Ta z aukcji nie pasuje.Panowie , a do 2.6 będzie buczeć , bo widzę w opisie że do 2,5 . ?
Szukaj puszki na długi dolot,
Napisany 27 czerwca 2010 - 19:10
Ta z aukcji nie pasuje.Panowie , a do 2.6 będzie buczeć , bo widzę w opisie że do 2,5 . ?
Napisany 27 czerwca 2010 - 19:15
Ta z aukcji nie pasuje.
Szukaj puszki na długi dolot,
Napisany 27 czerwca 2010 - 19:45
Panowie , a do 2.6 będzie buczeć , bo widzę w opisie że do 2,5 . ???
Napisany 27 czerwca 2010 - 19:48
Tu masz do długiego dolotu http://www.allegro.p...lugi_dolot.html
Napisany 27 czerwca 2010 - 20:00
tyle ze litrazowo jest to puszka na krotki dolot - a dlugi dolot ma inna pojemnosc.
Napisany 27 czerwca 2010 - 20:03
Myślę, że do 2.6 starczy.
Napisany 27 czerwca 2010 - 20:15
tu nie chodzi ze starczy - na dlugi kolektor powietrza jest za duzo nie za malo.
Napisany 27 czerwca 2010 - 20:16
Napisany 27 czerwca 2010 - 20:18
To chyba nie jest źle, że powietrza więcej. Skoro pracuje dobrze z silnikami 2.5 i 3.0 w tym samym rozmiarze, to z 2.6 nie powinno być problemu.
Napisany 27 czerwca 2010 - 20:24
na chlopski rozum - za douz powietrza - uboga mieszanka - wiec zamiast pomóc szkodzi. ale to tylko moje obserwacje nie poparte zadnymi wynikami z hamowni, moze kiedys komus sie bedzie chcialo shamowac cos z dlugim dolotem z puszka i bez puszki
Napisany 27 czerwca 2010 - 20:28
Ale to chyba przy doładowaniu ma znaczenie, a tu zasysa ile sobie chce.
Napisany 27 czerwca 2010 - 20:32
nie - wtryski maja zaprogramowany czas otwarcia w zaleznosci od obciazenia, temp plynu chlodniczego i temp powietrza. jesli modyfikujesz dolot nalezy do policzyc a nie robic na oko. mantzel to policzyl na krotki dolot a nie na dlugi.
Napisany 27 czerwca 2010 - 20:41
Tu chyba trochę przesadzasz. Koledzy montują na długi dolot i jakoś jeżdżą i chwalą sobie.
http://forum.omegakl...6&postcount=465
Napisany 27 czerwca 2010 - 20:45
Tu chyba trochę przesadzasz. Koledzy montują na długi dolot i jakoś jeżdżą i chwalą sobie.
http://forum.omegakl...6&postcount=465
Napisany 27 czerwca 2010 - 20:57
wiesz duzo osob montuje chip z allegro za 30 pln ktory zaniża odczyt temperatury z czujnika temp na ECU i tez go sobie chwala. na ta chwile nikt nie zrobil pomiaru z dlugim kolektorze przed i po (co jest zrozumiale bo nikt nie ma wlasnej hamowni)
ja jade swoja na poczatku lipca na hamownie ale jako ze automat to wynik mocy bedzie suma mocy na kolach i strat z przeniesienia napedu.
Napisany 27 czerwca 2010 - 21:11
Masz rację, ale te różnice 0.1 sekundy na 1/4 mili to jest to:D
Napisany 27 czerwca 2010 - 21:12
nikt do porazki sie nie przyznaja mam zamotowana dokladnie tak samo,mimo ze nic tak naprawde nie odczulem to wszystkim mowie ze smiga jak ta lala
Napisany 27 czerwca 2010 - 21:23
hehe odczujesz brak naglego przyspieszania przy 3.5 tys obr
Montujac puszke wywalasz przepustnice na multiramie, zmieniasz charakterystyke pracy silnika (przebieg momentu). Auto idzie rowniej podczas przyspieszania. Mnie tyle wystarczy
Napisany 27 czerwca 2010 - 21:28
Niby cos w tym jest,ale to tzw.teoria.ale bys sie to przydalo wrzucic na papier;)