Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

MANTZEL


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2306 odpowiedzi na ten temat

#901 OFFLINE   Seweryn80

Seweryn80
  • 353 postów
  • Dołączył: 06-04-2009
  • Skąd: Brzękowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 marca 2010 - 15:48

Witam. Ja właśnie zakupiłem puszke z tej strony http://www.allegro.p...?item=946175099 i są przestawione otwory wlotu i wylotu powietrza, zrobiona jest nie wg rysunku czy to ma bardzo duże znaczenie? przestawienie jest okoł 1,5 cm do przodu przez co wysokości też się nie zgadzają

#902 OFFLINE   zwloki

zwloki

    omega

  • 680 postów
  • Dołączył: 02-11-2006
  • Skąd: olsztyn, cork
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 marca 2010 - 17:25

przestawienie jest okoł 1,5 cm do przodu przez co wysokości też się nie zgadzają

jesli da sie ja zamontowac , to niema duzego znaczenia

#903 OFFLINE   insidekalisz

insidekalisz
  • 44 postów
  • Dołączył: 10-03-2010

Napisany 12 marca 2010 - 18:27

Hmmm.. Czy te puszki juz tak potanialy ?? Jeszcze calkiem niedawno mozna bylo kupic taka najtaniej za 300 zl ..

#904 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 marca 2010 - 18:39

a tera już robią wszyscy i można za grosze...

u mnie za 150+przesyłka :p

#905 OFFLINE   insidekalisz

insidekalisz
  • 44 postów
  • Dołączył: 10-03-2010

Napisany 12 marca 2010 - 19:20

A czy takie robione przez " Amatorow " maja takie same wlasnosci i beda dzialaly identycznie jak te oryginalne ??

#906 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 marca 2010 - 19:51

oryginalne są aluminiowe i po za może pięcioma oryginalnymi w Polsce wszyscy jeżdżą na spawanych...

co do osiągnięcia najwyższej sprawności to zostało już powiedziane wszystko w tym temacie, wystarczy tylko przeczytać :)

#907 OFFLINE   m@sZ3k

m@sZ3k
  • 62 postów
  • Dołączył: 15-01-2009

Napisany 21 marca 2010 - 20:37

Witam
Po długiej walce - puszka siedzi :)
Zadowolony jestem bardzo , elastyczność się zwiększyła, ciągnie jak ta LALA :)
No i jeszcze potwierdzam wcześniejszą opinię - mimo,że noga cięższa to spalanie spadło o jakieś 1 - 1,5 l :)

Hmmm... tylko, że zdaży jej się teraz gasnąć członek wie czemu...
I na gazie i na benzynie, i na zimnym i na gorącym, czasami..zgaśnie raz i drugi a potem spokój...tylko,że niebezpiecznie się robi na drodze:/
A gaśnie tylko i wyłącznie po wciśnięciu sprzęgła - spadek obrotów...

Jakieś idee??

#908 OFFLINE   slawny.pl1

slawny.pl1

    :)

  • 195 postów
  • Dołączył: 25-02-2008
  • Skąd: Lublin

Napisany 21 marca 2010 - 21:43

u mnie na pocztku niechciala chodzic telepal sie silnik i wogole kopa. ale odlaczylem aku na noc a pozniej taka nie za dluga trasa ok 80km i komp sie jakos nauczyl. wszystko wrocilo do normy jak z multiramem. moze i u Ciebie trzeba tak zrobic :0
pozdro

#909 OFFLINE   m@sZ3k

m@sZ3k
  • 62 postów
  • Dołączył: 15-01-2009

Napisany 22 marca 2010 - 08:42

u mnie na pocztku niechciala chodzic telepal sie silnik i wogole kopa. ale odlaczylem aku na noc a pozniej taka nie za dluga trasa ok 80km i komp sie jakos nauczyl. wszystko wrocilo do normy jak z multiramem. moze i u Ciebie trzeba tak zrobic :0
pozdro


No być może, z tym że tak to pięknie chodzi, nie telepie, reaguje ok tylko czasem zgaśnie...

Inna sprawa, którą zauważyłem to lepsza reakcja układu chłodzenia. Nie wiem czy to przez to że temperatury na zewnątrz już nie ujemne, ale jakoś szybciej się nagrzewa, częściej wiatrak się włącza, tak jakby lepiej reagowała...

Pytanie z innej beczki mam-czy jak nie świeci się "check" to czy mogą być jakieś błędy??
Tzn. czy błędy występują tylko jak świeci się check

#910 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 marca 2010 - 09:24

No być może, z tym że tak to pięknie chodzi, nie telepie, reaguje ok tylko czasem zgaśnie...

Inna sprawa, którą zauważyłem to lepsza reakcja układu chłodzenia. Nie wiem czy to przez to że temperatury na zewnątrz już nie ujemne, ale jakoś szybciej się nagrzewa, częściej wiatrak się włącza, tak jakby lepiej reagowała...

Pytanie z innej beczki mam-czy jak nie świeci się "check" to czy mogą być jakieś błędy??
Tzn. czy błędy występują tylko jak świeci się check


Czasmi po zalozeniu puszki pare osób na forum mialo problem z falujacymi obrotami. Silnik krokowy dostawal wiecej powietrza lub tez w inny sposob i robily sie cyrki. Pomagalo przeczyszczenie krokowego (mimo ze na oryg dolocie chodzil ok). Druga sprawa wazne jest gdzie masz wpiety czujnik temp i ostatnia czy przy przekladaniu nie uszkodziles sobie w jakis sposob przeplywomierza ale wtedy autem by telapalo i chodzil by jak by na 3 garach (lub jak zalozysz ja odwrotnie niz pokazuje strzalka). Blad jest jak wyskoczy check (choc widzialem przypadki ze cos bylo nie tak a check sie nie zapalał). Innych problemow po zalozeniu puszki nie widzialem na forum.

#911 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 22 marca 2010 - 10:12

Innych problemow po zalozeniu puszki nie widzialem na forum.


U mnie było tak jak zapomniałem założyć węża do krokowego:-), a zajeło mi to 15 min zanim do tego doszedłem :-D

#912 OFFLINE   m@sZ3k

m@sZ3k
  • 62 postów
  • Dołączył: 15-01-2009

Napisany 22 marca 2010 - 10:23

Czasmi po zalozeniu puszki pare osób na forum mialo problem z falujacymi obrotami. Silnik krokowy dostawal wiecej powietrza lub tez w inny sposob i robily sie cyrki. Pomagalo przeczyszczenie krokowego (mimo ze na oryg dolocie chodzil ok). Druga sprawa wazne jest gdzie masz wpiety czujnik temp i ostatnia czy przy przekladaniu nie uszkodziles sobie w jakis sposob przeplywomierza ale wtedy autem by telapalo i chodzil by jak by na 3 garach (lub jak zalozysz ja odwrotnie niz pokazuje strzalka). Blad jest jak wyskoczy check (choc widzialem przypadki ze cos bylo nie tak a check sie nie zapalał). Innych problemow po zalozeniu puszki nie widzialem na forum.


Obroty trzyma równo, nie telepie i chodzi ok; wąż od krokowca też założony :)
Także sam nie wiem...Check się nie pali:/

#913 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 marca 2010 - 10:46

Obroty trzyma równo, nie telepie i chodzi ok; wąż od krokowca też założony :)
Także sam nie wiem...Check się nie pali:/


W omedze przez krokowy najczesciej faluja obroty lub same rosną :) Natomiast w peugeocie 206 efektem uszkodzonego krokowca bylo gasniecie silnika przy dojezdzaniu do swiatel (sprzeglo + hamulec i gasl raz na jakis czas). Moze faktycznie zacznik od odpiecia na noc aku i spr jeszcze raz kostki czy dobrze siedza w przeplywce i czujniku temp. Podcisnienia dobrze podlaczyles ?

#914 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 marca 2010 - 10:56

Obroty trzyma równo, nie telepie i chodzi ok; wąż od krokowca też założony

krokowy zdaje sie tez sie 'uczy' pracy, wypadaloby odlaczyc aku na noc rzeczywiscie...

Także sam nie wiem...Check się nie pali:/

bledy mozesz sprawdzic metoda na spinacz (w sprawdzonych poradach jest),
jesli check sie nie pali, to znaczy, ze w danym momencie blad nie wystepje, ale moze byc zapamietany w komputerze i powodowac prace w trybie awaryjnym...
trzeba wlozyc spinacz i odczytac bledy


 


#915 OFFLINE   m@sZ3k

m@sZ3k
  • 62 postów
  • Dołączył: 15-01-2009

Napisany 22 marca 2010 - 11:17

krokowy zdaje sie tez sie 'uczy' pracy, wypadaloby odlaczyc aku na noc rzeczywiscie...


Spróbuję....nic wielkiego, a może pomoże :) ( a może góry...) ;)

bledy mozesz sprawdzic metoda na spinacz (w sprawdzonych poradach jest),
jesli check sie nie pali, to znaczy, ze w danym momencie blad nie wystepje, ale moze byc zapamietany w komputerze i powodowac prace w trybie awaryjnym...
trzeba wlozyc spinacz i odczytac bledy


Planuję też sprawdzić...

W omedze przez krokowy najczesciej faluja obroty lub same rosną :) Natomiast w peugeocie 206 efektem uszkodzonego krokowca bylo gasniecie silnika przy dojezdzaniu do swiatel (sprzeglo + hamulec i gasl raz na jakis czas). Moze faktycznie zacznik od odpiecia na noc aku i spr jeszcze raz kostki czy dobrze siedza w przeplywce i czujniku temp. Podcisnienia dobrze podlaczyles ?


Objawy jak peugeocie, a podciśnienia zaślepione...

#916 OFFLINE   slawny.pl1

slawny.pl1

    :)

  • 195 postów
  • Dołączył: 25-02-2008
  • Skąd: Lublin

Napisany 22 marca 2010 - 17:52

wlasnie kolego zobacz bo moze podcisnienia nie zaslepiles i byc moze odlaczyles ten zaworek a on musi byc podlaczony!!!! jak check zapala sie powyzej 3.5 tys/obr to na bank nie podlaczyles tego zaworka.
pozdro

#917 OFFLINE   m@sZ3k

m@sZ3k
  • 62 postów
  • Dołączył: 15-01-2009

Napisany 22 marca 2010 - 21:16

jak check zapala sie powyzej 3.5 tys/obr to na bank nie podlaczyles tego zaworka.
pozdro


Czytamy dokładnie :) Check'u brak :)
Podciśnienia zaślepione, zaworek podpięty :)

#918 OFFLINE   rychoadria

rychoadria

    V6 - I love this sound :)

  • 194 postów
  • Dołączył: 22-07-2009
  • Skąd: Mogadish

Napisany 03 kwietnia 2010 - 21:55

A który wtyk w tym akumulatorku jest wejściem ten szeroki czy ten wąski ??

#919 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 kwietnia 2010 - 22:00

A który wtyk w tym akumulatorku jest wejściem ten szeroki czy ten wąski

Chodzi ci o akumutar podcisnien ? ta puszke czarna ?

Wejscia sa kierunkowe niepamietam ktore, ale jak zle wepniesz to zawory niebeda pracowac, wiec sprobuj, so tylko 2 mzliwosci.

#920 OFFLINE   rychoadria

rychoadria

    V6 - I love this sound :)

  • 194 postów
  • Dołączył: 22-07-2009
  • Skąd: Mogadish

Napisany 03 kwietnia 2010 - 22:03

Szkoda bo mam zamontowaną puche na pająki i nie mam teraz jak tego sprawdzić :(