

MANTZEL
#901
OFFLINE
Napisany 12 marca 2010 - 15:48
#902
OFFLINE
Napisany 12 marca 2010 - 17:25
jesli da sie ja zamontowac , to niema duzego znaczeniaprzestawienie jest okoł 1,5 cm do przodu przez co wysokości też się nie zgadzają
#903
OFFLINE
Napisany 12 marca 2010 - 18:27
#904
OFFLINE
Napisany 12 marca 2010 - 18:39
u mnie za 150+przesyłka

#905
OFFLINE
Napisany 12 marca 2010 - 19:20
#906
OFFLINE
Napisany 12 marca 2010 - 19:51
co do osiągnięcia najwyższej sprawności to zostało już powiedziane wszystko w tym temacie, wystarczy tylko przeczytać

#907
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 20:37
Po długiej walce - puszka siedzi

Zadowolony jestem bardzo , elastyczność się zwiększyła, ciągnie jak ta LALA

No i jeszcze potwierdzam wcześniejszą opinię - mimo,że noga cięższa to spalanie spadło o jakieś 1 - 1,5 l

Hmmm... tylko, że zdaży jej się teraz gasnąć członek wie czemu...
I na gazie i na benzynie, i na zimnym i na gorącym, czasami..zgaśnie raz i drugi a potem spokój...tylko,że niebezpiecznie się robi na drodze:/
A gaśnie tylko i wyłącznie po wciśnięciu sprzęgła - spadek obrotów...
Jakieś idee??
#908
OFFLINE
Napisany 21 marca 2010 - 21:43
pozdro
#909
OFFLINE
Napisany 22 marca 2010 - 08:42
u mnie na pocztku niechciala chodzic telepal sie silnik i wogole kopa. ale odlaczylem aku na noc a pozniej taka nie za dluga trasa ok 80km i komp sie jakos nauczyl. wszystko wrocilo do normy jak z multiramem. moze i u Ciebie trzeba tak zrobic :0
pozdro
No być może, z tym że tak to pięknie chodzi, nie telepie, reaguje ok tylko czasem zgaśnie...
Inna sprawa, którą zauważyłem to lepsza reakcja układu chłodzenia. Nie wiem czy to przez to że temperatury na zewnątrz już nie ujemne, ale jakoś szybciej się nagrzewa, częściej wiatrak się włącza, tak jakby lepiej reagowała...
Pytanie z innej beczki mam-czy jak nie świeci się "check" to czy mogą być jakieś błędy??
Tzn. czy błędy występują tylko jak świeci się check
#910
OFFLINE
Napisany 22 marca 2010 - 09:24
No być może, z tym że tak to pięknie chodzi, nie telepie, reaguje ok tylko czasem zgaśnie...
Inna sprawa, którą zauważyłem to lepsza reakcja układu chłodzenia. Nie wiem czy to przez to że temperatury na zewnątrz już nie ujemne, ale jakoś szybciej się nagrzewa, częściej wiatrak się włącza, tak jakby lepiej reagowała...
Pytanie z innej beczki mam-czy jak nie świeci się "check" to czy mogą być jakieś błędy??
Tzn. czy błędy występują tylko jak świeci się check
Czasmi po zalozeniu puszki pare osób na forum mialo problem z falujacymi obrotami. Silnik krokowy dostawal wiecej powietrza lub tez w inny sposob i robily sie cyrki. Pomagalo przeczyszczenie krokowego (mimo ze na oryg dolocie chodzil ok). Druga sprawa wazne jest gdzie masz wpiety czujnik temp i ostatnia czy przy przekladaniu nie uszkodziles sobie w jakis sposob przeplywomierza ale wtedy autem by telapalo i chodzil by jak by na 3 garach (lub jak zalozysz ja odwrotnie niz pokazuje strzalka). Blad jest jak wyskoczy check (choc widzialem przypadki ze cos bylo nie tak a check sie nie zapalał). Innych problemow po zalozeniu puszki nie widzialem na forum.
#911
OFFLINE
Napisany 22 marca 2010 - 10:12
Innych problemow po zalozeniu puszki nie widzialem na forum.
U mnie było tak jak zapomniałem założyć węża do krokowego:-), a zajeło mi to 15 min zanim do tego doszedłem :-D
#912
OFFLINE
Napisany 22 marca 2010 - 10:23
Czasmi po zalozeniu puszki pare osób na forum mialo problem z falujacymi obrotami. Silnik krokowy dostawal wiecej powietrza lub tez w inny sposob i robily sie cyrki. Pomagalo przeczyszczenie krokowego (mimo ze na oryg dolocie chodzil ok). Druga sprawa wazne jest gdzie masz wpiety czujnik temp i ostatnia czy przy przekladaniu nie uszkodziles sobie w jakis sposob przeplywomierza ale wtedy autem by telapalo i chodzil by jak by na 3 garach (lub jak zalozysz ja odwrotnie niz pokazuje strzalka). Blad jest jak wyskoczy check (choc widzialem przypadki ze cos bylo nie tak a check sie nie zapalał). Innych problemow po zalozeniu puszki nie widzialem na forum.
Obroty trzyma równo, nie telepie i chodzi ok; wąż od krokowca też założony

Także sam nie wiem...Check się nie pali:/
#913
OFFLINE
Napisany 22 marca 2010 - 10:46
Obroty trzyma równo, nie telepie i chodzi ok; wąż od krokowca też założony
Także sam nie wiem...Check się nie pali:/
W omedze przez krokowy najczesciej faluja obroty lub same rosną

#914
OFFLINE
Napisany 22 marca 2010 - 10:56
krokowy zdaje sie tez sie 'uczy' pracy, wypadaloby odlaczyc aku na noc rzeczywiscie...Obroty trzyma równo, nie telepie i chodzi ok; wąż od krokowca też założony
bledy mozesz sprawdzic metoda na spinacz (w sprawdzonych poradach jest),Także sam nie wiem...Check się nie pali:/
jesli check sie nie pali, to znaczy, ze w danym momencie blad nie wystepje, ale moze byc zapamietany w komputerze i powodowac prace w trybie awaryjnym...
trzeba wlozyc spinacz i odczytac bledy
#915
OFFLINE
Napisany 22 marca 2010 - 11:17
krokowy zdaje sie tez sie 'uczy' pracy, wypadaloby odlaczyc aku na noc rzeczywiscie...
Spróbuję....nic wielkiego, a może pomoże


bledy mozesz sprawdzic metoda na spinacz (w sprawdzonych poradach jest),
jesli check sie nie pali, to znaczy, ze w danym momencie blad nie wystepje, ale moze byc zapamietany w komputerze i powodowac prace w trybie awaryjnym...
trzeba wlozyc spinacz i odczytac bledy
Planuję też sprawdzić...
W omedze przez krokowy najczesciej faluja obroty lub same rosną
Natomiast w peugeocie 206 efektem uszkodzonego krokowca bylo gasniecie silnika przy dojezdzaniu do swiatel (sprzeglo + hamulec i gasl raz na jakis czas). Moze faktycznie zacznik od odpiecia na noc aku i spr jeszcze raz kostki czy dobrze siedza w przeplywce i czujniku temp. Podcisnienia dobrze podlaczyles ?
Objawy jak peugeocie, a podciśnienia zaślepione...
#916
OFFLINE
Napisany 22 marca 2010 - 17:52

pozdro
#917
OFFLINE
Napisany 22 marca 2010 - 21:16
jak check zapala sie powyzej 3.5 tys/obr to na bank nie podlaczyles tego zaworka.
pozdro
Czytamy dokładnie


Podciśnienia zaślepione, zaworek podpięty

#918
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2010 - 21:55
#919
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2010 - 22:00
Chodzi ci o akumutar podcisnien ? ta puszke czarna ?A który wtyk w tym akumulatorku jest wejściem ten szeroki czy ten wąski
Wejscia sa kierunkowe niepamietam ktore, ale jak zle wepniesz to zawory niebeda pracowac, wiec sprobuj, so tylko 2 mzliwosci.
#920
OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2010 - 22:03
