Mam je od ponad roku i jest ok. Do filtra mam oryg. polaczenia z multiramu.
A gdzie kupiłeś farbę VHT ? , patrzyłem na allegro ale jest tylko czerwona.
Napisany 06 listopada 2010 - 15:47
Mam je od ponad roku i jest ok. Do filtra mam oryg. polaczenia z multiramu.
Napisany 06 listopada 2010 - 17:26
Napisany 06 listopada 2010 - 17:46
Napisany 06 listopada 2010 - 20:48
Napisany 06 listopada 2010 - 20:58
No i puszka założona
.. Jestem pozytywnie zaskoczony
.. i że sam założyłem, i że to działa, no i że czuję różnicę
a podciśnienia ... nie wiem czy dobrze zrobiłem .. wszystko jest jak było, tylko w ten wężyk który idzie do zaworu z przodu multiramu wkręciłem śrubkę i gitara auto jeździ
Cała zabawa zajęła mi 5 godzin .. z tego większość czasu zajęło mi założenie gum i opasek na przepustnice (horror), oraz powstrzymywanie raczącego się piwkami, sukcesywnie w miarę 'pomagania' coraz bardziej pijanego kuzyna przed wkładaniem łap do serducha autka ..
Jeszcze nie próbowałem jak bym chciał .. zaczęło padać a mi dziwnie noga sama w podłogę zaczęła wchodzić.. piękne to przyspieszenie
Ogólnie już wrażenia bardzo pozytywne .. jak powiedziała pani w jakimś filmie .. git majonez
Napisany 06 listopada 2010 - 21:20
Izolowałeś puszkę
Napisany 06 listopada 2010 - 22:58
Dzięki
A czy na puszkę robić jakiś podkład czy od razu na nierdzewkę można malować tym VHT ?
Napisany 06 listopada 2010 - 23:11
Nie, miałem założyć puszkę na próbę żeby zobaczyć czy działa i czy niczego nie popsuję i jak będzie git to dopiero ładnie izolować ... ale po wojnie z zakładaniem gum na przepustnice .. już jej nie chcę wyciągać .. przynajmniej na jakiś czas
.. ale i tak będę musiał .. a w ogóle moja puszka w porównaniu do puszek bzyka wygląda ohydnie .. teraz na spokojnie już zrobię ładną i dopasowanym wlotem od strony filtra .. bo teraz mi nie pasuje i musiałem wyciągnąć stożek w oryginalnej osłony filtra .. i puki co stożek jest bez osłony ..
I ogólnie nie podoba mi się pod maską.. opaski błyszczą jak .. wiadomo co, nie są równo ładnie tak samo .. ale jak wiem teraz o co biega to na spokojnie sobie wszystko zrobię
Napisany 06 listopada 2010 - 23:14
Napisany 06 listopada 2010 - 23:14
A jakie rury stosowałeś że miałeś taki problem z założeniem
? Chcę kupić 55 wewnętrznej ale jeżeli przy właśnie takich miałeś problem gdyż były za małe wówczas kupiłbym fi60
Napisany 06 listopada 2010 - 23:19
Nie lepiej dobrać rurę taką jak fi i zacisnąć ją opaską skręcaną?
Napisany 06 listopada 2010 - 23:32
Napisany 06 listopada 2010 - 23:49
Jakakolwiek rura czy to gumowa czy silikonowa jest bardzo ciężka do włożenia. Jedynie chyba ten patent z obciętymi rurami od multiramu wejdzie bez większego problemu. Ja w swoim aucie zrobiłem następujący patent: delikatnie podpiłowałem pilnikiem ścianki zewnętrzne przepustnic pomiędzy jedną a drugą przepustnicą. I tak było to ciężko założyć nie wspominając o opaskach na które praktycznie miejsca nie ma. Producent wymyślił to pod plastikowe rury do multiramu dlatego tak blisko są. Nie wiem jak na długim dolocie ale sądze że tak samo. Jeszcze nie widziałem osoby której to się łatwo dało założyć no chyba że na plastikowych obciętych rurach.
Napisany 06 listopada 2010 - 23:53
Napisany 07 listopada 2010 - 00:05
Napisany 07 listopada 2010 - 00:13
Napisany 07 listopada 2010 - 10:34
Tak a potem jeszcze zrobiłem ze 100km i dopiero zacząłem odczuwać różnicę.
(chyba o te harmonijki chodziło).