopada 2009 - 22:30
#35
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2009 - 10:34
zbieżność z tyłu zrobiona a z wachaczami muszę sprawdzić. Czy to widać gołym okiem ??? dzięki za podpowiedzi
Kolego z tego co pamiętam to tam nie było widać gołym okiem ale na pewno winne były wachacze.
#36
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2009 - 14:23
#37
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2009 - 23:09



moim subiektywnym zdaniem

Nadmierne pochylenie możesz zawdzięczać wyrąbanemu zawieszeniu , sprężynom , teleskopom z samopoziomowaniem (jeśli takowe masz , lub powinny być, a ktoś je zastąpił zwykłymi , z pokrzywionymi wahaczami się nie spotkałem , ale skoro koledzy piszą , że ktoś tak miał to tez to może być przyczyną.
Aaa w niektórych samochodach niewłaściwą geometrie kół w pionie i ścinanie bieżnika powoduje nadmierne odchudzenie bagażnika np. wywalenie koła zapasowego , pusty zbiornik paliwa i jeździ zazwyczaj sam kierowca , mowa o samochodzie na LPG oczywiście
obawiam się że gotowej recepty Ci nikt nie poda , ale mam prośbę jak to zlikwidujesz to napisz co zrobiłeś , bardzo proszę
#38
OFFLINE
Napisany 09 listopada 2009 - 23:45
Stwierdziłem, że tak chyba ma być, bo sam mam pochylone...
Niech się pochwali ktoś kto ma proste, bo nie wiem czy mam szukać dziury w całym, bo nic mi się z oponami nie dzieje
#39
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2009 - 00:08
#40
OFFLINE
Napisany 10 listopada 2009 - 10:43