do wiekszego wchodzi podcisnienie, z mniejszego wychodzimy w kierunku zaworow... do tego akumulatorek powinien byc w pozycji pionowej, jest na nim oznaczony kierunek do góry...Wejscia sa kierunkowe niepamietam ktore, ale jak zle wepniesz to zawory niebeda pracowac, wiec sprobuj, so tylko 2 mzliwosci.


MANTZEL
#921
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2010 - 11:14
#922
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2010 - 13:02
#923
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2010 - 19:11
jak sie przyjzysz to zobaczysz gruby przewod od serwa i od niego odchodza przewody do zaworowktóry wchodzi do tego akumulatorka wychodzi z podszybia
#924
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2010 - 19:16
Czy ustaienie ma wplyw na jego dzialanie ?? (bo chyba nie ma to znaczenia)do tego akumulatorek powinien byc w pozycji pionowej, jest na nim oznaczony kierunek do góry...
#925
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2010 - 20:32
Czy ustaienie ma wplyw na jego dzialanie (bo chyba nie ma to znaczenia)
jest możliwe że zaworkiem jest kulka która zamyka przepływ przyciągana grawitacją i jeżeli będzie miała pod górkę to nie będzie zamykać (you know what I mean)
nie bierz tego do siebie, tylko tak se tylko wydumałem :mag:
#926
OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2010 - 21:31
Mialem w roznych pozycjach bo mam podlaczony drugi aku przy puszczce i zmienialem jego polozenie (niezarwcalem na to uwagi, ale byl raczej w dol) raz obok rur od odkurzacza, raz przy kielichcu obok filtra kabinowego i niewidze roznicyjest możliwe że zaworkiem jest kulka która zamyka przepływ przyciągana grawitacją i jeżeli będzie miała pod górkę to nie będzie zamykać (you know what I mean)
nie bierz tego do siebie, tylko tak se tylko wydumałem
#927
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2010 - 15:36
#928
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2010 - 17:53
No i co po dawce paliwa jak powietrza będzie za mało. Musiał by dostawać też więcej powietrzaWitam mam pytanie, jaki dać rezystor żeby zmienić rezystancje czujnika zasysanego powietrza przed przepływomierzem. Chciałbym żeby komputer dawał większą dawke paliwa i gdzieś czytałem, że jak zmieni sie rezystancje tego czujnika to właśnie komputer będzie podawał większą dawke paliwa i czy nic sie nie stanie z silnikiem ????
#929
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2010 - 20:10
Przecierz jak zmienimy rezystancje to bedzie dawal wiecej powietrza i paliwa. Chodzi mi o to żeby chodził podobnie jak na ssaniu bo ma w tedy troche wiekszego kopa
#930
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2010 - 20:26
to by nie dało go sie tak oszukać zeby dawał większą dawke paliwa i powietrza
mozna, zakladajac turbo , albo kompressor

przeciez przeplywka i czujnik jest poto zeby komp wiedzial ile dostaje powietrza
wiec jak mu zalozysz puszke , walki od 3.0 albo cos w tym stylu , to dostaje wiecej powietrza , przez to wiecej paliwa, jesli zapodasdz nieodpopiednia miesznke oszukujac kompa , to ci moze wypalic zawory , tloki , albo cos w tym stylu...
#931
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2010 - 21:19
#932
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2010 - 21:28
sam kombinowalem z potencjometrem przy IAT (czyli czujniku temp zasysanego powietrza), nie pamietam jaki potencjometr wstawialem, ale wiem, ze szeregowo i chyba za maly, bo powodowal oszukanie ecu tylko do 15'C w dol - zadnego jednak rezultatu w jezdzie nie bylo.
Co do symulacji ssania nalezaloby wlozyc potencjometr w szereg w wiazke czujnika temp cieczy chlodzacej na komputer (czyli ten na mostku wodnym z dwupinowa niebieska wtyczka). Zwiekszajac opor zmniejszamy temp cieczy widziana przez ecu i powodujemy przejscie w 'ssanie'. 'Dlaczego potencjometr? Zeby moc kotrolowac 'doladowanie', poza tym bedzie problem z odpaleniem zimnego silnika przy 'oszukanej' temperaturze cieczy (sprawdzone).
#933
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2010 - 21:39
bedzie problem z odpaleniem zimnego silnika przy 'oszukanej' temperaturze cieczy (sprawdzone).
Racja.
Miałem tak w BMW i rano nawet latem trzeba było chechłać, żeby odpalił ;-)
#934
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2010 - 21:40
Ale przecież jak samochód
jest na ssaniu to ma większą dawke paliwa
i powietrza. Więc jak zmienimu temu czujnikowi parametry takie same jak na ssaniu to silnik
bedzie bardziej dynamiczny, ale napewno spalanie
sie podniesie.
twoja noga reguluje ci dawke powietrza jak otworzysz przepustnice do konca , to max ilosc powietrza jaka mozesz dostac, przeplywka i czujnik temperatury powietrza, daje informacje do kompa ile paliwa potrzebuje na dana ilosc powietrza, na zimny silnik komp daje troche wiecej paliwa, pozatym sondy lambda jeszcze nie dzialaja wiec dawka jest usredniona, do trgo elementy silnika sa jeszcze zimne , wiec dostaje wiecej powietrza,
i z tad troche lepsze osiagi,
#935
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2010 - 21:40
#936
OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2010 - 21:51
Widze żeby coś wycisnąć z tego silnika to taka nie łata sprawa, a czy jest taka możliwość wywalenie tego czujnika i ustawienie mu przez symulacje np. jakimś układem stałą temperature powietrza
mozna, ale wtedy komp bedzie glupial,
chipowanie wolnosssacych benzyniakow wlasnie na tym polega ,ze by dostroic wszystkie czujniki do ecu, naprzyklad zadna przeplywka i zaden czujnik , nie dziala identycznie , wiec czasami sama podnianka czujnika daje efekty, wiec dajac potencjometr na czujnikach mozna uzyskac optymalne dane dla ecu
#937
OFFLINE
Napisany 06 maja 2010 - 08:12

#938
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2010 - 08:39
http://allegro.pl/it..._resonator.html
Jest to czegoś warte (relatywnie jest tanio) czy pucha to pucha i jeśli wykonana na wymiar to będzie zawsze działała?
#939
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2010 - 08:48
możesz również znaleźć na forum zwymiarowaną puszeczke i wykonać ją sobie sam

#940
OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2010 - 15:18
Ceny spadły niesamowicie:)http://allegro.pl/item1079610224_rez...resonator.html